Podstawy diagnostyki edukacyjnej dla nauczycieli
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1100-PPW1PDE-NJ |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Podstawy diagnostyki edukacyjnej dla nauczycieli |
Jednostka: | Kolegium II |
Grupy: |
1 rok, pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna [NJ] |
Punkty ECTS i inne: |
2.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Profil: | praktyczny |
Typ przedmiotu: | moduł zajęć przygotowania pedagogicznego / kształcenia nauczycielskiego |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2019/20" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO N WYK
|
Typ zajęć: |
Wykład, 10 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Maria Deptuła | |
Prowadzący grup: | Maria Deptuła | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W-1: Student posiada podstawową wiedzę o specyficznych i niespecyficznych warunkach rozwoju psychospołecznego dzieci w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym i sposobach ich diagnozowania w podstawowych środowiskach życia: w rodzinie, przedszkolu i szkole (klasy I-III). [K_W04] W-2: Student rozumie zróżnicowane potrzeby rozwojowe i edukacyjne dzieci lub uczniów w okresie przedszkolnym i młodszym wieku szkolnym w zakresie kompetencji emocjonalnych i społecznych oraz zna wybrane metody i techniki ich poznawania [K_W13] W-3: Student zna sposoby zbierania informacji zwrotnych od dzieci na temat swojej pracy i relacji z nimi [K_W15] U-1 Student potrafi zaprojektować obserwację dotyczącą warunków rozwoju psychospołecznego tworzonych dziecku w przedszkolu i klasie szkolnej [K_U04] U-2 Student potrafi zaprojektować obserwację dotyczącą wybranych efektów rozwoju psychospołecznego dziecka w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym [K_U10] K-1 Student zna zasady etyczne prowadzenia badań diagnostycznych i potrafi je zastosować we własnym projekcie postępowania diagnostycznego [K_K01] |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2020/21" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 10 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Izabela Plieth-Kalinowska | |
Prowadzący grup: | Izabela Plieth-Kalinowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W-1: Student/ka posiada podstawową wiedzę o specyficznych i niespecyficznych warunkach rozwoju psychospołecznego dzieci w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym i sposobach ich diagnozowania w podstawowych środowiskach życia: w rodzinie, przedszkolu i szkole (klasy I-III). [K_W04] W-2: Student/ka rozumie zróżnicowane potrzeby rozwojowe i edukacyjne dzieci lub uczniów w okresie przedszkolnym i młodszym wieku szkolnym w zakresie kompetencji emocjonalnych i społecznych oraz zna wybrane metody i techniki ich poznawania [K_W13] W-3: Student/ka zna sposoby zbierania informacji zwrotnych od dzieci na temat swojej pracy i relacji z nimi [K_W15] U-1 Student/ka potrafi zaprojektować obserwację dotyczącą warunków rozwoju psychospołecznego tworzonych dziecku w przedszkolu i klasie szkolnej [K_U04] U-2 Student/ka potrafi zaprojektować obserwację dotyczącą wybranych efektów rozwoju psychospołecznego dziecka w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym [K_U10] K-1 Student/ka zna zasady etyczne prowadzenia badań diagnostycznych i potrafi je zastosować we własnym projekcie postępowania diagnostycznego [K_K01] |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO WYK
|
Typ zajęć: |
Wykład, 10 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Izabela Plieth-Kalinowska | |
Prowadzący grup: | Izabela Plieth-Kalinowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W-1: Student/ka posiada podstawową wiedzę o specyficznych i niespecyficznych warunkach rozwoju psychospołecznego dzieci w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym i sposobach ich diagnozowania w podstawowych środowiskach życia: w rodzinie, przedszkolu i szkole (klasy I-III). [K_W04] W-2: Student/ka rozumie zróżnicowane potrzeby rozwojowe i edukacyjne dzieci lub uczniów w okresie przedszkolnym i młodszym wieku szkolnym w zakresie kompetencji emocjonalnych i społecznych oraz zna wybrane metody i techniki ich poznawania [K_W13] W-3: