Wprowadzenie do pedagogiki pracy
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1100-P1WPP-NP |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Wprowadzenie do pedagogiki pracy |
Jednostka: | Kolegium II |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
2.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Profil: | ogólnoakademicki |
Typ przedmiotu: | moduł zajęć podstawowych |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2018/19" (zakończony)
Okres: | 2018-10-01 - 2019-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO N WYK
WYK
|
Typ zajęć: |
Wykład, 10 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Ryszard Gerlach | |
Prowadzący grup: | Ryszard Gerlach | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 - Student opisuje miejsce pedagogiki pracy w strukturze nauk pedagogicznych; definiuje podstawowe kategorie pojęciowe pedagogiki pracy i charakteryzuje jej obszary problemowe oraz procedury ich badania, a także wskazuje przemiany przedmiotu badań we współczesnej pedagogice pracy [K_W13] W02 - Student identyfikuje realizatorów zadań pedagogiki pracy; wskazuje nowe, potencjalne obszary realizacji zadań pedagogiki pracy, a także rozpoznaje instytucje rynku pracy wspierające rozwój zawodowy jednostki [K_W15] W03 - Student opisuje i charakteryzuje kategorię edukacji i pracy w kontekście gospodarki opartej na wiedzy i społeczeństwa uczącego się; rozpoznaje, kierunki przeobrażeń edukacji i pracy ludzkiej oraz odnosi je do projektowania ścieżki własnego rozwoju [K_W18] U01- Student samodzielnie zdobywa wiedzę na temat pracy zawodowej człowieka i wykorzystuje ją w rozwijaniu swoich profesjonalnych umiejętności; wyszukuje informacje na temat instytucji rynku pracy wspierających rozwój zawodowy [K_U02] U02 - Student wykorzystuje wiedzę zdobytą w ramach przedmiotu w procesie analizy wybranej ścieżki edukacyjnej [K_U14] K01 - Student ma świadomość znaczenia pracy zawodowej jako głównej formy aktywności człowieka; rozumie potrzebę ciągłego dokształcania się zawodowego i rozwoju osobistego; wyznacza kierunki własnego rozwoju i kształcenia [K_K01] K02 - Student ma świadomość znaczenia podejmowania działań edukacyjnych w różnych środowiskach wychowawczych i zawodowych dorosłej jednostki [K_K03] K03- Student ma świadomość konieczności wcześniejszego przygotowania się do wejścia na rynek pracy; wykazuje otwartą i kreatywną postawę w stosunku do podejmowania działań pedagogicznych związanych z własnym rozwojem zawodowym [K_K08] |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | - |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2019/20" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO N WYK
WYK
|
Typ zajęć: |
Wykład, 10 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Renata Tomaszewska | |
Prowadzący grup: | Renata Tomaszewska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 - Student opisuje miejsce pedagogiki pracy w strukturze nauk pedagogicznych; definiuje podstawowe kategorie pojęciowe pedagogiki pracy i charakteryzuje jej obszary problemowe oraz procedury ich badania, a także wskazuje przemiany przedmiotu badań we współczesnej pedagogice pracy [K_W13] W02 - Student identyfikuje realizatorów zadań pedagogiki pracy; wskazuje nowe, potencjalne obszary realizacji zadań pedagogiki pracy, a także rozpoznaje instytucje rynku pracy wspierające rozwój zawodowy jednostki [K_W15] W03 - Student opisuje i charakteryzuje kategorię edukacji i pracy w kontekście gospodarki opartej na wiedzy i społeczeństwa uczącego się; rozpoznaje, kierunki przeobrażeń edukacji i pracy ludzkiej oraz odnosi je do projektowania ścieżki własnego rozwoju [K_W18] U01- Student samodzielnie zdobywa wiedzę na temat pracy zawodowej człowieka i wykorzystuje ją w rozwijaniu swoich umiejętności; wyszukuje informacje na temat instytucji rynku pracy wspierających rozwój zawodowy [K_U02] U02 - Student wykorzystuje wiedzę zdobytą w ramach przedmiotu w procesie analizy wybranej ścieżki edukacyjnej [K_U14] K01 - Student ma świadomość znaczenia pracy zawodowej jako głównej formy aktywności człowieka; rozumie potrzebę ciągłego dokształcania się zawodowego i rozwoju osobistego; wyznacza kierunki własnego rozwoju i kształcenia [K_K01] K02 - Student ma świadomość znaczenia podejmowania działań edukacyjnych w różnych środowiskach wychowawczych i zawodowych dorosłej jednostki [K_K03] K03- Student ma świadomość konieczności wcześniejszego przygotowania się do wejścia na rynek pracy; wykazuje otwartą i kreatywną postawę w stosunku do podejmowania działań pedagogicznych związanych z własnym rozwojem zawodowym [K_K08] |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | - |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2020/21" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO N WYK
|
Typ zajęć: |
Wykład, 10 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Katarzyna Ludwikowska | |
