Seminarium dyplomowe
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1100-PR36SEM-SP |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Seminarium dyplomowe |
Jednostka: | Kolegium II |
Grupy: |
3 rok, 6 sem., pedagogika resocjalizacyjna [SP] |
Punkty ECTS i inne: |
10.00 (zmienne w czasie)
|
Język prowadzenia: | polski |
Profil: | praktyczny |
Typ przedmiotu: | moduł zajęć podstawowych |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/21" (zakończony)
Okres: | 2021-02-22 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SEM
SEM
|
Typ zajęć: |
Seminarium, 45 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Monika Gołembowska, Agnieszka Latoś | |
Prowadzący grup: | Monika Gołembowska, Agnieszka Latoś | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie
Seminarium - Zaliczenie |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 - zna i rozumie w zaawansowanym stopniu wybrane fakty, obiekty i zjawiska oraz dotyczące ich metody i teorie wyjaśniające złożone zależności między nimi, stanowiące podstawową wiedzę ogólną z zakresu pedagogiki resocjalizacyjnej i nauk z nią współpracujących (K_W01); W02 - zna i rozumie zastosowania praktyczne wiedzy z zakresu pedagogiki resocjalizacyjnej w działalności kulturalnej i medialnej (K_W02); W03 - zna i rozumie metody analizy i interpretacji wytworów kultury, wybranych tradycji, teorii i szkół badawczych pedagogiki resocjalizacyjnej i nauk z nią współpracujących (K_W05); W04 - posiada wiedzę na temat współczesnych teorii dotyczących wychowania, uczenia się i nauczania oraz różnorodnych uwarunkowań tych procesów (K_W16); W05 - posiada wiedzę na temat głównych środowisk wychowawczych, ich specyfiki i procesów w nich zachodzących (K_W17); W06 - posiada wiedzę na temat metodyki wykonywania zadań − norm, procedur i dobrych praktyk stosowanych w wybranym obszarze działalności pedagogicznej (wychowanie przedszkolne, nauczanie w szkołach ogólnodostępnych, w szkołach i oddziałach specjalnych oraz integracyjnych) (K_W22); W07 - podstawową wiedzę i umiejętności w zakresie technik informatycznych, przetwarzania tekstów, wykorzystywania arkuszy kalkulacyjnych, korzystania z baz danych, posługiwania się grafiką prezentacyjną, korzystania z usług w sieciach informatycznych, pozyskiwania i przetwarzania informacji (K_W26); U01 - "potrafi wykorzystywać posiadaną wiedzę – formułować i rozwiązywać złożone i nietypowe problemy oraz wykonywać zadania w warunkach nie w pełni przewidywalnych przez: - właściwy dobór źródeł oraz informacji z nich pochodzących, dokonywanie oceny, krytycznej analizy i syntezy tych informacji, - dobór oraz stosowanie właściwych metod i narzędzi, w tym zaawansowanych technik informacyjno-komunikacyjnych (ICT)" (K_U01); U02 - potrafi formułować i analizować problemy badawcze, dobierać metody i narzędzia ich rozwiązania z wykorzystaniem wiedzy z pedagogiki resocjalizacyjnej i nauk z nią współpracujących (K_U02); U03 - potrafi identyfikować i interpretować podstawowe zjawiska i procesy społeczne z wykorzystaniem wiedzy z pedagogiki resocjalizacyjnej i nauk z nią współpracujących (K_U03); U04 - posiada umiejętność zróżnicowanego wykorzystywania technologii informacyjnej w pracy pedagogicznej (K_U12); U05 - potrafi posługiwać się wiedzą teoretyczną z zakresu pedagogiki, psychologii oraz dydaktyki i metodyki szczegółowej w celu diagnozowania, analizowania i prognozowania sytuacji pedagogicznych oraz dobierania strategii realizowania działań praktycznych na poszczególnych etapach edukacyjnych (K_U15); U06 - potrafi samodzielnie zdobywać wiedzę i rozwijać swoje profesjonalne umiejętności związane z działalnością pedagogiczną (dydaktyczną, wychowawczą i opiekuńczą), korzystając z różnych źródeł (w języku polskim i obcym) i nowoczesnych