Techniki programowania i komunikacja człowiek-komputer
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1300-Inf2TP-NP |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Techniki programowania i komunikacja człowiek-komputer |
Jednostka: | Kolegium III |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
5.00 (zmienne w czasie)
|
Język prowadzenia: | polski |
Profil: | ogólnoakademicki |
Typ przedmiotu: | moduł zajęć podstawowych |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2018/19" (zakończony)
Okres: | 2018-10-01 - 2019-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 12 godzin
Wykład, 12 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Mykola Nedashkovskyy | |
Prowadzący grup: | Mykola Nedashkovskyy | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | Wiedza: W1. Ma uporządkowaną i podbudowaną teoretycznie wiedzę ogólną w zakresie języków C#i Java i UML oraz paradygmatu programowania wizualnego i obiektowego. W2. Zna metody i techniki programowania stosowane przy rozwiązywaniu podstawowych zadań informatycznych z zakresu implementacji w językach programowania UML, C# i Java W3. Zna narzędzia stosowane przy rozwiązywaniu podstawowych zadań informatycznych z zakresu implementacji technik programowania i zasobów komunikacji dla środowisk programistycznych Visual Studio, Java Net Beans oraz IBM Rational Rose. Umiejętności: U1. Ma umiejętność formułowania algorytmów i ich programowania z użyciem ęzyków UML, C# i Java dla środowisk Visual Studio, Java Net Beans i IBM Rational Rose. U2. Ma umiejętność przeprowadzania testów i optymilizacji napisanej aplikacji. U3. Potrafi pozyskiwać informacje z literatury, baz danych i innych źródeł niezbędne do budowy programu. |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Przedmioty z zakresu nauk podstawowych.Podstawy programowania |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2019/20" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO N LAB
WYK
LAB
|
Typ zajęć: |
Laboratorium, 12 godzin
Wykład, 12 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Piotr Kotlarz, Mykola Nedashkovskyy | |
Prowadzący grup: | Mykola Nedashkovskyy | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | Wiedza: W1. Ma uporządkowaną i podbudowaną teoretycznie wiedzę ogólną w zakresie języków C#i Java i UML oraz paradygmatu programowania wizualnego i obiektowego. (K_W07) W2. Zna metody i techniki programowania stosowane przy rozwiązywaniu podstawowych zadań informatycznych z zakresu implementacji w językach programowania UML, C# i Java (K_W11) W3. Zna narzędzia stosowane przy rozwiązywaniu podstawowych zadań informatycznych z zakresu implementacji technik programowania i zasobów komunikacji dla środowisk programistycznych Visual Studio, Java Net Beans oraz IBM Rational Rose. (K_W11) Umiejętności: U1. Ma umiejętność formułowania algorytmów i ich programowania z użyciem ęzyków UML, C# i Java dla środowisk Visual Studio, Java Net Beans i IBM Rational Rose. (K_U11) U2. Ma umiejętność projektowania wygodnych GUI i przeprowadzania testów i optymilizacji napisanej aplikacji. (K_U18, K_U20) U3. Potrafi pozyskiwać informacje z literatury, baz danych i innych źródeł niezbędne do budowy programu.(K_U01) Bilans godzin pracy studenta: 12 Wykład + 12 Ćwiczenia +101 =przygotowanie do zajęć = 125 godz. pracy = 5 ECTS |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Przedmioty z zakresu nauk podstawowych.Podstawy programowania |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2020/21" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO WYK
LAB
LAB
|
Typ zajęć: |
Laboratorium, 12 godzin
Wykład, 12 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Jacek Czerniak, Piotr Kotlarz | |
Prowadzący grup: | Jacek Czerniak, Dawid Ewald, Belco Sangho | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | Wiedza: W1. Ma uporządkowaną i podbudowaną teoretycznie wiedzę ogólną w zakresie języków C#i Java i UML oraz paradygmatu programowania wizualnego i obiektowego. (K_W07) W2. Zna metody i techniki programowania stosowane przy rozwiązywaniu podstawowych zadań informatycznych z zakresu implementacji w językach programowania UML, C# i Java (K_W11) W3. Zna narzędzia stosowane przy rozwiązywaniu podstawowych zadań informatycznych z zakresu implementacji technik programowania i zasobów komunikacji dla środowisk programistycznych Visual Studio, Java Net Beans oraz IBM Rational Rose. (K_W11) Umiejętności: U1. Ma umiejętność formułowania algorytmów i ich programowania z użyciem ęzyków UML, C# i Java dla środowisk Visual Studio, Java Net Beans i IBM Rational Rose. (K_U11) U2. Ma umiejętność projektowania wygodnych GUI i przeprowadzania testów i optymilizacji napisanej aplikacji. (K_U18, K_U20) U3. Potrafi pozyskiwać informacje z literatury, baz danych i innych źródeł niezbędne do budowy programu.(K_U01) Bilans godzin pracy studenta: 12 Wykład + 12 Ćwiczenia +101 =przygotowanie do zajęć = 125 godz. pracy = 5 ECTS |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Przedmioty z zakresu nauk podstawowych.Podstawy programowania |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO WYK
LAB
LAB
|
Typ zajęć: |
