Wczesna edukacja do Innego
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1100-P-PWP24WE-SD |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Wczesna edukacja do Innego |
Jednostka: | Kolegium II |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
2.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Profil: | ogólnoakademicki |
Typ przedmiotu: | moduł zajęć do wyboru |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2018/19" (zakończony)
Okres: | 2019-02-18 - 2019-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR WYK
CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Przemysław Grzybowski | |
Prowadzący grup: | Przemysław Grzybowski | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2019/20" (zakończony)
Okres: | 2020-02-24 - 2020-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT WYK
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Przemysław Grzybowski | |
Prowadzący grup: | Przemysław Grzybowski | |
Strona przedmiotu: | http://www.grzybowski.ukw.edu.pl | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | efekty kierunkowe Wiedza: K_W06 - student ma pogłębioną wiedzę na temat rozwoju człowieka w cyklu życia zarówno w aspekcie biologicznym, psychologicznym i społecznym K_W09 - student ma uporządkowaną wiedzę o kulturowych uwarunkowaniach procesów edukacyjnych K_W11 - student ma pogłębioną i rozszerzoną wiedzę na temat biologicznych, psychologicznych, społecznych, filozoficznych podstaw kształcenia i wychowania; rozumie istotę funkcjonalności i dysfunkcjonalności, harmonii i dysharmonii, normy i patologii K_W16 - student ma uporządkowaną wiedzę na temat zasad i norm etycznych oraz etyki zawodowej Umiejętności: K_U02 - student potrafi wykorzystywać i integrować wiedzę teoretyczną z zakresu pedagogiki oraz powiązanych z nią dyscyplin w celu analizy złożonych problemów, a także diagnozowania i projektowania działań edukacyjnych K_U11 - student potrafi twórczo animować prace nad własnym rozwojem oraz rozwojem uczestników procesów edukacyjnych i wspierać ich samodzielność w zdobywaniu wiedzy, a także inspirować do działań na rzecz uczenia się przez całe życie Kompetencje społeczne: K_K05 - student jest przekonany o konieczności i doniosłości zachowania się w sposób profesjonalny i etyczny; dostrzega i formułuje problemy moralne i dylematy etyczne związane z własną i cudzą pracą; poszukuje optymalnych rozwiązań i możliwości korygowania nieprawidłowych działań edukacyjnych efekty przedmiotowe Wiedza: W01 - student ma pogłębioną wiedzę na temat rozwoju człowieka w cyklu życia szczególnie w aspekcie psychologicznym i społecznym oraz na temat związanych z nimi różnic międzyludzkich W02 - student ma uporządkowaną wiedzę o kulturowych uwarunkowaniach procesów edukacyjnych, zwłaszcza w środowiskach zróżnicowanych kulturowo W03 - student ma pogłębioną i rozszerzoną wiedzę na temat biologicznych, psychologicznych, społecznych, filozoficznych podstaw kształcenia i wychowania; rozumie istotę funkcjonalności i dysfunkcjonalności, harmonii i dysharmonii, normy i patologii - szczególnie w odniesieniu do wybranych koncepcji edukacji W04 - student ma uporządkowaną wiedzę na temat zasad i norm etycznych oraz etyki zawodowej Umiejętności: U05 - student potrafi wykorzystywać i integrować wiedzę teoretyczną z zakresu pedagogiki oraz powiązanych z nią dyscyplin w celu analizy złożonych problemów, a także diagnozowania i projektowania działań edukacyjnych - zwłaszcza w środowiskach zróżnicowanych kulturowo U06 - student potrafi twórczo animować prace nad własnym rozwojem oraz rozwojem uczestników procesów edukacyjnych i wspierać ich samodzielność w zdobywaniu wiedzy, a także inspirować do działań na rzecz uczenia się przez całe życie - zwłaszcza w środowiskach zróżnicowanych kulturowo Kompetencje społeczne: K07 - student jest przekonany o konieczności i doniosłości zachowania się w sposób profesjonalny i etyczny; dostrzega i formułuje problemy moralne i dylematy etyczne związane z własną i cudzą pracą; poszukuje optymalnych rozwiązań i możliwości korygowania nieprawidłowych działań edukacyjnych - zwłaszcza w środowiskach zróżnicowanych kulturowo |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | brak wymagań |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/21" (zakończony)
