Liczba godzin: |
30
|
Limit miejsc: |
(brak limitu) |
Zaliczenie: |
Zaliczenie na ocenę |
Rygory zaliczenia zajęć: |
zaliczenie na ocenę
|
Literatura uzupelniająca: |
Eckel B., Thinking in Java. Edycja polska. Wydanie IV, Helion 2006
|
Metody dydaktyczne: |
ćwiczenia laboratoryjne metody aktywizujące metody problemowe warsztaty
|
Literatura: |
Marcin Płonkowski, Android Studio : tworzenie aplikacji mobilnych, Helion Gliwice 2018.
Dawn Griffiths, David Griffiths, Android : programowanie aplikacji, Helion Gliwice 2018.
|
Efekty uczenia się: |
W2 (K_W13)
Zna się na obecnym stanie oraz trendach rozwojowych programowania aplikacji mobilnych dla systemu Android.
U1 (K_U11)
Ma umiejętność formułowania algorytmów i ich implementacji dla systemu Android.
U2 (K_U14)
Ma umiejętność wykorzystywania funkcji systemu Android w implementowanych aplikacjach.
U3 (K_U29)
Potrafi zgodnie z zadaną specyfikacją zaprojektować oraz zrealizować elementy prostego systemu informatycznego w aplikacjach dla systemu Android.
|
Metody i kryteria oceniania: |
Zaliczenie wspólne dla wykładów i laboratorium.
Składniki wpływające na końcową ocenę:
Aktywność na zajęciach, bieżąca realizacja zadań implementacyjnych w trakcie zajęć. Implementacja projektu realizującego zadaną funkcjonalność.
|
Zakres tematów: |
Celem laboratoriów jest praktyczna nauka tworzenia aplikacji przeznaczonych dla systemu Android.
W trakcie tych zajęć studnci będą implementowali coraz bardziej złożone aplikacje wykorzystujące elementy poznawane na wykładach.
Zadania będą zaczynały się od podstawowych problemów polegających na zaplanowaniu i wykorzystaniu poszczególnych składników interfejsu po coraz bardziej złożone związane z obsługą narzędzi systemowych czy prostych baz danych.
W trakcie drugiej połowy cyklu zajęć studenci będą realizować samodzielne projekty implementacyjne.
|