technologii (K_U16); K01 - jest gotowy do krytycznej oceny posiadanej wiedzy (K_K03); K02 - jest przekonany o sensie, wartości i potrzebie podejmowania działań pedagogicznych w środowisku społecznym; jest gotowy do podejmowania wyzwań zawodowych; wykazuje aktywność, podejmuje trud i odznacza się wytrwałością w realizacji indywidualnych i zespołowych zadań zawodowych wynikających z roli nauczyciela (K_K09). |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Wiedza z modułu zajęć podstawowych oraz modułu - przygotowanie pedagogiczne wraz z umiejętnością krytycznej analizy literatury z tych przedmiotów oraz umiejętnością problematyzowania ich treści, a także podstawowe umiejętności w zakresie metodologii badań społecznych i pedagogicznych oraz pisarstwa naukowego. |
|
Bilans pracy studenta: | 4 semestr (2 rok): 15 godzin seminarium + 35 godzin pracy własnej studenta = 50 godzin = 2 ECTS Praca własna studenta obejmuje: - konsultacje z promotorem. - pracowanie wstępnego planu projektu działań resocjalizacyjnych. - wybór tematu/problematyki pracy dyplomowej (projektu działań resocjalizacyjnych) - wybór i przegląd literatury. - opracowanie części diagnostycznej projektu działań resocjalizacyjnych (diagnoza stanu wyjściowego - opis procedury badawczej). 5 semestr (3 rok): 30 godzin seminarium + 120 godzin pracy własnej studenta = 150 godzin = 6 ECTS Praca własna studenta obejmuje: - konsultacje z promotorem. - przygotowanie części teoretycznej projektu działań resocjalizacyjnych. - opracowanie narzędzia badawczego. - przeprowadzenie badań własnych. - opracowanie diagnozy stanu rzeczywistości jako podstawy projektowania działań naprawczych – przygotowanie analizy wyników badań własnych. 6 semestr (3 rok): 45 godzin seminarium + 205 godzin pracy własnej studenta = 250 godzin = 10 ECTS Praca własna studenta obejmuje: - opracowanie projektu działań naprawczych. - opracowanie wskazań w zakresie oddziaływań resocjalizacyjnych. - opracowanie zagadnień zagadnień związanych z kierunkiem studiów, zagadnień związanych z teorią i praktyką społeczną właściwą dla kierunku oraz zagadnień związanych z pracą dyplomową (interpretacja, dyskusja wyników). - przygotowanie do obrony pracy dyplomowej. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2022-02-21 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT SEM
SEM
SEM
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Seminarium, 45 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Karolina Goede, Monika Gołembowska | |
Prowadzący grup: | Karolina Goede, Monika Gołembowska, Agnieszka Latoś | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie
Seminarium - Zaliczenie |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 - zna i rozumie w zaawansowanym stopniu wybrane fakty, obiekty i zjawiska oraz dotyczące ich metody i teorie wyjaśniające złożone zależności między nimi, stanowiące podstawową wiedzę ogólną z zakresu pedagogiki resocjalizacyjnej i nauk z nią współpracujących (K_W01); W02 - zna i rozumie zastosowania praktyczne wiedzy z zakresu pedagogiki resocjalizacyjnej w działalności kulturalnej i medialnej (K_W02); W03 - zna i rozumie metody analizy i interpretacji wytworów kultury, wybranych tradycji, teorii i szkół badawczych pedagogiki resocjalizacyjnej i nauk z nią współpracujących (K_W05); W04 - posiada wiedzę na temat współczesnych teorii dotyczących wychowania, uczenia się i nauczania oraz różnorodnych uwarunkowań tych procesów (K_W16); W05 - posiada wiedzę na temat głównych środowisk wychowawczych, ich specyfiki i procesów w nich zachodzących (K_W17); W06 - posiada wiedzę na temat metodyki wykonywania zadań − norm, procedur i dobrych praktyk stosowanych w wybranym obszarze działalności pedagogicznej (wychowanie przedszkolne, nauczanie w szkołach