Zabawy i gry ruchowe w gimnastyce korekcyjnej
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1500-wf23ZiGRwGK-SP |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Zabawy i gry ruchowe w gimnastyce korekcyjnej |
Jednostka: | Kolegium III |
Grupy: |
2 rok, 3 sem., wychowanie fizyczne, spec. nauczycielska [SP] |
Punkty ECTS i inne: |
3.00
LUB
2.00
(zmienne w czasie)
|
Język prowadzenia: | polski |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2018/19" (zakończony)
Okres: | 2018-10-01 - 2019-02-10 |
Przejdź do planu
PN WT LAB
LAB
LAB
LAB
LAB
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Michalina Kuska | |
Prowadzący grup: | Michalina Kuska, Mirosław Mrozkowiak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01- Posiada niezbędną wiedzę dotyczącą przygotowania i prowadzenia gier i zabaw ruchowych w zależności od istniejącej wady postawy oraz dysfunkcji ruchowej (K_W11, K_W12). U01 - Poprawnie planuje, organizuje i przeprowadza zajęcia z gier i zabaw ruchowych w gimnastyce korekcyjno-kompensacyjnej w zależności od: rodzaju wady postawy i dysfunkcji ruchu, składu i liczebności grupy, miejsca zajęć oraz rodzaju i ilości przyborów (K_U01, K_U11). K01 - Diagnozuje, programuje, organizuje gry i zabawy ruchowe w gimnastyce korekcyjnej, stawia dobro ucznia na pierwszym miejscu, a w zależności od zaistniałej sytuacji na zajęciach umie działać twórczo i niestandardowo (K_K05). K02- Rozumie związek wpływu osobistego na postawę i zachowanie uczniów oraz zachęca do dbałości o postawę ciała w różnych sytuacja dnia codziennego (K_K06). |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | - Anatomia (budowa człowieka, budowa i funkcjonowanie układu ruchu) - Ćwiczenia korekcyjne z elementami rehabilitacji (wady postawy, przyczyny powstania i sposoby leczenia; dysfunkcje układu ruchu) - Gry i zabawy ruchowe (organizacja i prowadzenie gier oraz zabaw ruchowych) |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/20" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-02-16 |
Przejdź do planu
PN WT LAB
LAB
LAB
LAB
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Michalina Kuska | |
Prowadzący grup: | Michalina Kuska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01- Posiada niezbędną wiedzę dotyczącą przygotowania i prowadzenia gier i zabaw ruchowych w zależności od istniejącej wady postawy oraz dysfunkcji ruchowej (K_W11, K_W12). U01 - Poprawnie planuje, organizuje i przeprowadza zajęcia z gier i zabaw ruchowych w gimnastyce korekcyjno-kompensacyjnej w zależności od: rodzaju wady postawy i dysfunkcji ruchu, składu i liczebności grupy, miejsca zajęć oraz rodzaju i ilości przyborów (K_U01, K_K_U11). K01 - Diagnozuje, programuje, organizuje gry i zabawy ruchowe w gimnastyce korekcyjnej, stawia dobro ucznia na pierwszym miejscu, a w zależności od zaistniałej sytuacji na zajęciach umie działać twórczo i niestandardowo (K_K05). K02- Rozumie związek wpływu osobistego na postawę i zachowanie uczniów oraz zachęca do dbałości o postawę ciała w różnych sytuacja dnia codziennego (K_K06). |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | - Anatomia (budowa człowieka, budowa i funkcjonowanie układu ruchu) - Ćwiczenia korekcyjne z elementami rehabilitacji (wady postawy, przyczyny powstania i sposoby leczenia; dysfunkcje układu ruchu) - Gry i zabawy ruchowe (organizacja i prowadzenie gier oraz zabaw ruchowych) |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2020/21" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-02-14 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT LAB
LAB
LAB
LAB
|
Typ zajęć: |
Laboratorium, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Michalina Kuska | |
