Uniwersytet Kazimierza Wielkiego - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Przygotowanie psychologiczne na III etapie edukacyjnym

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 1000-FP-N12PPSIII-SD
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Przygotowanie psychologiczne na III etapie edukacyjnym
Jednostka: Kolegium I
Grupy: 1 rok, 2 sem., filologia polska, moduł nauczycielski [SD]
Punkty ECTS i inne: 2.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: polski
Profil:

ogólnoakademicki

Typ przedmiotu:

moduł zajęć do wyboru

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/21" (zakończony)

Okres: 2021-02-22 - 2021-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Wykład, 45 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Monika Deja
Prowadzący grup: Monika Deja
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie
Wykład - Zaliczenie
Efekty kształcenia modułu zajęć:

Student prezentuje uporządkowaną i pogłębioną wiedzę z zakresu psychologii rozwoju człowieka, zwłaszcza w aspekcie rozwoju młodzieży (K_W04).

Student charakteryzuje wpływ współczesnej kultury i mediów na funkcjonowanie młodzieży, zwłaszcza w aspekcie procesów uczenia się (K_W07).

Student przedstawia poszerzone wiadomości z zakresu przetwarzania tekstów i przeszukiwania baz danych pod kątem zdobywania wiedzy z zakresu psychologii rozwoju człowieka, głównie adolescenta (K_W16).

Student potrafi wyszukiwać, zaobserwować, zanalizować, oceniać, interpretować i formułować krytyczne sądy, a także selekcjonować i użytkować informacje, dotyczące psychologii rozwoju człowieka w okresie adolescencji (K_U01).

Student posiada umiejętności z zakresu budowania wypowiedzi perswazyjnej, potrafi stosować merytoryczną argumentację i formułować wnioski w zakresie wiedzy dotyczącej psychologii rozwoju adolescenta (K_U08).

Student posiada umiejętność formułowania i/lub wykorzystywania różnych tekstów kultury i tekstów naukowych w celu poszerzenia i przekazania wiedzy na temat psychologii rozwoju adolescenta (W_U11).

Student przyjmuje różne role, które wynikają ze współdziałania i pracy w grupie, kierując się wskazówkami wykładowcy podczas zdobywania wiedzy z zakresu psychologii rozwoju adolescenta (K_K02).

Student jest gotów do odpowiedzialnego ustalania priorytetów podczas zdobywania wiedzy z zakresu psychologii rozwoju adolescenta (W_K03).

Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Brak.

Zajęcia w cyklu "Semestr Letni 2022/23" (zakończony)

Okres: 2023-02-20 - 2023-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Wykład, 45 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Aleksandra Dąbrowska
Prowadzący grup: Aleksandra Dąbrowska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie
Wykład - Zaliczenie
Efekty kształcenia modułu zajęć:

Student prezentuje uporządkowaną i pogłębioną wiedzę z zakresu psychologii rozwoju człowieka, zwłaszcza w aspekcie rozwoju młodzieży (K_W04).

Student charakteryzuje wpływ współczesnej kultury i mediów na funkcjonowanie młodzieży, zwłaszcza w aspekcie procesów uczenia się (K_W07).

Student przedstawia poszerzone wiadomości z zakresu przetwarzania tekstów i przeszukiwania baz danych pod kątem zdobywania wiedzy z zakresu psychologii rozwoju człowieka, głównie adolescenta (K_W16).

Student potrafi wyszukiwać, zaobserwować, zanalizować, oceniać, interpretować i formułować krytyczne sądy, a także selekcjonować i użytkować informacje, dotyczące psychologii rozwoju człowieka w okresie adolescencji (K_U01).

Student posiada umiejętności z zakresu budowania wypowiedzi perswazyjnej, potrafi stosować merytoryczną argumentację i formułować wnioski w zakresie wiedzy dotyczącej psychologii rozwoju adolescenta (K_U08).

Student posiada umiejętność formułowania i/lub wykorzystywania różnych tekstów kultury i tekstów naukowych w celu poszerzenia i przekazania wiedzy na temat psychologii rozwoju adolescenta (W_U11).

Student przyjmuje różne role, które wynikają ze współdziałania i pracy w grupie, kierując się wskazówkami wykładowcy podczas zdobywania wiedzy z zakresu psychologii rozwoju adolescenta (K_K02).

Student jest gotów do odpowiedzialnego ustalania priorytetów podczas zdobywania wiedzy z zakresu psychologii rozwoju adolescenta (W_K03).

Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Brak.

Bilans pracy studenta:

2 ECTS= 50h

45 h wykład

5 h praca własna studenta (przygotowanie do zaliczenia)

Zajęcia w cyklu "Semestr Letni 2023/24" (w trakcie)

Okres: 2024-02-26 - 2024-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Wykład, 45 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Aleksandra Dąbrowska
Prowadzący grup: Aleksandra Dąbrowska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie
Wykład - Zaliczenie
Efekty kształcenia modułu zajęć:

Student prezentuje uporządkowaną i pogłębioną wiedzę z zakresu psychologii rozwoju człowieka, zwłaszcza w aspekcie rozwoju młodzieży (K_W04).

Student charakteryzuje wpływ współczesnej kultury i mediów na funkcjonowanie młodzieży, zwłaszcza w aspekcie procesów uczenia się (K_W07).

Student przedstawia poszerzone wiadomości z zakresu przetwarzania tekstów i przeszukiwania baz danych pod kątem zdobywania wiedzy z zakresu psychologii rozwoju człowieka, głównie adolescenta (K_W16).

Student potrafi wyszukiwać, zaobserwować, zanalizować, oceniać, interpretować i formułować krytyczne sądy, a także selekcjonować i użytkować informacje, dotyczące psychologii rozwoju człowieka w okresie adolescencji (K_U01).

Student posiada umiejętności z zakresu budowania wypowiedzi perswazyjnej, potrafi stosować merytoryczną argumentację i formułować wnioski w zakresie wiedzy dotyczącej psychologii rozwoju adolescenta (K_U08).

Student posiada umiejętność formułowania i/lub wykorzystywania różnych tekstów kultury i tekstów naukowych w celu poszerzenia i przekazania wiedzy na temat psychologii rozwoju adolescenta (W_U11).

Student przyjmuje różne role, które wynikają ze współdziałania i pracy w grupie, kierując się wskazówkami wykładowcy podczas zdobywania wiedzy z zakresu psychologii rozwoju adolescenta (K_K02).

Student jest gotów do odpowiedzialnego ustalania priorytetów podczas zdobywania wiedzy z zakresu psychologii rozwoju adolescenta (W_K03).

Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Brak.

Bilans pracy studenta:

2 ECTS= 50h

45 h wykład

5 h praca własna studenta (przygotowanie do zaliczenia)

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.
J.K. Chodkiewicza 30
85-064 Bydgoszcz
tel: +48 52 32 66 429 https://ukw.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)