Uniwersytet Kazimierza Wielkiego - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Marketing terytorialny

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 1000-ISP-S35MT-SP
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Marketing terytorialny
Jednostka: Kolegium IV
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 4.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: polski
Profil:

ogólnoakademicki

Typ przedmiotu:

moduł zajęć do wyboru

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2018/19" (zakończony)

Okres: 2018-10-01 - 2019-02-10
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 15 godzin więcej informacji
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Wojciech Jurkiewicz
Prowadzący grup: Wojciech Jurkiewicz
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie
Efekty kształcenia modułu zajęć:

K_W01, K_W05, K_W09;

K_U04, K_U12;

K_U02


W01 Student ma podstawowa wiedzę z zakresu zarządzania jsednostkami samorządu terytorialnego i promocji marki

W02 Zna rolę i zadania człowieka jako podmiotu kreatywnego w okresie zmian organizacyjnych, kulturowych i politycznych

W03 Ma wiedzę na temat znaczenia marketingu terytorialnego we współczesnym świecie


U01 Potrafi wykorzystać różne kanały i techniki komunikacyjne w działaniach promocyjnych

U02 Ma świadomość podmiotowej i sprawczej roli człowieka w życiu publicznym


K01 Potrafi współpracować w grupie specjalistów z różnych obszarów i dziedzin wiedzy przy prowadzeniu działań marketingowych promujących region czy miejsce

Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Znajomość podstaw marketingu, promocji i public relations.

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.
J.K. Chodkiewicza 30
85-064 Bydgoszcz
tel: +48 52 32 66 429 https://ukw.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)