Psychologia sądowa i penitencjarna
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1100-PR36PSP-SP |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Psychologia sądowa i penitencjarna |
Jednostka: | Kolegium II |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
2.00 (zmienne w czasie)
|
Język prowadzenia: | polski |
Profil: | praktyczny |
Typ przedmiotu: | moduł zajęć do wyboru |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/21" (zakończony)
Okres: | 2021-02-22 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT WYK
|
Typ zajęć: |
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Ewa Sygit-Kowalkowska | |
Prowadzący grup: | Ewa Sygit-Kowalkowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01. Student zna zjawiska będące u podstaw problemów stanowiących przedmiot diagnozy sadowo-psychologicznej (K_W01) W02. Student rozumie założenia metodologii badań psychologicznych w obszarze sądowym (K_W03) W03. Student zna problematykę w zakresie metodologii pracy biegłego sądowego (K_W04) W04. Student rozumie praktyczne aspekty pracy biegłego sądowego (K_W13) K01. Student umie wykorzystywać zgromadzoną wiedzę do pracy w obszarze patologii społecznych (K_U13) K02. Student umie komunikować się w sposób jasny i zwięzły zgodnie z postawionym celem praktycznym (K_U14) K03. Student umie określić problemy osób niepełnosprawnych w obszarze penitencjarno-sądowym (K_U19) K01. Student jest otwarty na wymianę myśli i poglądów w obszarze interdyscyplinarnym (K_K02) K02. Student jest świadomość korzyści płynących z zaangażowania społecznego(K_K05) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | brak |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2022-02-21 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN WYK
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Ewa Sygit-Kowalkowska | |
Prowadzący grup: | Ewa Sygit-Kowalkowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01. Student zna zjawiska będące u podstaw problemów stanowiących przedmiot diagnozy sadowo-psychologicznej (K_W01) W02. Student rozumie założenia metodologii badań psychologicznych w obszarze sądowym (K_W03) W03. Student zna problematykę w zakresie metodologii pracy biegłego sądowego (K_W04) W04. Student rozumie praktyczne aspekty pracy biegłego sądowego (K_W13) K01. Student umie wykorzystywać zgromadzoną wiedzę do pracy w obszarze patologii społecznych (K_U13) K02. Student umie komunikować się w sposób jasny i zwięzły zgodnie z postawionym celem praktycznym (K_U14) K03. Student umie określić problemy osób niepełnosprawnych w obszarze penitencjarno-sądowym (K_U19) K01. Student jest otwarty na wymianę myśli i poglądów w obszarze interdyscyplinarnym (K_K02) K02. Student jest świadomość korzyści płynących z zaangażowania społecznego(K_K05) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | brak |
|
Bilans pracy studenta: | 30 godzin wykładowych 10 godzin przygotowania studenta do zajęć poprzez czytanie materiałów udostępnionych przez Prowadzącego 10 godzin praca własna nad wybranymi zagadnieniami z wykładów |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.