Teoretyczne podstawy kształcenia
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1100-PPW2TPK-NJ |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Teoretyczne podstawy kształcenia |
Jednostka: | Kolegium II |
Grupy: |
2 rok, pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna [NJ] |
Punkty ECTS i inne: |
4.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Profil: | praktyczny |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2020/21" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO KON
N WYK
|
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 10 godzin
Wykład, 10 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Magdalena Kolber | |
Prowadzący grup: | Magdalena Kolber, Adam Mroczkowski | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | K_W02 Ma szeroka wiedzę ogólna z różnych dziedzin zapewniającą konstruktywne wchodzenie w dialog z dziećmi/uczniami oraz budzenie zainteresowań różnymi obszarami wiedzy K_W08 ma wiedzę dotyczącą struktury i funkcji systemu edukacji: podstaw prawnych, celów, organizacji oraz funkcjonowania instytucji edukacyjnych, wychowawczych i opiekuńczych. K_U03 Wykorzystuje w codziennej praktyce edukacyjnej różnorodne sposoby organizowania środowiska nauczania-uczenia się, uwzględniające specyficzne potrzeby i możliwości grupy, jak i poszczególnych dzieci/uczniów K_U20 ma umiejętność personalizowania procesu kształcenia i wychowania w zależności od zdiagnozowanych zróżnicowanych potrzeb i możliwości dzieci i uczniów oraz wykorzystania w kreowanych sytuacjach edukacyjnych potocznej wiedzy dziecka/ucznia K_K06 posługuje się normami etycznymi w działalności zawodowej kierując się przede wszystkich dla godności każdego człowieka K_K16 świadomie określa swoją postawę wobec istoty i celów edukacji, a także podstawowych aspektów filozofii nauczania. |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | wiedza uprzednia |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO N WYK
KON
|
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 10 godzin
Wykład, 10 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Adam Mroczkowski | |
Prowadzący grup: | Adam Mroczkowski | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | K_W02 Ma szeroka wiedzę ogólna z różnych dziedzin zapewniającą konstruktywne wchodzenie w dialog z dziećmi/uczniami oraz budzenie zainteresowań różnymi obszarami wiedzy K_W08 ma wiedzę dotyczącą struktury i funkcji systemu edukacji: podstaw prawnych, celów, organizacji oraz funkcjonowania instytucji edukacyjnych, wychowawczych i opiekuńczych. K_U03 Wykorzystuje w codziennej praktyce edukacyjnej różnorodne sposoby organizowania środowiska nauczania-uczenia się, uwzględniające specyficzne potrzeby i możliwości grupy, jak i poszczególnych dzieci/uczniów K_U20 ma umiejętność personalizowania procesu kształcenia i wychowania w zależności od zdiagnozowanych zróżnicowanych potrzeb i możliwości dzieci i uczniów oraz wykorzystania w kreowanych sytuacjach edukacyjnych potocznej wiedzy dziecka/ucznia K_K06 posługuje się normami etycznymi w działalności zawodowej kierując się przede wszystkich dla godności każdego człowieka K_K16 świadomie określa swoją postawę wobec istoty i celów edukacji, a także podstawowych aspektów filozofii nauczania. |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | wiedza uprzednia |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO WYK
KON
|
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 10 godzin
Wykład, 10 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Adam Mroczkowski | |
Prowadzący grup: | Adam Mroczkowski | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | K_W02 Ma szeroka wiedzę ogólna z różnych dziedzin zapewniającą konstruktywne wchodzenie w dialog z dziećmi/uczniami oraz budzenie zainteresowań różnymi obszarami wiedzy K_W08 ma wiedzę dotyczącą struktury i funkcji systemu edukacji: podstaw prawnych, celów, organizacji oraz funkcjonowania instytucji edukacyjnych, wychowawczych i opiekuńczych. K_U03 Wykorzystuje w codziennej praktyce edukacyjnej różnorodne sposoby organizowania środowiska nauczania-uczenia się, uwzględniające specyficzne potrzeby i możliwości grupy, jak i poszczególnych dzieci/uczniów K_U20 ma umiejętność personalizowania procesu kształcenia i wychowania w zależności od zdiagnozowanych zróżnicowanych potrzeb i możliwości dzieci i uczniów oraz wykorzystania w kreowanych sytuacjach edukacyjnych potocznej wiedzy dziecka/ucznia K_K06 posługuje się normami etycznymi w działalności zawodowej kierując się przede wszystkich dla godności każdego człowieka K_K16 świadomie określa swoją postawę wobec istoty i celów edukacji, a także podstawowych aspektów filozofii nauczania. |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | wiedza uprzednia |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2023/24" (w trakcie)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO WYK
KON
|
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 10 godzin
Wykład, 10 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Adam Mroczkowski | |
Prowadzący grup: | Adam Mroczkowski | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | K_W02 Ma szeroka wiedzę ogólna z różnych dziedzin zapewniającą konstruktywne wchodzenie w dialog z dziećmi/uczniami oraz budzenie zainteresowań różnymi obszarami wiedzy K_W08 ma wiedzę dotyczącą struktury i funkcji systemu edukacji: podstaw prawnych, celów, organizacji oraz funkcjonowania instytucji edukacyjnych, wychowawczych i opiekuńczych. K_U03 Wykorzystuje w codziennej praktyce edukacyjnej różnorodne sposoby organizowania środowiska nauczania-uczenia się, uwzględniające specyficzne potrzeby i możliwości grupy, jak i poszczególnych dzieci/uczniów K_U20 ma umiejętność personalizowania procesu kształcenia i wychowania w zależności od zdiagnozowanych zróżnicowanych potrzeb i możliwości dzieci i uczniów oraz wykorzystania w kreowanych sytuacjach edukacyjnych potocznej wiedzy dziecka/ucznia K_K06 posługuje się normami etycznymi w działalności zawodowej kierując się przede wszystkich dla godności każdego człowieka K_K16 świadomie określa swoją postawę wobec istoty i celów edukacji, a także podstawowych aspektów filozofii nauczania. |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | wiedza uprzednia |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.