„2” - Student nie zna i nie charakteryzuje podstawowych pojęć dotyczących zagadnień związanych z programowaniem równoległym, synchronizacją i wymianą informacji w obliczeniach równoległych, programowaniem równoległym na komputerach wieloprocesorowych, elementami programowania równoległego specyficznego dla maszyn z pamięcią wspólną i z pamięcią lokalną
„3” - Student zna i charakteryzuje podstawowe pojęcia dotyczące zagadnień związanych z programowaniem równoległym, wymianą informacji w obliczeniach równoległych
„3.5” - Student zna i charakteryzuje podstawowe pojęcia dotyczące zagadnień związanych z programowaniem równoległym, synchronizacją i wymianą informacji w obliczeniach równoległych, programowania równoległego na komputerach wieloprocesorowych, elementami programowania równoległego
„4” - Student zna i charakteryzuje podstawowe pojęcia dotyczące zagadnień związanych z programowaniem równoległym, synchronizacją i wymianą informacji w obliczeniach równoległych, programowania równoległego na komputerach wieloprocesorowych, elementy programowania równoległego specyficzne dla maszyn z pamięcią wspólną
„4.5” - Student zna i charakteryzuje podstawowe pojęcia dotyczące zagadnień związanych z programowaniem równoległym, synchronizacją i wymianą informacji w obliczeniach równoległych, programowania równoległego na komputerach wieloprocesorowych, elementami programowania równoległego specyficzne dla maszyn z pamięcią wspólną i z pamięcią lokalną
„5” - Student zna i charakteryzuje podstawowe pojęcia dotyczące zagadnień związanych z programowaniem równoległym, synchronizacją i wymianą informacji w obliczeniach równoległych, programowania równoległego na komputerach wieloprocesorowych, elementami programowania równoległego specyficzne dla maszyn z pamięcią wspólną, z pamięcią lokalną, podaje przykłady
|