Liczba godzin: |
30
|
Limit miejsc: |
(brak limitu) |
Zaliczenie: |
Zaliczenie na ocenę |
Rygory zaliczenia zajęć: |
zaliczenie na ocenę
|
Literatura uzupelniająca: |
1. S. Szymański, T. Ledworowski, Matematyka, skrypt dla studentów Wychowania Technicznego, Wydawnictwo WSP, Bydgoszcz 2000.
2. W. Krysicki, L. Włodarski, Analiza matematyczna w zadaniach, część pierwsza, PWN Warszawa, 2001.
3. S. Gniłka, K. Nowakowski, D. Stachowiak-Gniłka, Zbiór zadań z matematyki dla chemików. Część pierwsza. Wydawnictwo Naukowe UAM, Poznań 1997.
|
Metody dydaktyczne: |
ćwiczenia konwersatoryjne metody aktywizujące metody dyskusyjne metody problemowe
|
Literatura: |
1. M. Gewert, Z. Skoczylas, Analiza matematyczna 1. Przykłady i zadania, Oficyna Wydawnicza GiS, Wrocław 2007.
2. M. Gewert, Z. Skoczylas, Analiza matematyczna 2. Przykłady i zadania, Oficyna Wydawnicza GiS, Wrocław 2008.
3. M. Lassak, Matematyka dla studiów technicznych, Wydawnictwo Wspierania Procesu Edukacji, Warszawa 2004.
|
Efekty uczenia się: |
W1, U1
|
Metody i kryteria oceniania: |
Podstawą zaliczenia konwersatorium są trzy kolokwia. Ocena z kolokwium ustalana jest według skali procentowej: 0 - 50 % - ndst (2.0), 51 - 61 % - dst (3.0), 62 - 72 % - dst+ (3.5), 73 - 83 % - db (4.0), 84 - 94 % - db+ (4.5), 95 - 100 % - bdb (5.0).
Warunkiem koniecznym zaliczenia konwersatorium jest uzyskanie wszystkich ocen pozytywnych z trzech kolokwiów. Ocena końcowa jest średnią arytmetyczną ocen z trzech kolokwiów.
|
Zakres tematów: |
1.Sprawdzanie czy dana formuła jest tautologią klasycznego rachunku zdań.
2.Obliczanie granic i badanie monotoniczności ciągów liczbowych.
3.Znajdowanie sum i badanie zbieżności szeregu.
4.Obliczanie granic i badanie ciągłości funkcji jednej zmiennej.
5.Obliczanie i zastosowania pochodnej funkcji jednej zmiennej.
6.Obliczanie całek nieoznaczonych i oznaczonych. Zastosowania całek oznaczonych.
|