Przygotowanie psychologiczne na III etapie edukacyjnym
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1000-FP-N12PPSIII-SD |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Przygotowanie psychologiczne na III etapie edukacyjnym |
Jednostka: | Kolegium I |
Grupy: |
1 rok, 2 sem., filologia polska, moduł nauczycielski [SD] |
Punkty ECTS i inne: |
2.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Profil: | ogólnoakademicki |
Typ przedmiotu: | moduł zajęć do wyboru |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/21" (zakończony)
Okres: | 2021-02-22 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ WYK
PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 45 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Monika Deja | |
Prowadzący grup: | Monika Deja | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie
Wykład - Zaliczenie |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | Student prezentuje uporządkowaną i pogłębioną wiedzę z zakresu psychologii rozwoju człowieka, zwłaszcza w aspekcie rozwoju młodzieży (K_W04). Student charakteryzuje wpływ współczesnej kultury i mediów na funkcjonowanie młodzieży, zwłaszcza w aspekcie procesów uczenia się (K_W07). Student przedstawia poszerzone wiadomości z zakresu przetwarzania tekstów i przeszukiwania baz danych pod kątem zdobywania wiedzy z zakresu psychologii rozwoju człowieka, głównie adolescenta (K_W16). Student potrafi wyszukiwać, zaobserwować, zanalizować, oceniać, interpretować i formułować krytyczne sądy, a także selekcjonować i użytkować informacje, dotyczące psychologii rozwoju człowieka w okresie adolescencji (K_U01). Student posiada umiejętności z zakresu budowania wypowiedzi perswazyjnej, potrafi stosować merytoryczną argumentację i formułować wnioski w zakresie wiedzy dotyczącej psychologii rozwoju adolescenta (K_U08). Student posiada umiejętność formułowania i/lub wykorzystywania różnych tekstów kultury i tekstów naukowych w celu poszerzenia i przekazania wiedzy na temat psychologii rozwoju adolescenta (W_U11). Student przyjmuje różne role, które wynikają ze współdziałania i pracy w grupie, kierując się wskazówkami wykładowcy podczas zdobywania wiedzy z zakresu psychologii rozwoju adolescenta (K_K02). Student jest gotów do odpowiedzialnego ustalania priorytetów podczas zdobywania wiedzy z zakresu psychologii rozwoju adolescenta (W_K03). |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Brak. |
Zajęcia w cyklu "Semestr Letni 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2023-02-20 - 2023-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ WYK
PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 45 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Aleksandra Dąbrowska | |
Prowadzący grup: | Aleksandra Dąbrowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie
Wykład - Zaliczenie |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | Student prezentuje uporządkowaną i pogłębioną wiedzę z zakresu psychologii rozwoju człowieka, zwłaszcza w aspekcie rozwoju młodzieży (K_W04). Student charakteryzuje wpływ współczesnej kultury i mediów na funkcjonowanie młodzieży, zwłaszcza w aspekcie procesów uczenia się (K_W07). Student przedstawia poszerzone wiadomości z zakresu przetwarzania tekstów i przeszukiwania baz danych pod kątem zdobywania wiedzy z zakresu psychologii rozwoju człowieka, głównie adolescenta (K_W16). Student potrafi wyszukiwać, zaobserwować, zanalizować, oceniać, interpretować i formułować krytyczne sądy, a także selekcjonować i użytkować informacje, dotyczące psychologii rozwoju człowieka w okresie adolescencji (K_U01). Student posiada umiejętności z zakresu budowania wypowiedzi perswazyjnej, potrafi stosować merytoryczną argumentację i formułować wnioski w zakresie wiedzy dotyczącej psychologii rozwoju adolescenta (K_U08). Student posiada umiejętność formułowania i/lub wykorzystywania różnych tekstów kultury i tekstów naukowych w celu poszerzenia i przekazania wiedzy na temat psychologii rozwoju adolescenta (W_U11). Student przyjmuje różne role, które wynikają ze współdziałania i pracy w grupie, kierując się wskazówkami wykładowcy podczas zdobywania wiedzy z zakresu psychologii rozwoju adolescenta (K_K02). Student jest gotów do odpowiedzialnego ustalania priorytetów podczas zdobywania wiedzy z zakresu psychologii rozwoju adolescenta (W_K03). |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Brak. |
|
Bilans pracy studenta: | 2 ECTS= 50h 45 h wykład 5 h praca własna studenta (przygotowanie do zaliczenia) |
Zajęcia w cyklu "Semestr Letni 2023/24" (w trakcie)
Okres: | 2024-02-26 - 2024-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT WYK
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 45 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Aleksandra Dąbrowska | |
Prowadzący grup: | Aleksandra Dąbrowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie
Wykład - Zaliczenie |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | Student prezentuje uporządkowaną i pogłębioną wiedzę z zakresu psychologii rozwoju człowieka, zwłaszcza w aspekcie rozwoju młodzieży (K_W04). Student charakteryzuje wpływ współczesnej kultury i mediów na funkcjonowanie młodzieży, zwłaszcza w aspekcie procesów uczenia się (K_W07). Student przedstawia poszerzone wiadomości z zakresu przetwarzania tekstów i przeszukiwania baz danych pod kątem zdobywania wiedzy z zakresu psychologii rozwoju człowieka, głównie adolescenta (K_W16). Student potrafi wyszukiwać, zaobserwować, zanalizować, oceniać, interpretować i formułować krytyczne sądy, a także selekcjonować i użytkować informacje, dotyczące psychologii rozwoju człowieka w okresie adolescencji (K_U01). Student posiada umiejętności z zakresu budowania wypowiedzi perswazyjnej, potrafi stosować merytoryczną argumentację i formułować wnioski w zakresie wiedzy dotyczącej psychologii rozwoju adolescenta (K_U08). Student posiada umiejętność formułowania i/lub wykorzystywania różnych tekstów kultury i tekstów naukowych w celu poszerzenia i przekazania wiedzy na temat psychologii rozwoju adolescenta (W_U11). Student przyjmuje różne role, które wynikają ze współdziałania i pracy w grupie, kierując się wskazówkami wykładowcy podczas zdobywania wiedzy z zakresu psychologii rozwoju adolescenta (K_K02). Student jest gotów do odpowiedzialnego ustalania priorytetów podczas zdobywania wiedzy z zakresu psychologii rozwoju adolescenta (W_K03). |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Brak. |
|
Bilans pracy studenta: | 2 ECTS= 50h 45 h wykład 5 h praca własna studenta (przygotowanie do zaliczenia) |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.