Biuro pomocy technicznej USOSweb
W przypadku stwierdzenia braku lub niezgodności danych na swoim profilu (np.: zmiana danych, e-mail, adresu; brak zaliczenia, błędna ocena).
Powyższe zmiany proszę zgłaszać do dziekanatu.
Zmiany dokonane w dziekanacie będą widoczne w systemie USOSweb następnego dnia.
Jeśli wystąpią problemy z hasłem, można skorzystać z funkcji "zapomniane hasło".
Kontakt z administratorem USOSweb jedynie w przypadku problemów technicznych.
Bezpośredni telefon do administratora systemu USOSweb:
Powyższe zmiany proszę zgłaszać do dziekanatu.
Zmiany dokonane w dziekanacie będą widoczne w systemie USOSweb następnego dnia.
Jeśli wystąpią problemy z hasłem, można skorzystać z funkcji "zapomniane hasło".
- Instrukcja korzystania z funkcji "zapomniane hasło" zamieszczona jest na stronie USOSweb.
W zakładce 'AKTUALNOŚCI', w lewym menu należy klinkąć 'Pomoc'
- 'Logowanie - instrukcja [oraz funkcja "zapomniane hasło"]'
Kontakt z administratorem USOSweb jedynie w przypadku problemów technicznych.
- W mail-u proszę się przedstawić, podać NR INDEKSU lub PESEL.
Proszę również wpisywać temat wiadomości oraz dobrze opisać problem.
Podanie tych danych ułatwi i przyspieszy kontakt.
Adres e-mail do administratora systemu USOSweb:
Bezpośredni telefon do administratora systemu USOSweb:
-
52 32 66 428