Okres: | 2021-02-22 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN WYK
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Przemysław Grzybowski | |
Prowadzący grup: | Przemysław Grzybowski | |
Strona przedmiotu: | http://www.grzybowski.ukw.edu.pl | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | efekty kierunkowe Wiedza: K_W06 - student ma pogłębioną wiedzę na temat rozwoju człowieka w cyklu życia zarówno w aspekcie biologicznym, psychologicznym i społecznym K_W09 - student ma uporządkowaną wiedzę o kulturowych uwarunkowaniach procesów edukacyjnych K_W11 - student ma pogłębioną i rozszerzoną wiedzę na temat biologicznych, psychologicznych, społecznych, filozoficznych podstaw kształcenia i wychowania; rozumie istotę funkcjonalności i dysfunkcjonalności, harmonii i dysharmonii, normy i patologii K_W16 - student ma uporządkowaną wiedzę na temat zasad i norm etycznych oraz etyki zawodowej Umiejętności: K_U02 - student potrafi wykorzystywać i integrować wiedzę teoretyczną z zakresu pedagogiki oraz powiązanych z nią dyscyplin w celu analizy złożonych problemów, a także diagnozowania i projektowania działań edukacyjnych K_U11 - student potrafi twórczo animować prace nad własnym rozwojem oraz rozwojem uczestników procesów edukacyjnych i wspierać ich samodzielność w zdobywaniu wiedzy, a także inspirować do działań na rzecz uczenia się przez całe życie Kompetencje społeczne: K_K05 - student jest przekonany o konieczności i doniosłości zachowania się w sposób profesjonalny i etyczny; dostrzega i formułuje problemy moralne i dylematy etyczne związane z własną i cudzą pracą; poszukuje optymalnych rozwiązań i możliwości korygowania nieprawidłowych działań edukacyjnych efekty przedmiotowe Wiedza: W01 - student ma pogłębioną wiedzę na temat rozwoju człowieka w cyklu życia szczególnie w aspekcie psychologicznym i społecznym oraz na temat związanych z nimi różnic międzyludzkich W02 - student ma uporządkowaną wiedzę o kulturowych uwarunkowaniach procesów edukacyjnych, zwłaszcza w środowiskach zróżnicowanych kulturowo W03 - student ma pogłębioną i rozszerzoną wiedzę na temat biologicznych, psychologicznych, społecznych, filozoficznych podstaw kształcenia i wychowania; rozumie istotę funkcjonalności i dysfunkcjonalności, harmonii i dysharmonii, normy i patologii - szczególnie w odniesieniu do wybranych koncepcji edukacji W04 - student ma uporządkowaną wiedzę na temat zasad i norm etycznych oraz etyki zawodowej Umiejętności: U05 - student potrafi wykorzystywać i integrować wiedzę teoretyczną z zakresu pedagogiki oraz powiązanych z nią dyscyplin w celu analizy złożonych problemów, a także diagnozowania i projektowania działań edukacyjnych - zwłaszcza w środowiskach zróżnicowanych kulturowo U06 - student potrafi twórczo animować prace nad własnym rozwojem oraz rozwojem uczestników procesów edukacyjnych i wspierać ich samodzielność w zdobywaniu wiedzy, a także inspirować do działań na rzecz uczenia się przez całe życie - zwłaszcza w środowiskach zróżnicowanych kulturowo Kompetencje społeczne: K07 - student jest przekonany o konieczności i doniosłości zachowania się w sposób profesjonalny i etyczny; dostrzega i formułuje problemy moralne i dylematy etyczne związane z własną i cudzą pracą; poszukuje optymalnych rozwiązań i możliwości korygowania nieprawidłowych działań edukacyjnych - zwłaszcza w środowiskach zróżnicowanych kulturowo |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | brak wymagań |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2022-02-21 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT WYK
