Uniwersytet Kazimierza Wielkiego - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Teoretyczne podstawy tutoringu kariery

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 1100-P-DZHR24TPT-SP
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Teoretyczne podstawy tutoringu kariery
Jednostka: Kolegium II
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 2.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: polski

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/22" (zakończony)

Okres: 2022-02-21 - 2022-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Renata Tomaszewska
Prowadzący grup: Renata Tomaszewska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

W01 - Student/ka zna teoretyczne podstawy tutoringu jako metody edukacji spersonalizowanej [K_W09]

W02 - Student/ka ma elementarną wiedzę o planowaniu i przebiegu procesu tutoringu i zastosowaniu tej metody w różnych obszarach działalności pedagogicznej, zwłaszcza w projektowaniu ścieżki własnej kariery zawodowej [K_W16]

U01 - Student/ka potrafi wyszukiwać, analizować, oceniać i integrować informacje dotyczące tutoringu; potrafi wykorzystywać podstawową wiedzę teoretyczną z zakresu pedagogiki i jej subdyscyplin (pedagogiki dialogu) oraz powiązanych z nią dyscyplin w celu analizowania i interpretowania problemów, motywów i wzorów ludzkich zachowań podejmowanych w tutoringu [K_U02]

U02 - Student/tka potrafi samodzielnie zdobywać wiedzę i rozwijać swoje umiejętności w zakresie tutoringu, korzystając z różnych źródeł (w języku rodzimym i obcym) i nowoczesnych technologii (ICT) [K_U04]

K01- Student/tka dostrzega i formułuje problemy moralne i dylematy etyczne związane z własną i cudzą pracą (rola tutota i rola tutee); udzielanie i otrzymywanie informacji zwrotnej, radzenie sobie z zakłóceniami w procesie tutoringu [K_K05]

K02 - Student/tka dostrzega istotę i znaczenie współdziałania i współpracy oraz przyjmowania wielorakich ról w metodzie tutoringu [K_K09]

Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Wprowadzenie do specjalności

Podstawy zawodoznawstwa

Teoretyczne podstawy doradztwa zawodowego z metodyką

Bilans pracy studenta:

30 godzin wykładów i bezpośredniego kontaktu z wykładowcą + 20 godzin pracy własnej Studentki/Studenta = 50 godzin pracy = 2 pkt. ECTS


Bilans pracy Studentki/Studenta obejmuje:

- analizę źródeł,

- krytyczną analizę treści wykładów

- przygotowanie do zaliczenia z oceną


Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.
J.K. Chodkiewicza 30
85-064 Bydgoszcz
tel: +48 52 32 66 429 https://ukw.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)