Przedmioty w rejestracji Ekonomia, 3 rok, 5 semestr, SP 19Z-SP-Ek-35
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2019Z - Semestr zimowy 2019/20 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||
---|---|---|---|---|---|
2019Z | |||||
1400-Ek-FR35ZR-SP |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2019/20
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
1400-Ek-FR35UG-SP |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2019/20
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
1400-Ek35SD-SP |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2019/20
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
1400-Ek-FR35RP-SP |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2019/20
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
1400-Ek-FR35RB-SP |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2019/20
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
1400-Ek-FR35RZ-SP |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2019/20
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
1400-Ek35NA-SP |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2019/20
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
1400-Ek35AE-SP |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2019/20
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||