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Przemysław Grzybowski | |
Prowadzący grup: | Przemysław Grzybowski | |
Strona przedmiotu: | http://www.grzybowski.ukw.edu.pl | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | efekty kierunkowe Wiedza: K_W06 - student ma pogłębioną wiedzę na temat rozwoju człowieka w cyklu życia zarówno w aspekcie biologicznym, psychologicznym i społecznym K_W09 - student ma uporządkowaną wiedzę o kulturowych uwarunkowaniach procesów edukacyjnych K_W11 - student ma pogłębioną i rozszerzoną wiedzę na temat biologicznych, psychologicznych, społecznych, filozoficznych podstaw kształcenia i wychowania; rozumie istotę funkcjonalności i dysfunkcjonalności, harmonii i dysharmonii, normy i patologii K_W16 - student ma uporządkowaną wiedzę na temat zasad i norm etycznych oraz etyki zawodowej Umiejętności: K_U02 - student potrafi wykorzystywać i integrować wiedzę teoretyczną z zakresu pedagogiki oraz powiązanych z nią dyscyplin w celu analizy złożonych problemów, a także diagnozowania i projektowania działań edukacyjnych K_U11 - student potrafi twórczo animować prace nad własnym rozwojem oraz rozwojem uczestników procesów edukacyjnych i wspierać ich samodzielność w zdobywaniu wiedzy, a także inspirować do działań na rzecz uczenia się przez całe życie Kompetencje społeczne: K_K05 - student jest przekonany o konieczności i doniosłości zachowania się w sposób profesjonalny i etyczny; dostrzega i formułuje problemy moralne i dylematy etyczne związane z własną i cudzą pracą; poszukuje optymalnych rozwiązań i możliwości korygowania nieprawidłowych działań edukacyjnych efekty przedmiotowe Wiedza: W01 - student ma pogłębioną wiedzę na temat rozwoju człowieka w cyklu życia szczególnie w aspekcie psychologicznym i społecznym oraz na temat związanych z nimi różnic międzyludzkich W02 - student ma uporządkowaną wiedzę o kulturowych uwarunkowaniach procesów edukacyjnych, zwłaszcza w środowiskach zróżnicowanych kulturowo W03 - student ma pogłębioną i rozszerzoną wiedzę na temat biologicznych, psychologicznych, społecznych, filozoficznych podstaw kształcenia i wychowania; rozumie istotę funkcjonalności i dysfunkcjonalności, harmonii i dysharmonii, normy i patologii - szczególnie w odniesieniu do wybranych koncepcji edukacji W04 - student ma uporządkowaną wiedzę na temat zasad i norm etycznych oraz etyki zawodowej Umiejętności: U05 - student potrafi wykorzystywać i integrować wiedzę teoretyczną z zakresu pedagogiki oraz powiązanych z nią dyscyplin w celu analizy złożonych problemów, a także diagnozowania i projektowania działań edukacyjnych - zwłaszcza w środowiskach zróżnicowanych kulturowo U06 - student potrafi twórczo animować prace nad własnym rozwojem oraz rozwojem uczestników procesów edukacyjnych i wspierać ich samodzielność w zdobywaniu wiedzy, a także inspirować do działań na rzecz uczenia się przez całe życie - zwłaszcza w środowiskach zróżnicowanych kulturowo Kompetencje społeczne: K07 - student jest przekonany o konieczności i doniosłości zachowania się w sposób profesjonalny i etyczny; dostrzega i formułuje problemy moralne i dylematy etyczne związane z własną i cudzą pracą; poszukuje optymalnych rozwiązań i możliwości korygowania nieprawidłowych działań edukacyjnych - zwłaszcza w środowiskach zróżnicowanych kulturowo |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | brak wymagań |
|