Student/ka zna sposoby zbierania informacji zwrotnych od dzieci na temat swojej pracy i relacji z nimi [K_W15] U-1 Student/ka potrafi zaprojektować obserwację dotyczącą warunków rozwoju psychospołecznego tworzonych dziecku w przedszkolu i klasie szkolnej [K_U04] U-2 Student/ka potrafi zaprojektować obserwację dotyczącą wybranych efektów rozwoju psychospołecznego dziecka w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym [K_U10] K-1 Student/ka zna zasady etyczne prowadzenia badań diagnostycznych i potrafi je zastosować we własnym projekcie postępowania diagnostycznego [K_K01] |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Zgodnie z programem kształcenia |
|
Bilans pracy studenta: | wykłady i konsultacje indywidualne - 15 h godziny niekontaktowe (praca własna studenta): - przygotowanie do zajęć - 15h - przygotowanie do zaliczeń / prac kontrolnych - 15h - studiowanie literatury przedmiotu - 15h Razem: 60h = 2ECTS |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO WYK
|
Typ zajęć: |
Wykład, 10 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Izabela Plieth-Kalinowska | |
Prowadzący grup: | Izabela Plieth-Kalinowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W-1: Student/ka posiada podstawową wiedzę o specyficznych i niespecyficznych warunkach rozwoju psychospołecznego dzieci w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym i sposobach ich diagnozowania w podstawowych środowiskach życia: w rodzinie, przedszkolu i szkole (klasy I-III). [K_W04] W-2: Student/ka rozumie zróżnicowane potrzeby rozwojowe i edukacyjne dzieci lub uczniów w okresie przedszkolnym i młodszym wieku szkolnym w zakresie kompetencji emocjonalnych i społecznych oraz zna wybrane metody i techniki ich poznawania [K_W13] W-3: Student/ka zna sposoby zbierania informacji zwrotnych od dzieci na temat swojej pracy i relacji z nimi [K_W15] U-1 Student/ka potrafi zaprojektować obserwację dotyczącą warunków rozwoju psychospołecznego tworzonych dziecku w przedszkolu i klasie szkolnej [K_U04] U-2 Student/ka potrafi zaprojektować obserwację dotyczącą wybranych efektów rozwoju psychospołecznego dziecka w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym [K_U10] K-1 Student/ka zna zasady etyczne prowadzenia badań diagnostycznych i potrafi je zastosować we własnym projekcie postępowania diagnostycznego [K_K01] |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Zgodnie z programem kształcenia |
|
Bilans pracy studenta: | wykłady i konsultacje indywidualne - 15 h godziny niekontaktowe (praca własna studenta): - przygotowanie do zajęć - 15h - przygotowanie do zaliczeń / prac kontrolnych - 15h - studiowanie literatury przedmiotu - 15h Razem: 60h = 2ECTS |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2023/24" (w trakcie)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO WYK
|
Typ zajęć: |
Wykład, 10 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Izabela Plieth-Kalinowska | |
Prowadzący grup: | Izabela Plieth-Kalinowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W-1: Student posiada podstawową wiedzę o specyficznych i niespecyficznych warunkach rozwoju psychospołecznego dzieci w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym i sposobach ich diagnozowania w podstawowych środowiskach życia: w rodzinie, przedszkolu i szkole (klasy I-III). [K_W04] W-2: Student rozumie zróżnicowane potrzeby rozwojowe i edukacyjne dzieci lub uczniów w okresie przedszkolnym i młodszym wieku szkolnym w zakresie kompetencji emocjonalnych i społecznych oraz zna wybrane metody i techniki ich poznawania [K_W13] W-3: Student zna sposoby zbierania informacji zwrotnych od dzieci na temat swojej pracy i relacji z nimi [K_W15] U-1 Student potrafi zaprojektować obserwację dotyczącą warunków rozwoju psychospołecznego tworzonych dziecku w przedszkolu i klasie szkolnej [K_U04] U-2 Student potrafi zaprojektować obserwację dotyczącą wybranych efektów rozwoju psychospołecznego dziecka w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym [K_U10] K-1 Student zna zasady etyczne prowadzenia badań diagnostycznych i potrafi je zastosować we własnym projekcie postępowania diagnostycznego [K_K01] |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.