Prowadzący grup: | Michalina Kuska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01- Posiada niezbędną wiedzę dotyczącą przygotowania i prowadzenia gier i zabaw ruchowych w zależności od istniejącej wady postawy oraz dysfunkcji ruchowej (K_W11, K_W12). U01 - Poprawnie planuje, organizuje i przeprowadza zajęcia z gier i zabaw ruchowych w gimnastyce korekcyjno-kompensacyjnej w zależności od: rodzaju wady postawy i dysfunkcji ruchu, składu i liczebności grupy, miejsca zajęć oraz rodzaju i ilości przyborów (K_U01, K_U11). K01 - Diagnozuje, programuje, organizuje gry i zabawy ruchowe w gimnastyce korekcyjnej, stawia dobro ucznia na pierwszym miejscu, a w zależności od zaistniałej sytuacji na zajęciach umie działać twórczo i niestandardowo (K_K05). K02- Rozumie związek wpływu osobistego na postawę i zachowanie uczniów oraz zachęca do dbałości o postawę ciała w różnych sytuacja dnia codziennego (K_K06). |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | - Anatomia (budowa człowieka, budowa i funkcjonowanie układu ruchu) - Ćwiczenia korekcyjne z elementami rehabilitacji (wady postawy, przyczyny powstania i sposoby leczenia; dysfunkcje układu ruchu) - Gry i zabawy ruchowe (organizacja i prowadzenie gier oraz zabaw ruchowych) |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-02-13 |
Przejdź do planu
PN WT LAB
LAB
LAB
LAB
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Michalina Kuska | |
Prowadzący grup: | Michalina Kuska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01- Posiada niezbędną wiedzę dotyczącą przygotowania i prowadzenia gier i zabaw ruchowych w zależności od istniejącej wady postawy oraz dysfunkcji ruchowej (K_W11, K_W12). U01 - Poprawnie planuje, organizuje i przeprowadza zajęcia z gier i zabaw ruchowych w gimnastyce korekcyjno-kompensacyjnej w zależności od: rodzaju wady postawy i dysfunkcji ruchu, składu i liczebności grupy, miejsca zajęć oraz rodzaju i ilości przyborów (K_U01, K_U11). K01 - Diagnozuje, programuje, organizuje gry i zabawy ruchowe w gimnastyce korekcyjnej, stawia dobro ucznia na pierwszym miejscu, a w zależności od zaistniałej sytuacji na zajęciach umie działać twórczo i niestandardowo (K_K05). K02- Rozumie związek wpływu osobistego na postawę i zachowanie uczniów oraz zachęca do dbałości o postawę ciała w różnych sytuacja dnia codziennego (K_K06). |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | - Anatomia (budowa człowieka, budowa i funkcjonowanie układu ruchu) - Ćwiczenia korekcyjne z elementami rehabilitacji (wady postawy, przyczyny powstania i sposoby leczenia; dysfunkcje układu ruchu) - Gry i zabawy ruchowe (organizacja i prowadzenie gier oraz zabaw ruchowych) |
|
Bilans pracy studenta: | Kontakt bezpośredni (KB) z nauczycielem akademickim: - 15 godz. ćwiczeń - 10 godz. konsultacji Praca własna (PW) studenta: - 25 godz. w ramach części ćwiczeniowej, m.in. przygotowanie do prowadzenia zajęć, pisanie scenariusza zajęć, przegląd literatury, przygotowanie do kolokwium końcowego etc. Łącznie 25 godz. KB + 25 godz. PW = 50 godz. (2 ECTS). |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-02-19 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ LAB
LAB
PT |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Hanna Żukowska | |
Prowadzący grup: | Hanna Żukowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01- Posiada niezbędną wiedzę dotyczącą przygotowania i prowadzenia gier i zabaw ruchowych w zależności od istniejącej wady postawy oraz dysfunkcji ruchowej (K_W11, K_W12). U01 - Poprawnie planuje, organizuje i przeprowadza zajęcia z gier i zabaw ruchowych w gimnastyce korekcyjno-kompensacyjnej w zależności od: rodzaju wady postawy i dysfunkcji ruchu, składu i liczebności grupy, miejsca zajęć oraz rodzaju i ilości przyborów (K_U01, K_U11). K01 - Diagnozuje, programuje, organizuje gry i zabawy ruchowe w gimnastyce korekcyjnej, stawia dobro ucznia na pierwszym miejscu, a w zależności od zaistniałej sytuacji na zajęciach umie działać twórczo i niestandardowo (K_K05). K02- Rozumie związek wpływu osobistego na postawę i zachowanie uczniów oraz zachęca do dbałości o postawę ciała w różnych sytuacja dnia codziennego (K_K06). |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | - Anatomia (budowa człowieka, budowa i funkcjonowanie układu ruchu) - Ćwiczenia korekcyjne z elementami rehabilitacji (wady postawy, przyczyny powstania i sposoby leczenia; dysfunkcje układu ruchu) - Gry i zabawy ruchowe (organizacja i prowadzenie gier oraz zabaw ruchowych) |
|
