Literatura: |
Literatura:
Kaczmarek J., Stasiak A., Włodarczyk B., 2010, Produkt turystyczny. Pomysł – organizacja – zarządzanie, wyd. II, PWE, Warszawa
Stasiak A., Jolanta Ś., Bogdan W., 2014. Szlaki turystyczne od pomysłu do realizacji. Wydawnictwo PTTK „Kraj”, Warszawa
Panasiuk A.,2013. Marketing w turystyce i rekreacji. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa
Gołembski G., 2007, Przedsiębiorstwo turystyczne na rynku, [w:], M. Bednarska i in., Przedsiębiorstwo turystyczne. Ujęcie statyczne i dynamiczne, PWE, Warszawa.
|
Efekty uczenia się: |
W01 (KW01)- posiada podstawową wiedzę z zakresu prooblematyki produktów turystycznych i ich związków ze środowiskiem przyrodniczym
W02 (KW02)- ma wiedzę pozwalającą na prawidłowe interpretowanie procesów zachodzących w środowisku przyrodniczym dla potrzeb tworzenia produktów turystycznych
W03 (KW04) posiada wiedzę w zakresie technik i narzędzi badawczych umożliwiających planowanie i przeprowadzanie badań związanych z turystyką i rekreacją oraz ich opisywanie i interpretowanie w odniesieniu do produktów turystycznych
W04 (KW09) - ma wiedzę z zakresu tworzenia i rozwoju form przedsiębiorczości odnoszącej się do różnych typów produktów turystycznych
U01 (KU01) - stosuje podstawowe narzędzia i metody badawcze w realizacji badań w zakresie produkótw turystycznych
U02 (KU03) - planuje i wykonuje proste zadania badawcze lub ekspertyzy produktów turystycznych pod kierunkiem opiekuna naukowego
U03 (KU07) -potrafi samodzielnie przygotować opracowanie dotyczące różych tyrpów produktów turystycznych
K01 (KK02) - potrafi pracować w grupie, pełniąc różne stanowiska związane z kreowaniem produktów turystycznych
K02 (KK03) - postępuje etycznie i odpowiedzialnie, dostrzega i rozwiązuje dylematy związanpotrafi odpowiednio określić priorytety służące realizacji określonego przez siebie lub innych zadania e z wykonywanym zawodem
K03 (KK04) - potrafi odpowiednio określić priorytety służące realizacji określonego przez siebie lub innych zadania
|
Metody i kryteria oceniania: |
1) Komplet wykonanych zadań domowych z podziałem na omawiane tematy,
2) aktywność na zajęciach,
3) listy obecności (dopuszcza się jedną nieobecność nieusprawiedliwioną).
|
Zakres tematów: |
1. Narzędzia oceny produktu turystycznego ( na podstawie przykładów typów narzędzi oceny stosowanych w turystycznych dokumentach strategicznych)
2. Opracowanie i prezentacja produktów turystycznych ( złożonych – wydarzenie, impreza, produktów turystycznych w ujęciu przestrzennym – obiekt, szlak, obszar) według zapotrzebowania na rynku turystycznym.
3. Promocja produktu turystycznego. Marka jako istotny element identyfikujący produkt turystyczny.
|