Bilans pracy studenta: | 15 godzin wykładów + praca własna studenta (przygotowanie pracy semestralnej) |
Zajęcia w cyklu "Semestr Letni 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2023-02-20 - 2023-09-30 |
Przejdź do planu
PN WYK
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Przemysław Grzybowski | |
Prowadzący grup: | Przemysław Grzybowski | |
Strona przedmiotu: | http://www.grzybowski.ukw.edu.pl | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | efekty kierunkowe Wiedza: K_W06 - student ma pogłębioną wiedzę na temat rozwoju człowieka w cyklu życia zarówno w aspekcie biologicznym, psychologicznym i społecznym K_W09 - student ma uporządkowaną wiedzę o kulturowych uwarunkowaniach procesów edukacyjnych K_W11 - student ma pogłębioną i rozszerzoną wiedzę na temat biologicznych, psychologicznych, społecznych, filozoficznych podstaw kształcenia i wychowania; rozumie istotę funkcjonalności i dysfunkcjonalności, harmonii i dysharmonii, normy i patologii K_W16 - student ma uporządkowaną wiedzę na temat zasad i norm etycznych oraz etyki zawodowej Umiejętności: K_U02 - student potrafi wykorzystywać i integrować wiedzę teoretyczną z zakresu pedagogiki oraz powiązanych z nią dyscyplin w celu analizy złożonych problemów, a także diagnozowania i projektowania działań edukacyjnych K_U11 - student potrafi twórczo animować prace nad własnym rozwojem oraz rozwojem uczestników procesów edukacyjnych i wspierać ich samodzielność w zdobywaniu wiedzy, a także inspirować do działań na rzecz uczenia się przez całe życie Kompetencje społeczne: K_K05 - student jest przekonany o konieczności i doniosłości zachowania się w sposób profesjonalny i etyczny; dostrzega i formułuje problemy moralne i dylematy etyczne związane z własną i cudzą pracą; poszukuje optymalnych rozwiązań i możliwości korygowania nieprawidłowych działań edukacyjnych efekty przedmiotowe Wiedza: W01 - student ma pogłębioną wiedzę na temat rozwoju człowieka w cyklu życia szczególnie w aspekcie psychologicznym i społecznym oraz na temat związanych z nimi różnic międzyludzkich W02 - student ma uporządkowaną wiedzę o kulturowych uwarunkowaniach procesów edukacyjnych, zwłaszcza w środowiskach zróżnicowanych kulturowo W03 - student ma pogłębioną i rozszerzoną wiedzę na temat biologicznych, psychologicznych, społecznych, filozoficznych podstaw kształcenia i wychowania; rozumie istotę funkcjonalności i dysfunkcjonalności, harmonii i dysharmonii, normy i patologii - szczególnie w odniesieniu do wybranych koncepcji edukacji W04 - student ma uporządkowaną wiedzę na temat zasad i norm etycznych oraz etyki zawodowej Umiejętności: U05 - student potrafi wykorzystywać i integrować wiedzę teoretyczną z zakresu pedagogiki oraz powiązanych z nią dyscyplin w celu analizy złożonych problemów, a także diagnozowania i projektowania działań edukacyjnych - zwłaszcza w środowiskach zróżnicowanych kulturowo U06 - student potrafi twórczo animować prace nad własnym rozwojem oraz rozwojem uczestników procesów edukacyjnych i wspierać ich samodzielność w zdobywaniu wiedzy, a także inspirować do działań na rzecz uczenia się przez całe życie - zwłaszcza w środowiskach zróżnicowanych kulturowo Kompetencje społeczne: K07 - student jest przekonany o konieczności i doniosłości zachowania się w sposób profesjonalny i etyczny; dostrzega i formułuje problemy moralne i dylematy etyczne związane z własną i cudzą pracą; poszukuje optymalnych rozwiązań i możliwości korygowania nieprawidłowych działań edukacyjnych - zwłaszcza w środowiskach zróżnicowanych kulturowo |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | brak wymagań |
|
Bilans pracy studenta: | 15 godzin wykładów + praca własna studenta (przygotowanie pracy semestralnej) |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.