Oprawa graficzna gier
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1000-HDG23OGG-SP |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Oprawa graficzna gier |
Jednostka: | Kolegium IV |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
12.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Profil: | praktyczny |
Typ przedmiotu: | moduł zajęć do wyboru |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2020/21" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-02-14 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ WYK
PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 20 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Adrianna Piszcz | |
Prowadzący grup: | Adrianna Piszcz | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 - zna i rozumie w zaawansowanym stopniu wybrane fakty, obiekty i zjawiska dotyczące gier i nowych mediów, a także literatury, kultury popularnej i komunikacji społecznej, mające związek z kierunkiem studiów (S_WG01) W02 - zna i rozumie w zaawansowanym stopniu wybrane szczegółowe zagadnienia z zakresu projektowania, produkcji oraz badania gier i graczy (S_WG03) W03 - zna i rozumie wybrane ekonomiczne, społeczne i technologiczne uwarunkowania różnych rodzajów działalności zawodowej związanej z branżą gier (S_WK02) U01 - potrafi formułować problemy oraz wykonywać wybrane zadania typowe dla działalności w branży gier (S_UW03) U02 - potrafi samodzielnie planować i realizować własne uczenie się przez całe życie (S_UU01) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Przedmioty wprowadzające: "Wprowadzenie do grafiki" |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.