Uniwersytet Kazimierza Wielkiego - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Zarządzanie produktem turystycznym 1500-TR-G36ZPT-SP
Laboratorium (LAB) Semestr letni 2020/21

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 15
Limit miejsc: (brak limitu)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Literatura uzupelniająca: Wybrane i udostępnione przez prowadzącego publikacje związane z tematyką zajęć.
Metody dydaktyczne: ćwiczenia konwersatoryjne
metody aktywizujące
metody dyskusyjne
metody problemowe
Literatura:

Literatura:

Kaczmarek J., Stasiak A., Włodarczyk B., 2010, Produkt turystyczny. Pomysł – organizacja – zarządzanie, wyd. II, PWE, Warszawa

Stasiak A., Jolanta Ś., Bogdan W., 2014. Szlaki turystyczne od pomysłu do realizacji. Wydawnictwo PTTK „Kraj”, Warszawa

Panasiuk A.,2013. Marketing w turystyce i rekreacji. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa

Gołembski G., 2007, Przedsiębiorstwo turystyczne na rynku, [w:], M. Bednarska i in., Przedsiębiorstwo turystyczne. Ujęcie statyczne i dynamiczne, PWE, Warszawa.

Efekty uczenia się:

W01 (KW01)- posiada podstawową wiedzę z zakresu prooblematyki produktów turystycznych i ich związków ze środowiskiem przyrodniczym

W02 (KW02)- ma wiedzę pozwalającą na prawidłowe interpretowanie procesów zachodzących w środowisku przyrodniczym dla potrzeb tworzenia produktów turystycznych

W03 (KW04) posiada wiedzę w zakresie technik i narzędzi badawczych umożliwiających planowanie i przeprowadzanie badań związanych z turystyką i rekreacją oraz ich opisywanie i interpretowanie w odniesieniu do produktów turystycznych

W04 (KW09) - ma wiedzę z zakresu tworzenia i rozwoju form przedsiębiorczości odnoszącej się do różnych typów produktów turystycznych

U01 (KU01) - stosuje podstawowe narzędzia i metody badawcze w realizacji badań w zakresie produkótw turystycznych

U02 (KU03) - planuje i wykonuje proste zadania badawcze lub ekspertyzy produktów turystycznych pod kierunkiem opiekuna naukowego

U03 (KU07) -potrafi samodzielnie przygotować opracowanie dotyczące różych tyrpów produktów turystycznych

K01 (KK02) - potrafi pracować w grupie, pełniąc różne stanowiska związane z kreowaniem produktów turystycznych

K02 (KK03) - postępuje etycznie i odpowiedzialnie, dostrzega i rozwiązuje dylematy związanpotrafi odpowiednio określić priorytety służące realizacji określonego przez siebie lub innych zadania e z wykonywanym zawodem

K03 (KK04) - potrafi odpowiednio określić priorytety służące realizacji określonego przez siebie lub innych zadania

Metody i kryteria oceniania:

1) Komplet wykonanych zadań domowych z podziałem na omawiane tematy,

2) aktywność na zajęciach,

3) listy obecności (dopuszcza się jedną nieobecność nieusprawiedliwioną).

Zakres tematów:

1. Narzędzia oceny produktu turystycznego ( na podstawie przykładów typów narzędzi oceny stosowanych w turystycznych dokumentach strategicznych)

2. Opracowanie i prezentacja produktów turystycznych ( złożonych – wydarzenie, impreza, produktów turystycznych w ujęciu przestrzennym – obiekt, szlak, obszar) według zapotrzebowania na rynku turystycznym.

3. Promocja produktu turystycznego. Marka jako istotny element identyfikujący produkt turystyczny.

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 co drugi poniedziałek (parzyste), 11:00 - 12:30, (sala nieznana)
Anna Dłużewska 28/28 szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.
J.K. Chodkiewicza 30
85-064 Bydgoszcz
tel: +48 52 32 66 429 https://ukw.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0-1 (2024-04-02)