ogólnodostępnych, w szkołach i oddziałach specjalnych oraz integracyjnych) (K_W22); W07 - podstawową wiedzę i umiejętności w zakresie technik informatycznych, przetwarzania tekstów, wykorzystywania arkuszy kalkulacyjnych, korzystania z baz danych, posługiwania się grafiką prezentacyjną, korzystania z usług w sieciach informatycznych, pozyskiwania i przetwarzania informacji (K_W26); U01 - "potrafi wykorzystywać posiadaną wiedzę – formułować i rozwiązywać złożone i nietypowe problemy oraz wykonywać zadania w warunkach nie w pełni przewidywalnych przez: - właściwy dobór źródeł oraz informacji z nich pochodzących, dokonywanie oceny, krytycznej analizy i syntezy tych informacji, - dobór oraz stosowanie właściwych metod i narzędzi, w tym zaawansowanych technik informacyjno-komunikacyjnych (ICT)" (K_U01); U02 - potrafi formułować i analizować problemy badawcze, dobierać metody i narzędzia ich rozwiązania z wykorzystaniem wiedzy z pedagogiki resocjalizacyjnej i nauk z nią współpracujących (K_U02); U03 - potrafi identyfikować i interpretować podstawowe zjawiska i procesy społeczne z wykorzystaniem wiedzy z pedagogiki resocjalizacyjnej i nauk z nią współpracujących (K_U03); U04 - posiada umiejętność zróżnicowanego wykorzystywania technologii informacyjnej w pracy pedagogicznej (K_U12); U05 - potrafi posługiwać się wiedzą teoretyczną z zakresu pedagogiki, psychologii oraz dydaktyki i metodyki szczegółowej w celu diagnozowania, analizowania i prognozowania sytuacji pedagogicznych oraz dobierania strategii realizowania działań praktycznych na poszczególnych etapach edukacyjnych (K_U15); U06 - potrafi samodzielnie zdobywać wiedzę i rozwijać swoje profesjonalne umiejętności związane z działalnością pedagogiczną (dydaktyczną, wychowawczą i opiekuńczą), korzystając z różnych źródeł (w języku polskim i obcym) i nowoczesnych technologii (K_U16); K01 - jest gotowy do krytycznej oceny posiadanej wiedzy (K_K03); K02 - jest przekonany o sensie, wartości i potrzebie podejmowania działań pedagogicznych w środowisku społecznym; jest gotowy do podejmowania wyzwań zawodowych; wykazuje aktywność, podejmuje trud i odznacza się wytrwałością w realizacji indywidualnych i zespołowych zadań zawodowych wynikających z roli nauczyciela (K_K09). |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Wiedza z modułu zajęć podstawowych oraz modułu - przygotowanie pedagogiczne wraz z umiejętnością krytycznej analizy literatury z tych przedmiotów oraz umiejętnością problematyzowania ich treści, a także podstawowe umiejętności w zakresie metodologii badań społecznych i pedagogicznych oraz pisarstwa naukowego. |
|
Bilans pracy studenta: | 4 semestr (2 rok): 15 godzin seminarium + 35 godzin pracy własnej studenta = 50 godzin = 2 ECTS Praca własna studenta obejmuje: - konsultacje z promotorem. - pracowanie wstępnego planu projektu działań resocjalizacyjnych. - wybór tematu/problematyki pracy dyplomowej (projektu działań resocjalizacyjnych) - wybór i przegląd literatury. - opracowanie części diagnostycznej projektu działań resocjalizacyjnych (diagnoza stanu wyjściowego - opis procedury badawczej). 5 semestr (3 rok): 30 godzin seminarium + 120 godzin pracy własnej studenta = 150 godzin = 6 ECTS Praca własna studenta obejmuje: - konsultacje z promotorem. - przygotowanie części teoretycznej projektu działań resocjalizacyjnych. - opracowanie narzędzia badawczego. - przeprowadzenie badań własnych. - opracowanie diagnozy stanu rzeczywistości jako podstawy projektowania działań naprawczych – przygotowanie analizy wyników badań własnych. 6 semestr (3 rok): 45 godzin seminarium + 205 godzin pracy własnej studenta = 250 godzin = 10 ECTS Praca własna studenta obejmuje: - opracowanie projektu działań naprawczych. - opracowanie wskazań w zakresie oddziaływań resocjalizacyjnych. - opracowanie zagadnień zagadnień związanych z kierunkiem studiów, zagadnień związanych z teorią i praktyką społeczną właściwą dla kierunku oraz zagadnień związanych z pracą dyplomową (interpretacja, dyskusja wyników). - przygotowanie do obrony pracy dyplomowej. |
