Uniwersytet Kazimierza Wielkiego - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Obrazowanie i wartościowanie w reklamie

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 1000-D23OWR-SP
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Obrazowanie i wartościowanie w reklamie
Jednostka: Kolegium IV
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 5.00 (zmienne w czasie) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: polski
Profil:

praktyczny

Typ przedmiotu:

moduł zajęć do wyboru

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2018/19" (zakończony)

Okres: 2018-10-01 - 2019-02-10
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Iwona Benenowska
Prowadzący grup: Iwona Benenowska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Wykład - Egzamin
Efekty kształcenia modułu zajęć:

(K_W08) ma podstawową wiedzę na temat reklamy, pracy rzecznika prasowego oraz public relations

K_U12) ma umiejętność rozumienia i analizowania zjawisk społecznych w świetle wiedzy socjologicznej, filozoficznej, historycznej, kulturoznawczej, filologicznej, prawnej, psychologicznej

(K_U18) umie rekonstruować językowy obraz świata na podstawie wybranych wypowiedzi, analizuje i interpretuje stereotypy i uprzedzenia

(K_K07) przewiduje społeczne oddziaływanie interpretowanych przekazów medialnych, reklamowych, internetowych, public relations, zwłaszcza w zakresie skutków prawnych, obyczajowych, politycznych i etycznych

W01 Student ma podstawową wiedzę na temat sposobów obrazowania i wartościowania w reklamie

U01 Student umie rozpoznawać i nazywać sposoby obrazowania i wartościowania w reklamie;

U02 umie rekonstruować językowy obraz świata w reklamie.

K01 Student ocenia sposoby obrazowania w reklamie pod względem skutków pragmatycznych, poznawczych i etycznych

Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Wiedza ogólna na temat reklamy i aksjologii

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.
J.K. Chodkiewicza 30
85-064 Bydgoszcz
tel: +48 52 32 66 429 https://ukw.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0-1 (2024-04-02)