Uniwersytet Kazimierza Wielkiego - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Design Thinking 1300-SI23DT-SP
Laboratorium (LAB) Semestr zimowy 2024/25

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 15
Limit miejsc: (brak limitu)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Rygory zaliczenia zajęć: zaliczenie na ocenę
Literatura uzupelniająca: 1. Branding strategiczny. Zestaw narzędzi wspierających budowanie marki.
2. Agnieszka Mróz. Fiszki - Jak tworzyć produkty i usługi; zrozumieć Desigh Thinking; 38 kart szkoleniowych
3. Mooltitool. Zestaw karcianych gier szkoleniowych.
Metody dydaktyczne: ćwiczenia konwersatoryjne
metody aktywizujące
metody dyskusyjne
metody gier dydaktycznych
metody kooperatywne
warsztaty
Metody dydaktyczne - inne: Praca z kartami do inspiracji przy wykorzystaniu metody Design Thinking.
wykorzystanie karcianych gier szkoleniowych
Literatura:

1. Okraj Zofia. Design Thinking. Inspiracje dla dydaktyki. Difin Warszawa 2020.

2. Piasecka Danuta. Design Thinking. Jak wykorzystywać myślenie projektowe do zwiększenia zysków twojej firmy. Kursoksiążka.

Onepress 2022;

3. Beata Michalska-Dominiak, Grocholiński Piotr. Poradnik design thinking - czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie.

HELION 2019;

4. Grocholiński P i inni: Design thinking dla edukatorów. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego 2021;

5. Michael Lewrick, Patrick Link, Larry Leifer. The design thinking playbook. Wiley 2018;

6. Michael Lewrick, Patrick Link, Larry Leifer. The design thinking toolbox. Wiley 2020;

Efekty uczenia się:

U1, U2

Metody i kryteria oceniania:

Ocena na podstawie zaangażowania się w projekty zespołowe oraz wykorzystanie narzędzi Design Thinking w tym tworzenia map

empatii, person i innych.

Zakres tematów:

Etapy Procesu Design Thinking, Model pracy twórczej w ramach metodologii DT ,Tworzenie map empatii, Tworzenie Map Interesariuszy,

Przeprowadzanie wywiadów indywidualne, Przygotowanie warsztatów badawczych, Wykorzystanie projektowych technik badawczych,

Przeprowadzenie wywiadów indywidualnych oraz jakościowych, Burza mózgów, Idea card, Metody prototypowania. Tworzenie modele

biznesowych, Budowanie Modelu Canvas. Sztuczna inteligencja a innowacje

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 co druga środa (parzyste), 13:15 - 14:45, sala 309
Mateusz Wirwicki 14/17 szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Budynek przy ulicy M. Kopernika
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.
J.K. Chodkiewicza 30
85-064 Bydgoszcz
tel: +48 52 32 66 429 https://ukw.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.1.0-4 (2025-01-17)