Zajęcia w cyklu "Semestr Letni 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2023-02-20 - 2023-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT SEM
SEM
ŚR SEM
CZ PT |
Typ zajęć: |
Seminarium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Karolina Goede, Monika Gołembowska, Agnieszka Latoś | |
Prowadzący grup: | Karolina Goede, Monika Gołembowska, Jacek Szczepkowski | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie
Seminarium - Zaliczenie |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 - zna i rozumie w zaawansowanym stopniu wybrane fakty, obiekty i zjawiska oraz dotyczące ich metody i teorie wyjaśniające złożone zależności między nimi, stanowiące podstawową wiedzę ogólną z zakresu pedagogiki resocjalizacyjnej i nauk z nią współpracujących (K_W01); W02 - zna i rozumie zastosowania praktyczne wiedzy z zakresu pedagogiki resocjalizacyjnej w działalności kulturalnej i medialnej (K_W02); W03 - zna i rozumie metody analizy i interpretacji wytworów kultury, wybranych tradycji, teorii i szkół badawczych pedagogiki resocjalizacyjnej i nauk z nią współpracujących (K_W05); W04 - posiada wiedzę na temat współczesnych teorii dotyczących wychowania, uczenia się i nauczania oraz różnorodnych uwarunkowań tych procesów (K_W16); W05 - posiada wiedzę na temat głównych środowisk wychowawczych, ich specyfiki i procesów w nich zachodzących (K_W17); W06 - posiada wiedzę na temat metodyki wykonywania zadań − norm, procedur i dobrych praktyk stosowanych w wybranym obszarze działalności pedagogicznej (wychowanie przedszkolne, nauczanie w szkołach ogólnodostępnych, w szkołach i oddziałach specjalnych oraz integracyjnych) (K_W22); W07 - podstawową wiedzę i umiejętności w zakresie technik informatycznych, przetwarzania tekstów, wykorzystywania arkuszy kalkulacyjnych, korzystania z baz danych, posługiwania się grafiką prezentacyjną, korzystania z usług w sieciach informatycznych, pozyskiwania i przetwarzania informacji (K_W26); U01 - "potrafi wykorzystywać posiadaną wiedzę – formułować i rozwiązywać złożone i nietypowe problemy oraz wykonywać zadania w warunkach nie w pełni przewidywalnych przez: - właściwy dobór źródeł oraz informacji z nich pochodzących, dokonywanie oceny, krytycznej analizy i syntezy tych informacji, - dobór oraz stosowanie właściwych metod i narzędzi, w tym zaawansowanych technik informacyjno-komunikacyjnych (ICT)" (K_U01); U02 - potrafi formułować i analizować problemy badawcze, dobierać metody i narzędzia ich rozwiązania z wykorzystaniem wiedzy z pedagogiki resocjalizacyjnej i nauk z nią współpracujących (K_U02); U03 - potrafi identyfikować i interpretować podstawowe zjawiska i procesy społeczne z wykorzystaniem wiedzy z pedagogiki resocjalizacyjnej i nauk z nią współpracujących (K_U03); U04 - posiada umiejętność zróżnicowanego wykorzystywania technologii informacyjnej w pracy pedagogicznej (K_U12); U05 - potrafi posługiwać się wiedzą teoretyczną z zakresu pedagogiki, psychologii oraz dydaktyki i metodyki szczegółowej w celu diagnozowania, analizowania i prognozowania sytuacji pedagogicznych oraz dobierania strategii realizowania działań praktycznych na poszczególnych etapach edukacyjnych (K_U15); U06 - potrafi samodzielnie zdobywać wiedzę i rozwijać swoje profesjonalne umiejętności związane z działalnością pedagogiczną (dydaktyczną, wychowawczą i opiekuńczą), korzystając z różnych źródeł (w języku polskim i obcym) i nowoczesnych technologii (K_U16); K01 - jest gotowy do krytycznej oceny