Uniwersytet Kazimierza Wielkiego - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Programowanie obiektowe (e)

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 1300-Inf1POe-NP
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Programowanie obiektowe (e)
Jednostka: Kolegium III
Grupy: 1 rok, informatyka [NP]
Punkty ECTS i inne: 5.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: polski
Profil:

ogólnoakademicki

Typ przedmiotu:

moduł zajęć kierunkowych

Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2023/24" (zakończony)

Okres: 2023-10-01 - 2024-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Laboratorium, 16 godzin więcej informacji
Wykład, 20 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Jacek Czerniak, Piotr Kotlarz
Prowadzący grup: Jacek Czerniak, Marcin Kowalewski, Krzysztof Tyburek
Strona przedmiotu: http://www.jczerniak.ukw.edu.pl
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Egzamin
Efekty kształcenia modułu zajęć:

W1. Ma uporządkowaną, podbudowaną teoretycznie wiedzę ogólną w zakresie języka (w szczeg. C#) i paradygmatów programowania, grafiki i komunikacji człowiek-komputer, elementów inżynierii oprogramowania (K_W07)

W2. Ma szczegółową wiedzę nt. algorytmiki, projektowania i programowania obiektowego (K_W08)

U1. Ma umiejętność formułowania algorytmów i ich programowania z użyciem przynajmniej jednego z popularnych narzędzi (rodzina produktów VS) (K_U11)

U2. Ma umiejętność testowania (funkcjonalności, kod) oprogramowania (K_U20)

U3. Ma umiejętność efektywnego uczestniczenia w inspekcji oprogramowania (K_U21)



Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Podstawy programowania, Algorytmy i Struktury Danych, Analiza Matematyczna

Bilans pracy studenta:

Bilans godzin pracy studenta: 20W + 16Lab + przygotowanie się do zajęć= 104 godz. pracy = 5 ECTS

Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2024/25" (w trakcie)

Okres: 2024-10-01 - 2025-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Laboratorium, 16 godzin więcej informacji
Wykład, 20 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Piotr Kotlarz, Krzysztof Tyburek
Prowadzący grup: Krzysztof Galas, Krzysztof Tyburek
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Egzamin
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.
J.K. Chodkiewicza 30
85-064 Bydgoszcz
tel: +48 52 32 66 429 https://ukw.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.1.0-4 (2025-01-17)