Metodyka tutoringu kariery
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1100-P-DZHR24MTK-SP |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Metodyka tutoringu kariery |
Jednostka: | Kolegium II |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
2.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2022-02-21 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR LAB
CZ PT |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Renata Tomaszewska | |
Prowadzący grup: | Renata Tomaszewska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 - Student/ka ma elementarną wiedzę dotyczącą metodyki metody tutoringu [K_W08] W02 - Student/ka ma elementarną wiedzę na temat projektowania ścieżki własnego rozwoju zawodowego w oparciu o metodę tutoringu kariery [K_W18] W03 - Student/ka posiada podstawową wiedzę z zakresu narzędzi rozwojowych tutoringu [K_W24] U01 - Student/ka potrafi dokonywać obserwacji i interpretacji zjawisk i procesów w obszarze kariery zawodowej; analizuje ich powiązania z różnymi obszarami działalności pedagogicznej (pedagogiki dialogu) i subdyscyplin - pedagogiki pracy i andragogiki [K_U01] U02 - Student/ka posiada umiejętności w zakresie komunikacji interpersonalnej, radzenia sobie z zakłóceniami i sytuacjami trudnymi w tutoringu [K_U07] U03 - Student/ka potrafi pracować w zespole pełniąc różne role - tutora oraz tutee; umie przyjmować i wyznaczać zadania, ma elementarne umiejętności pozwalające na osiąganie celów i realizację zadań związanych z projektowaniem i podejmowaniem działań z zakresu metodyki tutoringu [K_U13] K01 - Student/ka jest przygotowany/a do aktywnego uczestnictwa w grupach, organizacjach i instytucjach realizujących działania w oparciu o metodę edukacji spersonalizowanej - tutoring [K_K07] K02 - Student/ka odpowiedzialnie przygotowuje się do swojej pracy, projektuje i wykonuje działania w ramach zaprojektowanych na zajęciach tutoriali [K_K08] |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Wprowadzenie do specjalności Podstawy zawodoznawstwa Teoretyczne podstawy doradztwa zawodowego z metodyką |
|
Bilans pracy studenta: | 30 godzin laboratoriów i bezpośredniego kontaktu z wykładowcą + 20 godzin pracy własnej Studentki/Studenta = 50 godzin pracy = 2 pkt. ECTS Bilans pracy Studentki/Studenta obejmuje: -przygotowanie i aktywny udział w laboratoriach -udział w procesie tutoringu kariery - pełnienie roli tutora i tutee -przygotowanie eseju tutorskiego -nagrania przeprowadzonych tutoriali i ich analiza |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.