Badanie różnic indywidualnych w praktyce
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1100-ps24BRIWP-SJ |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Badanie różnic indywidualnych w praktyce |
Jednostka: | Kolegium II |
Grupy: |
2 rok, 4 sem., psychologia [SJ] |
Punkty ECTS i inne: |
4.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Profil: | ogólnoakademicki |
Typ przedmiotu: | moduł zajęć podstawowych |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2018/19" (zakończony)
Okres: | 2019-02-18 - 2019-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT LAB
LAB
LAB
LAB
ŚR CZ PT KON
KON
KON
|
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin
Laboratorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Anna Nogaj | |
Prowadzący grup: | Karolina Juszczyk, Maciej Michalak, Anna Nogaj | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Laboratorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 student posiada wiedzę o specyfice różnic indywidualnych w funkcjonowaniu człowieka dorosłego (K_W08) W02 posiada wiedze teoretyczną właściwą dla psychologii różnic indywidualnych w zakresie diagnostyki inteligencji, temperamentu i osobowości (K_W11) W03 zna podstawy diagnozy psychologicznej z wykorzystaniem narzędzi pomiaru różnych wymiarów różnic indywidualnych (K_W13) U01 potrafi opisać oraz wyjaśnić różnice indywidualne między ludźmi w zakresie inteligencji, osobowości oraz temperamentu oraz scharakteryzować funkcjonowanie społeczne badanego (K_U06) U02 potrafi diagnozować poziom funkcjonowania osoby dorosłej w obszarach temperamentu, osobowości i inteligencji (K_U09) U03 potrafi nawiązać kontakt z osobami badanymi, z którymi będzie w kontakcie indywidualnym, potrafi w jasny sposób przekazać instrukcje badań oraz wyjaśnić otrzymane wyniki (K_U10) K01 poddaje krytycznej ocenie swoją wiedzę z zakresu umiejętności diagnozy różnic indywidualnych, zna swoje ograniczenia i rozumie potrzebę ustawicznego kształcenia w zakresie różnych metod diagnostycznych (K_K01) K02 przejawia etyczną postawę diagnostyczną w postępowaniu diagnostycznym, wykorzystującym narzędzia do indywidualnego lub grupowego pomiaru (K_K02) K03 działa profesjonalnie jako badacz i praktyk, potrafi sporządzać protokoły z badań diagnostycznych, formułować na ich podstawie wyważone sądy i opinie (K_K04) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Psychologia różnic indywidualnych |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2019/20" (zakończony)
Okres: | 2020-02-24 - 2020-09-30 |
Przejdź do planu
PN LAB
KON
KON
LAB
LAB
LAB
KON
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin
Laboratorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Maciej Michalak | |
Prowadzący grup: | Maciej Michalak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Laboratorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 student posiada wiedzę o specyfice różnic indywidualnych w funkcjonowaniu człowieka dorosłego (K_W08) W02 posiada wiedze teoretyczną właściwą dla psychologii różnic indywidualnych w zakresie diagnostyki inteligencji, temperamentu i osobowości (K_W11) W03 zna podstawy diagnozy psychologicznej z wykorzystaniem narzędzi pomiaru różnych wymiarów różnic indywidualnych (K_W13) U01 potrafi opisać oraz wyjaśnić różnice indywidualne między ludźmi w zakresie inteligencji, osobowości oraz temperamentu oraz scharakteryzować funkcjonowanie społeczne badanego (K_U06) U02 potrafi diagnozować poziom funkcjonowania osoby dorosłej w obszarach temperamentu, osobowości i inteligencji (K_U09) U03 potrafi nawiązać kontakt z osobami badanymi, z którymi będzie w kontakcie indywidualnym, potrafi w jasny sposób przekazać instrukcje badań oraz wyjaśnić otrzymane wyniki (K_U10) K01 