Ilościowe badania pedagogiczne z analizą danych
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1100-P12IBPZAD-SD |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Ilościowe badania pedagogiczne z analizą danych |
Jednostka: | Kolegium II |
Grupy: |
1 rok, 2 sem., pedagogika, moduł wsparcie dziecka i rodziny [SD] 1 rok, 2 sem., pedagogika, spec. ogólnopedagogiczna [SD] |
Punkty ECTS i inne: |
2.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Zajęcia w cyklu "Semestr Letni 2023/24" (w trakcie)
Okres: | 2024-02-26 - 2024-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ WYK
KON
PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Magdalena Wędzińska | |
Prowadzący grup: | Magdalena Wędzińska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | K_K04 ma pogłębioną i uporządkowaną wiedzę na temat specyfiki przedmiotowej i metodologicznej pedagogiki (zna główne szkoły, orientacje badawcze, strategie i metody badań stosowanych w naukach społecznych i humanistycznych; zna mapę stanowisk i podejść metodologicznych, rozumie postulat wieloparadygmatyczności prowadzenia badań w pedagogice) K_U01 posiada pogłębione umiejętności obserwowania, wyszukiwania danych i informacji z różnych źródeł; tworzenia wiedzy na temat zjawisk społecznych rozmaitej natury oraz interpretowania ich z punktu widzenia problemów edukacyjnych K_U06 posiada rozwinięte umiejętności badawcze: rozróżnia orientacje w metodologii badań pedagogicznych, formułuje problemy badawcze, dobiera adekwatne metody, techniki i konstruuje narzędzia badawcze; opracowuje, prezentuje i interpretuje wyniki badań, wyciąga wnioski, wskazuje kierunki dalszych badań, w obrębie wybranej subdyscypliny pedagogiki K_U12 "potrafi pracować w zespole; umie wyznaczać oraz przyjmować wspólne cele działania; potrafi przyjąć role lidera w zespole K_K05 jest przekonany o konieczności i doniosłości zachowania się w sposób profesjonalny i przestrzegania zasad etyki zawodowej; dostrzega i formułuje problemy moralne i dylematy etyczne związane z własną i cudzą pracą; poszukuje optymalnych rozwiązań i możliwości korygowania nieprawidłowych działań edukacyjnych |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Ogólna metodologia nauk z elementami logiki |
|
Bilans pracy studenta: | 2 punkty ECTS (wykład): 15 godzin wykładu i 25 godzin pracy własnej studenta (analiza literatury przedmiotu, przygotowanie do zajęć) Konwersatorium: 15 godzin zajęć i 30 godzin pracy własnej studenta (analiza literatury, przygotowanie się do zajęć, opracowanie raportu badawczego). |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.