Teoretyczne podstawy tutoringu kariery
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1100-P-DZHR24TPT-SP |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Teoretyczne podstawy tutoringu kariery |
Jednostka: | Kolegium II |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
2.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2022-02-21 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT WYK
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Renata Tomaszewska | |
Prowadzący grup: | Renata Tomaszewska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 - Student/ka zna teoretyczne podstawy tutoringu jako metody edukacji spersonalizowanej [K_W09] W02 - Student/ka ma elementarną wiedzę o planowaniu i przebiegu procesu tutoringu i zastosowaniu tej metody w różnych obszarach działalności pedagogicznej, zwłaszcza w projektowaniu ścieżki własnej kariery zawodowej [K_W16] U01 - Student/ka potrafi wyszukiwać, analizować, oceniać i integrować informacje dotyczące tutoringu; potrafi wykorzystywać podstawową wiedzę teoretyczną z zakresu pedagogiki i jej subdyscyplin (pedagogiki dialogu) oraz powiązanych z nią dyscyplin w celu analizowania i interpretowania problemów, motywów i wzorów ludzkich zachowań podejmowanych w tutoringu [K_U02] U02 - Student/tka potrafi samodzielnie zdobywać wiedzę i rozwijać swoje umiejętności w zakresie tutoringu, korzystając z różnych źródeł (w języku rodzimym i obcym) i nowoczesnych technologii (ICT) [K_U04] K01- Student/tka dostrzega i formułuje problemy moralne i dylematy etyczne związane z własną i cudzą pracą (rola tutota i rola tutee); udzielanie i otrzymywanie informacji zwrotnej, radzenie sobie z zakłóceniami w procesie tutoringu [K_K05] K02 - Student/tka dostrzega istotę i znaczenie współdziałania i współpracy oraz przyjmowania wielorakich ról w metodzie tutoringu [K_K09] |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Wprowadzenie do specjalności Podstawy zawodoznawstwa Teoretyczne podstawy doradztwa zawodowego z metodyką |
|
Bilans pracy studenta: | 30 godzin wykładów i bezpośredniego kontaktu z wykładowcą + 20 godzin pracy własnej Studentki/Studenta = 50 godzin pracy = 2 pkt. ECTS Bilans pracy Studentki/Studenta obejmuje: - analizę źródeł, - krytyczną analizę treści wykładów - przygotowanie do zaliczenia z oceną |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.