poddaje krytycznej ocenie swoją wiedzę z zakresu umiejętności diagnozy różnic indywidualnych, zna swoje ograniczenia i rozumie potrzebę ustawicznego kształcenia w zakresie różnych metod diagnostycznych (K_K01) K02 przejawia etyczną postawę diagnostyczną w postępowaniu diagnostycznym, wykorzystującym narzędzia do indywidualnego lub grupowego pomiaru (K_K02) K03 działa profesjonalnie jako badacz i praktyk, potrafi sporządzać protokoły z badań diagnostycznych, formułować na ich podstawie wyważone sądy i opinie (K_K04) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Psychologia różnic indywidualnych |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/21" (zakończony)
Okres: | 2021-02-22 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR KON
KON
CZ LAB
LAB
LAB
LAB
PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin
Laboratorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Maciej Michalak | |
Prowadzący grup: | Karolina Juszczyk, Maciej Michalak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Laboratorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 student posiada wiedzę o specyfice różnic indywidualnych w funkcjonowaniu człowieka dorosłego (K_W08) W02 posiada wiedze teoretyczną właściwą dla psychologii różnic indywidualnych w zakresie diagnostyki inteligencji, temperamentu i osobowości (K_W11) W03 zna podstawy diagnozy psychologicznej z wykorzystaniem narzędzi pomiaru różnych wymiarów różnic indywidualnych (K_W13) U01 potrafi opisać oraz wyjaśnić różnice indywidualne między ludźmi w zakresie inteligencji, osobowości oraz temperamentu oraz scharakteryzować funkcjonowanie społeczne badanego (K_U06) U02 potrafi diagnozować poziom funkcjonowania osoby dorosłej w obszarach temperamentu, osobowości i inteligencji (K_U09) U03 potrafi nawiązać kontakt z osobami badanymi, z którymi będzie w kontakcie indywidualnym, potrafi w jasny sposób przekazać instrukcje badań oraz wyjaśnić otrzymane wyniki (K_U10) K01 poddaje krytycznej ocenie swoją wiedzę z zakresu umiejętności diagnozy różnic indywidualnych, zna swoje ograniczenia i rozumie potrzebę ustawicznego kształcenia w zakresie różnych metod diagnostycznych (K_K01) K02 przejawia etyczną postawę diagnostyczną w postępowaniu diagnostycznym, wykorzystującym narzędzia do indywidualnego lub grupowego pomiaru (K_K02) K03 działa profesjonalnie jako badacz i praktyk, potrafi sporządzać protokoły z badań diagnostycznych, formułować na ich podstawie wyważone sądy i opinie (K_K04) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Psychologia różnic indywidualnych |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2022-02-21 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR LAB
LAB
LAB
KON
KON
CZ KON
LAB
PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin
Laboratorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Maciej Michalak | |
Prowadzący grup: | Maciej Michalak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Laboratorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 student posiada wiedzę o specyfice różnic indywidualnych w funkcjonowaniu człowieka dorosłego (K_W08) W02 posiada wiedze teoretyczną właściwą dla psychologii różnic indywidualnych w zakresie diagnostyki inteligencji, temperamentu i osobowości (K_W11) W03 zna podstawy diagnozy psychologicznej z wykorzystaniem narzędzi pomiaru różnych wymiarów różnic indywidualnych (K_W13) U01 potrafi opisać oraz wyjaśnić różnice indywidualne między ludźmi w zakresie inteligencji, osobowości oraz temperamentu oraz scharakteryzować funkcjonowanie społeczne badanego (K_U06) U02 potrafi diagnozować poziom funkcjonowania osoby dorosłej w obszarach temperamentu, osobowości i inteligencji (K_U09) U03 potrafi nawiązać kontakt z osobami