Laboratorium, 12 godzin
Wykład, 12 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Jacek Czerniak, Piotr Kotlarz | |
Prowadzący grup: | Jacek Czerniak, Dawid Ewald | |
Strona przedmiotu: | http://www.jczerniak.ukw.edu.pl | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | Wiedza: W1. Ma uporządkowaną i podbudowaną teoretycznie wiedzę ogólną w zakresie języków C#i Java i UML oraz paradygmatu programowania wizualnego i obiektowego. (K_W07) W2. Zna metody i techniki programowania stosowane przy rozwiązywaniu podstawowych zadań informatycznych z zakresu implementacji w językach programowania UML, C# i Java (K_W11) W3. Zna narzędzia stosowane przy rozwiązywaniu podstawowych zadań informatycznych z zakresu implementacji technik programowania i zasobów komunikacji dla środowisk programistycznych Visual Studio, Java Net Beans oraz IBM Rational Rose. (K_W11) Umiejętności: U1. Ma umiejętność formułowania algorytmów i ich programowania z użyciem ęzyków UML, C# i Java dla środowisk Visual Studio, Java Net Beans i IBM Rational Rose. (K_U11) U2. Ma umiejętność projektowania wygodnych GUI i przeprowadzania testów i optymilizacji napisanej aplikacji. (K_U18, K_U20) U3. Potrafi pozyskiwać informacje z literatury, baz danych i innych źródeł niezbędne do budowy programu.(K_U01) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Przedmioty z zakresu nauk podstawowych.Podstawy programowania |
|
Bilans pracy studenta: | Bilans godzin pracy studenta: 30W + 30Lab + 10 koncepcja programu na zaliczenie + 70 wykonanie programu na zaliczenie + 20 przygotowanie się do zaliczenia = 160 godz. pracy = 6 ECTS |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO WYK
LAB
LAB
|
Typ zajęć: |
Laboratorium, 12 godzin
Wykład, 12 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Jacek Czerniak, Piotr Kotlarz | |
Prowadzący grup: | Jacek Czerniak, Dawid Ewald | |
Strona przedmiotu: | http://www.jczerniak.ukw.edu.pl | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | Wiedza: W1. Ma uporządkowaną i podbudowaną teoretycznie wiedzę ogólną w zakresie języków C#i Java i UML oraz paradygmatu programowania wizualnego i obiektowego. (K_W07) W2. Zna metody i techniki programowania stosowane przy rozwiązywaniu podstawowych zadań informatycznych z zakresu implementacji w językach programowania UML, C# i Java (K_W11) W3. Zna narzędzia stosowane przy rozwiązywaniu podstawowych zadań informatycznych z zakresu implementacji technik programowania i zasobów komunikacji dla środowisk programistycznych Visual Studio, Java Net Beans oraz IBM Rational Rose. (K_W11) Umiejętności: U1. Ma umiejętność formułowania algorytmów i ich programowania z użyciem ęzyków UML, C# i Java dla środowisk Visual Studio, Java Net Beans i IBM Rational Rose. (K_U11) U2. Ma umiejętność projektowania wygodnych GUI i przeprowadzania testów i optymilizacji napisanej aplikacji. (K_U18, K_U20) U3. Potrafi pozyskiwać informacje z literatury, baz danych i innych źródeł niezbędne do budowy programu.(K_U01) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Przedmioty z zakresu nauk podstawowych.Podstawy programowania |
|
Bilans pracy studenta: | Bilans godzin pracy studenta: 30W + 30Lab + 10 koncepcja programu na zaliczenie + 70 wykonanie programu na zaliczenie + 20 przygotowanie się do zaliczenia = 160 godz. pracy = 6 ECTS |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2023/24" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO WYK
N LAB
LAB
|
Typ zajęć: |
Laboratorium, 12 godzin
Wykład, 12 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Jacek Czerniak, Piotr Kotlarz | |
Prowadzący grup: | Jacek Czerniak, Dawid Ewald | |
Strona przedmiotu: | http://www.jczerniak.ukw.edu.pl | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | Wiedza: W1. Ma uporządkowaną i podbudowaną teoretycznie wiedzę ogólną w zakresie języków C#i Java i UML oraz paradygmatu programowania wizualnego i obiektowego. (K_W07) W2. Zna metody i techniki programowania stosowane przy rozwiązywaniu podstawowych zadań informatycznych z zakresu implementacji w językach programowania UML, C# i Java (K_W11) W3. Zna narzędzia stosowane przy rozwiązywaniu podstawowych zadań informatycznych z zakresu implementacji technik programowania i zasobów komunikacji dla środowisk programistycznych Visual Studio, Java Net Beans oraz IBM Rational Rose. (K_W11) Umiejętności: U1. Ma umiejętność formułowania algorytmów i ich programowania z użyciem ęzyków UML, C# i Java dla środowisk Visual Studio, Java Net Beans i IBM Rational Rose. (K_U11) U2. Ma umiejętność projektowania wygodnych GUI i przeprowadzania testów i optymilizacji napisanej aplikacji. (K_U18, K_U20) U3. Potrafi pozyskiwać informacje z literatury, baz danych i innych źródeł niezbędne do budowy programu.(K_U01) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Przedmioty z zakresu nauk podstawowych.Podstawy programowania |
|
Bilans pracy studenta: | Bilans godzin pracy studenta: 30W + 30Lab + 10 koncepcja programu na zaliczenie + 70 wykonanie programu na zaliczenie + 20 przygotowanie się do zaliczenia = 160 godz. pracy = 6 ECTS |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.