Psychologia rozwoju i wychowania
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1100-P1PRW-NP |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Psychologia rozwoju i wychowania |
Jednostka: | Kolegium II |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
2.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Profil: | ogólnoakademicki |
Typ przedmiotu: | moduł zajęć podstawowych |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2018/19" (zakończony)
Okres: | 2018-10-01 - 2019-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO KON
WYK
N KON
KON
WYK
WYK
WYK
|
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 10 godzin
Wykład, 10 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Monika Deja | |
Prowadzący grup: | Monika Deja | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | Student zna podstawowe pojęcia oraz koncepcje psychologii wychowania (K_W03) Student zna podejścia i teorie psychologii rozwojowej, opisujące i wyjaśniające przebieg, uwarunkowania, mechanizmy oraz efekty rozwoju człowieka w ciągu jego życia (K_W05) Student charakteryzuje osiągnięcia rozwojowe w kolejnych etapach życia (okres prenatalny, dzieciństwo, dorastanie, dorosłość, starość) (K_W05) Student posiada wiedzę z zakresu psychologii rozwoju i wychowania, która pozwoli mu zaprojektować ścieżkę własnego rozwoju (K_W18) Student potrafi dokonywać analizy własnych działań na płaszczyźnie zawodowej i naukowej oraz modyfikować je, korzystając ze zdobytej wiedzy z zakresu psychologii rozwoju i wychowania (K_U14) Student korzysta ze zdobytej wiedzy z psychologii rozwoju i wychowania przy analizowaniu i interpretowaniu zachowania ludzi w różnych sytuacjach społecznych (K_U15) Student korzysta ze zdobytej wiedzy z psychologii rozwoju i wychowania przy definiowaniu, analizowaniu i rozwiązywaniu realnych problemów w życiu społecznym i zawodowym (K_K02) Student, na podstawie zdobytej wiedzy z psychologii rozwoju i wychowania, prawidłowo planuje oddziaływania wychowawcze (K_K02) Student dostrzega konieczność efektywnej współpracy z innymi specjalistami oraz z rodziną podopiecznych celem skutecznego udzielania pomocy (K_K09) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Brak |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2019/20" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO WYK
KON
|
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 10 godzin
Wykład, 10 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Monika Deja | |
Prowadzący grup: | Monika Deja | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | Student zna podstawowe pojęcia oraz koncepcje psychologii wychowania (K_W03) Student zna podejścia i teorie psychologii rozwojowej, opisujące i wyjaśniające przebieg, uwarunkowania, mechanizmy oraz efekty rozwoju człowieka w ciągu jego życia (K_W05) Student charakteryzuje osiągnięcia rozwojowe w kolejnych etapach życia (okres prenatalny, dzieciństwo, dorastanie, dorosłość, starość) (K_W05) Student posiada wiedzę z zakresu psychologii rozwoju i wychowania, która pozwoli mu zaprojektować ścieżkę własnego rozwoju (K_W18) Student potrafi dokonywać analizy własnych działań na płaszczyźnie zawodowej i naukowej oraz modyfikować je, korzystając ze zdobytej wiedzy z zakresu psychologii rozwoju i wychowania (K_U14) Student korzysta ze zdobytej wiedzy z psychologii rozwoju i wychowania przy analizowaniu i interpretowaniu zachowania ludzi w różnych sytuacjach społecznych (K_U15) Student korzysta ze zdobytej wiedzy z psychologii rozwoju i wychowania przy definiowaniu, analizowaniu i rozwiązywaniu realnych problemów w życiu społecznym i zawodowym (K_K02) Student, na podstawie zdobytej wiedzy z psychologii rozwoju i wychowania, prawidłowo planuje oddziaływania wychowawcze (K_K02) Student dostrzega konieczność efektywnej współpracy z innymi specjalistami oraz z rodziną podopiecznych celem skutecznego udzielania pomocy (K_K09) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Brak |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2020/21" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO KON
N WYK
|
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 10 godzin
Wykład, 10 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Monika Deja | |