badanymi, z którymi będzie w kontakcie indywidualnym, potrafi w jasny sposób przekazać instrukcje badań oraz wyjaśnić otrzymane wyniki (K_U10) K01 poddaje krytycznej ocenie swoją wiedzę z zakresu umiejętności diagnozy różnic indywidualnych, zna swoje ograniczenia i rozumie potrzebę ustawicznego kształcenia w zakresie różnych metod diagnostycznych (K_K01) K02 przejawia etyczną postawę diagnostyczną w postępowaniu diagnostycznym, wykorzystującym narzędzia do indywidualnego lub grupowego pomiaru (K_K02) K03 działa profesjonalnie jako badacz i praktyk, potrafi sporządzać protokoły z badań diagnostycznych, formułować na ich podstawie wyważone sądy i opinie (K_K04) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Psychologia różnic indywidualnych |
|
Bilans pracy studenta: | - Udział w zajęciach (konwersatoria + laboratoria) - 45 godzin - Przygotowanie do zajęć - 18 godzin - Przeprowadzenie badania - 19 godzin - Napisanie raportu z badań - 18 godzin |
Zajęcia w cyklu "Semestr Letni 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2023-02-20 - 2023-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT LAB
LAB
LAB
ŚR CZ KON
KON
LAB
KON
PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin
Laboratorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Maciej Michalak | |
Prowadzący grup: | Maciej Michalak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Laboratorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 student posiada wiedzę o specyfice różnic indywidualnych w funkcjonowaniu człowieka dorosłego (K_W08) W02 posiada wiedze teoretyczną właściwą dla psychologii różnic indywidualnych w zakresie diagnostyki inteligencji, temperamentu i osobowości (K_W11) W03 zna podstawy diagnozy psychologicznej z wykorzystaniem narzędzi pomiaru różnych wymiarów różnic indywidualnych (K_W13) U01 potrafi opisać oraz wyjaśnić różnice indywidualne między ludźmi w zakresie inteligencji, osobowości oraz temperamentu oraz scharakteryzować funkcjonowanie społeczne badanego (K_U06) U02 potrafi diagnozować poziom funkcjonowania osoby dorosłej w obszarach temperamentu, osobowości i inteligencji (K_U09) U03 potrafi nawiązać kontakt z osobami badanymi, z którymi będzie w kontakcie indywidualnym, potrafi w jasny sposób przekazać instrukcje badań oraz wyjaśnić otrzymane wyniki (K_U10) K01 poddaje krytycznej ocenie swoją wiedzę z zakresu umiejętności diagnozy różnic indywidualnych, zna swoje ograniczenia i rozumie potrzebę ustawicznego kształcenia w zakresie różnych metod diagnostycznych (K_K01) K02 przejawia etyczną postawę diagnostyczną w postępowaniu diagnostycznym, wykorzystującym narzędzia do indywidualnego lub grupowego pomiaru (K_K02) K03 działa profesjonalnie jako badacz i praktyk, potrafi sporządzać protokoły z badań diagnostycznych, formułować na ich podstawie wyważone sądy i opinie (K_K04) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Psychologia różnic indywidualnych |
|
Bilans pracy studenta: | - Udział w zajęciach (konwersatoria + laboratoria) - 45 godzin - Przygotowanie do zajęć - 18 godzin - Przeprowadzenie badania - 19 godzin - Napisanie raportu z badań - 18 godzin |
Zajęcia w cyklu "Semestr Letni 2023/24" (zakończony)
Okres: | 2024-02-26 - 2024-09-30 |
Przejdź do planu
PN KON
KON
KON
KON
WT LAB
ŚR CZ LAB
LAB
LAB
LAB
PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin
Laboratorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Maciej Michalak | |