Bilans pracy studenta: | Kontakt bezpośredni (KB) z nauczycielem akademickim: - 15 godz. ćwiczeń - 10 godz. konsultacji Praca własna (PW) studenta: - 25 godz. w ramach części ćwiczeniowej, m.in. przygotowanie do prowadzenia zajęć, pisanie scenariusza zajęć, przegląd literatury, przygotowanie do kolokwium końcowego etc. Łącznie 25 godz. KB + 25 godz. PW = 50 godz. (2 ECTS). |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/24" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-02-25 |
Przejdź do planu
PN CW
CW
CW
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Michalina Kuska | |
Prowadzący grup: | Hanna Żukowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01- Posiada niezbędną wiedzę dotyczącą przygotowania i prowadzenia gier i zabaw ruchowych w zależności od istniejącej wady postawy oraz dysfunkcji ruchowej (K_W11, K_W12). U01 - Poprawnie planuje, organizuje i przeprowadza zajęcia z gier i zabaw ruchowych w gimnastyce korekcyjno-kompensacyjnej w zależności od: rodzaju wady postawy i dysfunkcji ruchu, składu i liczebności grupy, miejsca zajęć oraz rodzaju i ilości przyborów (K_U01, K_U11). K01 - Diagnozuje, programuje, organizuje gry i zabawy ruchowe w gimnastyce korekcyjnej, stawia dobro ucznia na pierwszym miejscu, a w zależności od zaistniałej sytuacji na zajęciach umie działać twórczo i niestandardowo (K_K05). K02- Rozumie związek wpływu osobistego na postawę i zachowanie uczniów oraz zachęca do dbałości o postawę ciała w różnych sytuacja dnia codziennego (K_K06). |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | - Anatomia (budowa człowieka, budowa i funkcjonowanie układu ruchu) - Ćwiczenia ruchowe w gimnastyce korekcyjnej (wady postawy, przyczyny powstania i sposoby leczenia; dysfunkcje układu ruchu) - Gry i zabawy ruchowe (organizacja i prowadzenie gier oraz zabaw ruchowych) |
|
Bilans pracy studenta: | Kontakt bezpośredni (KB) z nauczycielem akademickim: - 15 godz. ćwiczeń - 2 godz. zaliczenia końcowego Praca własna (PW) studenta: - 33 godz. w ramach części ćwiczeniowej, m.in. przygotowanie do prowadzenia zajęć, pisanie scenariusza zajęć, przegląd literatury, przygotowanie do kolokwium końcowego etc. Łącznie 17 godz. KB + 33 godz. PW = 50 godz. (2 ECTS). |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2024/25" (zakończony)
Okres: | 2024-10-01 - 2025-02-23 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CW
CW
CW
CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Ewa Sokołowska | |
Prowadzący grup: | Ewa Sokołowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01- Posiada niezbędną wiedzę dotyczącą przygotowania i prowadzenia gier i zabaw ruchowych w zależności od istniejącej wady postawy oraz dysfunkcji ruchowej (K_W11, K_W12). U01 - Poprawnie planuje, organizuje i przeprowadza zajęcia z gier i zabaw ruchowych w gimnastyce korekcyjno-kompensacyjnej w zależności od: rodzaju wady postawy i dysfunkcji ruchu, składu i liczebności grupy, miejsca zajęć oraz rodzaju i ilości przyborów (K_U01, K_U11). K01 - Diagnozuje, programuje, organizuje gry i zabawy ruchowe w gimnastyce korekcyjnej, stawia dobro ucznia na pierwszym miejscu, a w zależności od zaistniałej sytuacji na zajęciach umie działać twórczo i niestandardowo (K_K05). K02- Rozumie związek wpływu osobistego na postawę i zachowanie uczniów oraz zachęca do dbałości o postawę ciała w różnych sytuacja dnia codziennego (K_K06). |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | - Anatomia (budowa człowieka, budowa i funkcjonowanie układu ruchu) - Ćwiczenia ruchowe w gimnastyce korekcyjnej (wady postawy, przyczyny powstania i sposoby leczenia; dysfunkcje układu ruchu) - Gry i zabawy ruchowe (organizacja i prowadzenie gier oraz zabaw ruchowych) |
|
Bilans pracy studenta: | Kontakt bezpośredni (KB) z nauczycielem akademickim: - 15 godz. ćwiczeń - 2 godz. zaliczenia końcowego Praca własna (PW) studenta: - 33 godz. w ramach części ćwiczeniowej, m.in. przygotowanie do prowadzenia zajęć, pisanie scenariusza zajęć, przegląd literatury, przygotowanie do kolokwium końcowego etc. Łącznie 17 godz. KB + 33 godz. PW = 50 godz. (2 ECTS). |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.