Seminarium magisterskie [1500-WF12SM-SD]
Semestr letni 2018/19
Seminarium,
grupa nr 1
Przedmiot: | Seminarium magisterskie [1500-WF12SM-SD] | ||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni 2018/19 [2018L]
(zakończony)
Seminarium [SEM], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
co druga środa (nieparzyste), 12:45 - 14:15
sala 114 - budynek C Budynek przy ulicy Sportowej jaki jest adres?
Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.
|
||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 10 | ||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 11 | ||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie | ||||||||||||||||||
Prowadzący: | Mariusz Zasada | ||||||||||||||||||
Literatura: |
1. Zasady dyplomowania w IKF. 2. Kolman R., Poradnik dla doktorantów i habilitantów, Oficyna Wydawnicza Ośrodka Postępu Organizacyjnego, Bydgoszcz 2000 3. Pytkowski W., Organizacja badań i ocena prac naukowych, PWN, Warszawa 1981 4. Cempel C., Jak pisać i publikować pracę naukową, Zakład Graficzny Politechniki Poznańskiej, Poznań 1988 5. Szober S., Słowmik poprawnej polszczyzny, PIW, Warszawa 1994 6. Dobre obyczaje w nauce, komitet Etyki w Nauce przy Prezydium PAN, Warszawa 1994Polański Z., 7. Współczesne metody badań doświadczalnych, Wiedza Powszechna, Warszawa 1984. 8. Węglińska Maria. Jak napisać pracę magisterską. Kraków. 1998. 9. Drozdowski Z., 2002, Antropologia dla nauczycieli wychowania fizycznego, AWF, Poznań. 10. Osiński W., 1996, Zarys teorii wychowania fizycznego, AWF, Poznań. 11. Przewęda R., Dobosz J.,2003,Kondycja fizyczna polskiej młodzieży, Studia i Materiały, nr 98, AWF, W-wa. |
||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Semestr II 1. Zasady dyplomowania w Instytucie Kultury Fizycznej 2. Ogólne wprowadzenie w problematykę i cele metodologii pracy magisterskiej 3. Prezentacja przez studentów własnych zainteresowań naukowych – dyskusja 4. Wybór tematu pracy (indywidualne koncepcje tematyczne) – charakterystyka, dialog (Konstruowanie indywidualnych planów pracy badawczej w odniesieniu do objętej tematyki – kryteria i etapy, metody badawcze podstawowe i pomocnicze, segregacja materiału, materiał statystyczny pierwotny i wtórny, wykorzystanie bibliografii, czasopism, periodyków 5. Organizacja badań własnych – elementy procesu badawczego, metodyka badań, przygotowanie badań 6. Przedstawienie przez studentów konspektu pracy (tytuł, wstęp, cele, pytania(problemy) i hipotezy, zadania, metody i materiał, literatura przedmiotu – charakterystyka, dialog, dyskusja Semestr III i IV 1. Sprawozdania studentów z dotychczasowej realizacji planów pracy badawczej (prezentacja zebranego materiału, analiza literatury przedmiotu) – charakterystyka, dialog, dyskusja 2. Struktura pracy – indywidualizacja merytorycznej i formalnej strony prac – charakterystyka, omówienie, dialog, dyskusja 3. Przygotowanie rozdziałów teoretycznych pracy – omówienie, konsultacje, wskazówki grupowe i indywidualne – ocena przez promotora strony merytorycznej i poprawności języka opisu – charakterystyka, dialog, dyskusja – zaliczenie 4. Sprawozdania studentów z dalszej działalności dotyczącej realizacji procesu badawczego (prezentacja zebranego materiału badawczego) – charakterystyka, dialog, dyskusja 5. Metodologiczna, merytoryczna i formalna strona przygotowania części empirycznej pracy – charakterystyka, dialog, dyskusja – konsultacje grupowe i indywidualne: Analiza wyników badań i wnioskowanie – kryteria jakości merytorycznej (poprawność terminologiczna i języka opisu). Wymagania dotyczące układu i redakcji pracy (rozdziały i podrozdziały, zasady formatowania tekstu, tabel, rycin oraz warunki odwołań do literatury przedmiotu. |
||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
metoda seminaryjna |
||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Przedmiot kończy się zaliczeniem. W trakcie semestru studenci wykonują pracę związaną z pracą magisterską w obszarach omówionych przez prowadzącego i przedstawiają na seminariach. |
||||||||||||||||||
Uwagi: |
brak |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.