Prowadzący grup: | Maciej Michalak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Laboratorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 student posiada wiedzę o specyfice różnic indywidualnych w funkcjonowaniu człowieka dorosłego (K_W08) W02 posiada wiedze teoretyczną właściwą dla psychologii różnic indywidualnych w zakresie diagnostyki inteligencji, temperamentu i osobowości (K_W11) W03 zna podstawy diagnozy psychologicznej z wykorzystaniem narzędzi pomiaru różnych wymiarów różnic indywidualnych (K_W13) U01 potrafi opisać oraz wyjaśnić różnice indywidualne między ludźmi w zakresie inteligencji, osobowości oraz temperamentu oraz scharakteryzować funkcjonowanie społeczne badanego (K_U06) U02 potrafi diagnozować poziom funkcjonowania osoby dorosłej w obszarach temperamentu, osobowości i inteligencji (K_U09) U03 potrafi nawiązać kontakt z osobami badanymi, z którymi będzie w kontakcie indywidualnym, potrafi w jasny sposób przekazać instrukcje badań oraz wyjaśnić otrzymane wyniki (K_U10) K01 poddaje krytycznej ocenie swoją wiedzę z zakresu umiejętności diagnozy różnic indywidualnych, zna swoje ograniczenia i rozumie potrzebę ustawicznego kształcenia w zakresie różnych metod diagnostycznych (K_K01) K02 przejawia etyczną postawę diagnostyczną w postępowaniu diagnostycznym, wykorzystującym narzędzia do indywidualnego lub grupowego pomiaru (K_K02) K03 działa profesjonalnie jako badacz i praktyk, potrafi sporządzać protokoły z badań diagnostycznych, formułować na ich podstawie wyważone sądy i opinie (K_K04) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Psychologia różnic indywidualnych |
|
Bilans pracy studenta: | - Udział w zajęciach (konwersatoria + laboratoria) - 45 godzin - Przygotowanie do zajęć - 18 godzin - Przeprowadzenie badania - 19 godzin - Napisanie raportu z badań - 18 godzin |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2024/25" (w trakcie)
Okres: | 2025-02-24 - 2025-09-30 |
Przejdź do planu
PN KON
KON
KON
KON
LAB
LAB
WT ŚR LAB
LAB
CZ LAB
LAB
PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin
Laboratorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Maciej Michalak | |
Prowadzący grup: | Maciej Michalak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Laboratorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 student posiada wiedzę o specyfice różnic indywidualnych w funkcjonowaniu człowieka dorosłego (K_W08) W02 posiada wiedze teoretyczną właściwą dla psychologii różnic indywidualnych w zakresie diagnostyki inteligencji, temperamentu i osobowości (K_W11) W03 zna podstawy diagnozy psychologicznej z wykorzystaniem narzędzi pomiaru różnych wymiarów różnic indywidualnych (K_W13) U01 potrafi opisać oraz wyjaśnić różnice indywidualne między ludźmi w zakresie inteligencji, osobowości oraz temperamentu oraz scharakteryzować funkcjonowanie społeczne badanego (K_U06) U02 potrafi diagnozować poziom funkcjonowania osoby dorosłej w obszarach temperamentu, osobowości i inteligencji (K_U09) U03 potrafi nawiązać kontakt z osobami badanymi, z którymi będzie w kontakcie indywidualnym, potrafi w jasny sposób przekazać instrukcje badań oraz wyjaśnić otrzymane wyniki (K_U10) K01 poddaje krytycznej ocenie swoją wiedzę z zakresu umiejętności diagnozy różnic indywidualnych, zna swoje ograniczenia i rozumie potrzebę ustawicznego kształcenia w zakresie różnych metod diagnostycznych (K_K01) K02 przejawia etyczną postawę diagnostyczną w postępowaniu diagnostycznym, wykorzystującym narzędzia do indywidualnego lub grupowego pomiaru (K_K02) K03 działa profesjonalnie jako badacz i praktyk, potrafi sporządzać protokoły z badań diagnostycznych, formułować na ich podstawie wyważone sądy i opinie (K_K04) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Psychologia różnic indywidualnych |
|
Bilans pracy studenta: | - Udział w zajęciach (konwersatoria + laboratoria) - 45 godzin - Przygotowanie do zajęć - 18 godzin - Przeprowadzenie badania - 19 godzin - Napisanie raportu z badań - 18 godzin |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.