posiadanej wiedzy (K_K03); K02 - jest przekonany o sensie, wartości i potrzebie podejmowania działań pedagogicznych w środowisku społecznym; jest gotowy do podejmowania wyzwań zawodowych; wykazuje aktywność, podejmuje trud i odznacza się wytrwałością w realizacji indywidualnych i zespołowych zadań zawodowych wynikających z roli nauczyciela (K_K09). |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Wiedza z modułu zajęć podstawowych oraz modułu - przygotowanie pedagogiczne wraz z umiejętnością krytycznej analizy literatury z tych przedmiotów oraz umiejętnością problematyzowania ich treści, a także podstawowe umiejętności w zakresie metodologii badań społecznych i pedagogicznych oraz pisarstwa naukowego. |
|
Bilans pracy studenta: | 4 semestr (2 rok): 15 godzin seminarium + 35 godzin pracy własnej studenta = 50 godzin = 2 ECTS Praca własna studenta obejmuje: - konsultacje z promotorem. - pracowanie wstępnego planu projektu działań resocjalizacyjnych. - wybór tematu/problematyki pracy dyplomowej (projektu działań resocjalizacyjnych) - wybór i przegląd literatury. - opracowanie części diagnostycznej projektu działań resocjalizacyjnych (diagnoza stanu wyjściowego - opis procedury badawczej). 5 semestr (3 rok): 30 godzin seminarium + 120 godzin pracy własnej studenta = 150 godzin = 6 ECTS Praca własna studenta obejmuje: - konsultacje z promotorem. - przygotowanie części teoretycznej projektu działań resocjalizacyjnych. - opracowanie narzędzia badawczego. - przeprowadzenie badań własnych. - opracowanie diagnozy stanu rzeczywistości jako podstawy projektowania działań naprawczych – przygotowanie analizy wyników badań własnych. 6 semestr (3 rok): 45 godzin seminarium + 205 godzin pracy własnej studenta = 250 godzin = 10 ECTS Praca własna studenta obejmuje: - opracowanie projektu działań naprawczych. - opracowanie wskazań w zakresie oddziaływań resocjalizacyjnych. - opracowanie zagadnień zagadnień związanych z kierunkiem studiów, zagadnień związanych z teorią i praktyką społeczną właściwą dla kierunku oraz zagadnień związanych z pracą dyplomową (interpretacja, dyskusja wyników). - przygotowanie do obrony pracy dyplomowej. |
Zajęcia w cyklu "Semestr Letni 2023/24" (w trakcie)
Okres: | 2024-02-26 - 2024-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR SEM
CZ SEM
SEM
PT |
Typ zajęć: |
Seminarium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Karolina Goede, Monika Gołembowska, Jacek Szczepkowski | |
Prowadzący grup: | Karolina Goede, Monika Gołembowska, Jacek Szczepkowski | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie
Seminarium - Zaliczenie |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 - zna i rozumie w zaawansowanym stopniu wybrane fakty, obiekty i zjawiska oraz dotyczące ich metody i teorie wyjaśniające złożone zależności między nimi, stanowiące podstawową wiedzę ogólną z zakresu pedagogiki resocjalizacyjnej i nauk z nią współpracujących (K_W01); W02 - zna i rozumie zastosowania praktyczne wiedzy z zakresu pedagogiki resocjalizacyjnej w działalności kulturalnej i medialnej (K_W02); W03 - zna i rozumie metody analizy i interpretacji wytworów kultury, wybranych tradycji, teorii i szkół badawczych pedagogiki resocjalizacyjnej i nauk z nią współpracujących (K_W05); W04 - posiada wiedzę na temat współczesnych teorii dotyczących wychowania, uczenia się i nauczania oraz różnorodnych uwarunkowań tych procesów (K_W16); W05 - posiada wiedzę na temat głównych środowisk wychowawczych, ich specyfiki i procesów w nich zachodzących (K_W17); W06 - posiada wiedzę na temat metodyki wykonywania zadań − norm, procedur i dobrych praktyk stosowanych w wybranym obszarze działalności pedagogicznej (wychowanie przedszkolne, nauczanie w szkołach ogólnodostępnych, w szkołach i oddziałach specjalnych