K_W0; P_W01: definiuje podstawowe pojęcia oraz posługuje się ze zrozumieniem podstawową terminologią z zakresu geografii społecznej;
K_W04;P_W02: charakteryzuje różne struktury społeczne oraz objaśnia uwarunkowania ich występowania;
K_W04; P_W03: przedstawia procesy i zjawiska prowadzące do zróżnicowania poziomu życia ludności na świecie;
K_W04; P_W04: określa czynniki przyrodnicze i procesy ekonomiczne oraz społeczno-kulturowe kształtujące nierówności społeczne w różnych skalach przestrzennych (międzynarodowej, regionalnej i lokalnej).
K_W05; P_W05: opisuje przestrzenne zróżnicowanie wybranych zjawisk społecznych w Polsce i na świecie;
K_W07; P_W07: wykazuje wzajemne powiązania zjawisk, procesów i struktur społecznych w różnych skalach przestrzennych;
K_W07; P_W08 rozumie podstawowe prawidłowości dotyczące relacji między jednostkami i grupami społecznymi a przestrzenią;
K_U04; P_U01: dobiera i prezentuje źródła statystyczne, teksty źródłowe i naukowe dotyczące zagadnień i problemów społecznych zachodzących w przestrzeni geograficznej;
K_U04; P_U02: analizuje i ocenia zjawiska społeczne na podstawie samodzielnie zebranych informacji i danych;
K_U04; P_U03: ocenia krytycznie źródła wiedzy z zakresu geografii społecznej oraz prezentuje problemy społeczne na podstawie samodzielnie dobranej literatury;
K_U05; P_U04: uczestniczy aktywnie w dyskusjach dotyczących współczesnych zagadnień społecznych, zróżnicowania poziomu życia i zaspokojenia potrzeb mieszkańców w różnych regionach świata i w Polsce;
K_U17; P_U05: wyraża własne zdanie i potrafi je uzasadnić dobierając właściwe argumenty;
K_U05; P_U06: potrafi przeprowadzić proste obserwacje i badania z zakresu geografii społecznej;
K_U05; P_U07: dokonuje oceny stanu zagospodarowania wybranego obszaru miasta i zaproponować zmiany uwzględniające potrzeby jego mieszkańców;
K_K05; P_K01: krytycznie i rzetelnie ocenia zasób swojej wiedzy oraz docenia potrzebę i możliwości dalszego osobistego rozwoju
K_K05; P_K02: potrafi efektywnie zarządzać czasem pracy;
|