Prowadzący grup: | Monika Deja | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | Student zna podstawowe pojęcia oraz koncepcje psychologii wychowania (K_W03) Student zna podejścia i teorie psychologii rozwojowej, opisujące i wyjaśniające przebieg, uwarunkowania, mechanizmy oraz efekty rozwoju człowieka w ciągu jego życia (K_W05) Student charakteryzuje osiągnięcia rozwojowe w kolejnych etapach życia (okres prenatalny, dzieciństwo, dorastanie, dorosłość, starość) (K_W05) Student posiada wiedzę z zakresu psychologii rozwoju i wychowania, która pozwoli mu zaprojektować ścieżkę własnego rozwoju (K_W18) Student potrafi dokonywać analizy własnych działań na płaszczyźnie zawodowej i naukowej oraz modyfikować je, korzystając ze zdobytej wiedzy z zakresu psychologii rozwoju i wychowania (K_U14) Student korzysta ze zdobytej wiedzy z psychologii rozwoju i wychowania przy analizowaniu i interpretowaniu zachowania ludzi w różnych sytuacjach społecznych (K_U15) Student korzysta ze zdobytej wiedzy z psychologii rozwoju i wychowania przy definiowaniu, analizowaniu i rozwiązywaniu realnych problemów w życiu społecznym i zawodowym (K_K02) Student, na podstawie zdobytej wiedzy z psychologii rozwoju i wychowania, prawidłowo planuje oddziaływania wychowawcze (K_K02) Student dostrzega konieczność efektywnej współpracy z innymi specjalistami oraz z rodziną podopiecznych celem skutecznego udzielania pomocy (K_K09) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Brak |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO KON
N WYK
|
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 10 godzin
Wykład, 10 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Paulina Michalska | |
Prowadzący grup: | Paulina Michalska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W1.Student zna podstawowe pojęcia oraz koncepcje psychologii wychowania (K_W03). W2.Student zna podejścia i teorie psychologii rozwojowej, opisujące i wyjaśniające przebieg, uwarunkowania, mechanizmy oraz efekty rozwoju człowieka w ciągu jego życia (K_W05). W3.Student posiada wiedzę z zakresu psychologii rozwoju i wychowania, która pozwoli mu zaprojektować ścieżkę własnego rozwoju (K_W18). U1.Student potrafi dokonywać analizy własnych działań na płaszczyźnie zawodowej i naukowej oraz modyfikować je, korzystając ze zdobytej wiedzy z zakresu psychologii rozwoju i wychowania (K_U14). U2.Student korzysta ze zdobytej wiedzy z psychologii rozwoju i wychowania przy analizowaniu i interpretowaniu zachowania ludzi w różnych sytuacjach społecznych (K_U15). K1.Student korzysta ze zdobytej wiedzy z psychologii rozwoju i wychowania przy definiowaniu, analizowaniu i rozwiązywaniu realnych problemów w życiu społecznym i zawodowym (K_K02). K2.Student, na podstawie zdobytej wiedzy z psychologii rozwoju i wychowania, prawidłowo planuje oddziaływania wychowawcze (K_K02). K3.Student dostrzega konieczność efektywnej współpracy z innymi specjalistami oraz z rodziną podopiecznych celem skutecznego udzielania pomocy (K_K09). |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Znajomość pojęć z zakresu psychologii ogólnej |
|
Bilans pracy studenta: | 10 godzin - wykład 10 godzin - konwersatorium 10 godzin - przygotowanie do egzaminu i kolokwium 10 godzin - przygotowanie prezentacji na temat wybranego zagadnienia 10 godzin - studiowanie literatury przedmiotu |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 10 godzin
Wykład, 10 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W1.Student zna podstawowe pojęcia oraz koncepcje psychologii wychowania (K_W03). W2.Student zna podejścia i teorie psychologii rozwojowej, opisujące i wyjaśniające przebieg, uwarunkowania, mechanizmy oraz efekty rozwoju człowieka w ciągu jego życia (K_W05). W3.Student posiada wiedzę z zakresu psychologii rozwoju i wychowania, która pozwoli mu zaprojektować ścieżkę własnego rozwoju (K_W18). U1.Student potrafi dokonywać analizy własnych działań na płaszczyźnie zawodowej i naukowej oraz modyfikować je, korzystając ze zdobytej wiedzy z zakresu psychologii rozwoju i wychowania (K_U14). U2.Student korzysta ze zdobytej wiedzy z psychologii rozwoju i wychowania przy analizowaniu i interpretowaniu zachowania ludzi w różnych sytuacjach społecznych (K_U15). K1.Student korzysta ze zdobytej wiedzy z psychologii rozwoju i wychowania przy definiowaniu, analizowaniu i rozwiązywaniu realnych problemów w życiu społecznym i zawodowym (K_K02). K2.Student, na podstawie zdobytej wiedzy z psychologii rozwoju i wychowania, prawidłowo planuje oddziaływania wychowawcze (K_K02). K3.Student dostrzega konieczność efektywnej współpracy z innymi specjalistami oraz z rodziną podopiecznych celem skutecznego udzielania pomocy (K_K09). |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Znajomość pojęć z zakresu psychologii ogólnej |
|
Bilans pracy studenta: | 10 godzin - wykład 10 godzin - konwersatorium 10 godzin - przygotowanie do egzaminu i kolokwium 10 godzin - przygotowanie prezentacji na temat wybranego zagadnienia 10 godzin - studiowanie literatury przedmiotu |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.