oraz integracyjnych) (K_W22); W07 - podstawową wiedzę i umiejętności w zakresie technik informatycznych, przetwarzania tekstów, wykorzystywania arkuszy kalkulacyjnych, korzystania z baz danych, posługiwania się grafiką prezentacyjną, korzystania z usług w sieciach informatycznych, pozyskiwania i przetwarzania informacji (K_W26); U01 - "potrafi wykorzystywać posiadaną wiedzę – formułować i rozwiązywać złożone i nietypowe problemy oraz wykonywać zadania w warunkach nie w pełni przewidywalnych przez: - właściwy dobór źródeł oraz informacji z nich pochodzących, dokonywanie oceny, krytycznej analizy i syntezy tych informacji, - dobór oraz stosowanie właściwych metod i narzędzi, w tym zaawansowanych technik informacyjno-komunikacyjnych (ICT)" (K_U01); U02 - potrafi formułować i analizować problemy badawcze, dobierać metody i narzędzia ich rozwiązania z wykorzystaniem wiedzy z pedagogiki resocjalizacyjnej i nauk z nią współpracujących (K_U02); U03 - potrafi identyfikować i interpretować podstawowe zjawiska i procesy społeczne z wykorzystaniem wiedzy z pedagogiki resocjalizacyjnej i nauk z nią współpracujących (K_U03); U04 - posiada umiejętność zróżnicowanego wykorzystywania technologii informacyjnej w pracy pedagogicznej (K_U12); U05 - potrafi posługiwać się wiedzą teoretyczną z zakresu pedagogiki, psychologii oraz dydaktyki i metodyki szczegółowej w celu diagnozowania, analizowania i prognozowania sytuacji pedagogicznych oraz dobierania strategii realizowania działań praktycznych na poszczególnych etapach edukacyjnych (K_U15); U06 - potrafi samodzielnie zdobywać wiedzę i rozwijać swoje profesjonalne umiejętności związane z działalnością pedagogiczną (dydaktyczną, wychowawczą i opiekuńczą), korzystając z różnych źródeł (w języku polskim i obcym) i nowoczesnych technologii (K_U16); K01 - jest gotowy do krytycznej oceny posiadanej wiedzy (K_K03); K02 - jest przekonany o sensie, wartości i potrzebie podejmowania działań pedagogicznych w środowisku społecznym; jest gotowy do podejmowania wyzwań zawodowych; wykazuje aktywność, podejmuje trud i odznacza się wytrwałością w realizacji indywidualnych i zespołowych zadań zawodowych wynikających z roli nauczyciela (K_K09). |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Wiedza z modułu zajęć podstawowych oraz modułu - przygotowanie pedagogiczne wraz z umiejętnością krytycznej analizy literatury z tych przedmiotów oraz umiejętnością problematyzowania ich treści, a także podstawowe umiejętności w zakresie metodologii badań społecznych i pedagogicznych oraz pisarstwa naukowego. |
|
Bilans pracy studenta: | Bilans pracy studenta rozłożony na trzy seminaria 20 ECTS 75 h godziny w kontakcie + 375 h pracy własnej 4 semestr (2 rok): Praca własna studenta obejmuje: - konsultacje z promotorem. - wybór tematu/problematyki pracy dyplomowej - wybór i przegląd literatury. - opracowanie szkieletu projektu badawczego - opracowanie pierwszego rozdziału teoretycznego 5 semestr (3 rok): Praca własna studenta obejmuje: - konsultacje z promotorem. - opracowanie rozdziału metodologicznego - opracowanie narzędzia badawczego. - przeprowadzenie badań własnych. - przygotowanie do analizy wyników badań własnych. 6 semestr (3 rok): Praca własna studenta obejmuje: - opracowanie analizy wyników badań - opracowanie wskazań w zakresie oddziaływań resocjalizacyjnych (rekomendacje dla praktyki) - opracowanie wstępu oraz zakończenia pracy, bibliografii - korekta redakcyjna pracy - opracowanie zagadnień zagadnień związanych z kierunkiem studiów, zagadnień związanych z teorią i praktyką społeczną właściwą dla kierunku oraz zagadnień związanych z pracą dyplomową (interpretacja, dyskusja wyników). - przygotowanie do obrony pracy dyplomowej. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.