Prowadzący grup: | Katarzyna Ludwikowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 - Student opisuje miejsce pedagogiki pracy w strukturze nauk pedagogicznych; definiuje podstawowe kategorie pojęciowe pedagogiki pracy i charakteryzuje jej obszary problemowe oraz procedury ich badania, a także wskazuje przemiany przedmiotu badań we współczesnej pedagogice pracy [K_W13] W02 - Student identyfikuje realizatorów zadań pedagogiki pracy; wskazuje nowe, potencjalne obszary realizacji zadań pedagogiki pracy, a także rozpoznaje instytucje rynku pracy wspierające rozwój zawodowy jednostki [K_W15] W03 - Student opisuje i charakteryzuje kategorię edukacji i pracy w kontekście gospodarki opartej na wiedzy i społeczeństwa uczącego się; rozpoznaje, kierunki przeobrażeń edukacji i pracy ludzkiej oraz odnosi je do projektowania ścieżki własnego rozwoju [K_W18] U01- Student samodzielnie zdobywa wiedzę na temat pracy zawodowej człowieka i wykorzystuje ją w rozwijaniu swoich umiejętności; wyszukuje informacje na temat instytucji rynku pracy wspierających rozwój zawodowy [K_U02] U02 - Student wykorzystuje wiedzę zdobytą w ramach przedmiotu w procesie analizy wybranej ścieżki edukacyjnej [K_U14] K01 - Student ma świadomość znaczenia pracy zawodowej jako głównej formy aktywności człowieka; rozumie potrzebę ciągłego dokształcania się zawodowego i rozwoju osobistego; wyznacza kierunki własnego rozwoju i kształcenia [K_K01] K02 - Student ma świadomość znaczenia podejmowania działań edukacyjnych w różnych środowiskach wychowawczych i zawodowych dorosłej jednostki [K_K03] K03- Student ma świadomość konieczności wcześniejszego przygotowania się do wejścia na rynek pracy; wykazuje otwartą i kreatywną postawę w stosunku do podejmowania działań pedagogicznych związanych z własnym rozwojem zawodowym [K_K08] |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | - |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO WYK
|
Typ zajęć: |
Wykład, 10 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Renata Tomaszewska | |
Prowadzący grup: | Renata Tomaszewska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 - Student opisuje miejsce pedagogiki pracy w strukturze nauk pedagogicznych; definiuje podstawowe kategorie pojęciowe pedagogiki pracy i charakteryzuje jej obszary problemowe, a także wskazuje przemiany przedmiotu badań we współczesnej pedagogice pracy [K_W13] W02 - Student identyfikuje realizatorów zadań pedagogiki pracy; rozpoznaje instytucje rynku pracy wspierające rozwój zawodowy jednostki [K_W15] W03 - Student rozpoznaje, kierunki przeobrażeń pracy ludzkiej oraz odnosi je do projektowania ścieżki własnego rozwoju [K_W18] U01- Student zdobywa wiedzę na temat pracy zawodowej człowieka oraz wyszukuje informacje na temat instytucji rynku pracy wspierających rozwój zawodowy [K_U02] U02 - Student wykorzystuje wiedzę zdobytą w ramach przedmiotu w procesie analizy wybranej ścieżki edukacyjnej [K_U14] K01 - Student ma świadomość znaczenia pracy zawodowej jako głównej formy aktywności człowieka; rozumie potrzebę ciągłego dokształcania się zawodowego i rozwoju osobistego; wyznacza kierunki własnego rozwoju i kształcenia [K_K01] K02 - Student ma świadomość znaczenia podejmowania działań edukacyjnych w różnych środowiskach wychowawczych i zawodowych dorosłej jednostki [K_K03] K03- Student ma świadomość konieczności wcześniejszego przygotowania się do wejścia na rynek pracy; wykazuje otwartą i kreatywną postawę w stosunku do podejmowania działań pedagogicznych związanych z własnym rozwojem zawodowym [K_K08] |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Wprowadzenie do pedagogiki |
|
Bilans pracy studenta: | 10 godzin wykładów + 40 godzin pracy własnej Studentki/Studenta = 50 godzin pracy = 2 pkt. ECTS Praca własna Studentki/Studenta obejmuje: - analizę treści wykładów, - lektury/samodzielne studiowanie literatury/analizę źródeł, - przygotowanie do zaliczenia z oceną. |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 10 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Renata Tomaszewska | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 - Student/Studentka opisuje miejsce pedagogiki pracy w strukturze nauk pedagogicznych; definiuje podstawowe kategorie pojęciowe pedagogiki pracy i charakteryzuje jej obszary problemowe [K_W13] W02 - Student/Studentka identyfikuje realizatorów zadań pedagogiki pracy; rozpoznaje instytucje rynku pracy wspierające rozwój zawodowy jednostki [K_W15] W03 - Student/Studentka rozpoznaje kierunki przeobrażeń pracy ludzkiej oraz odnosi je do projektowania ścieżki własnego rozwoju [K_W18] U01- Student/Studentka zdobywa wiedzę na temat pracy zawodowej człowieka oraz wyszukuje informacje na temat instytucji rynku pracy wspierających rozwój zawodowy [K_U02] U02 - Student/Studentka wykorzystuje wiedzę zdobytą w ramach przedmiotu w procesie analizy własnej ścieżki edukacyjno-zawodowej [K_U14] K01 - Student/Studentka ma świadomość znaczenia pracy zawodowej jako głównej formy aktywności człowieka; rozumie potrzebę ciągłego dokształcania się zawodowego i rozwoju osobistego; wyznacza kierunki dalszego własnego rozwoju i kształcenia [K_K01] K02 - Student/Studentka ma świadomość znaczenia wynikającego z podejmowania działań edukacyjnych w różnych środowiskach wychowawczych i zawodowych dorosłej jednostki [K_K03] K03- Student/ Studentka ma świadomość konieczności wcześniejszego przygotowania się do wejścia na rynek pracy; wykazuje otwartą i kreatywną postawę w stosunku do podejmowania działań pedagogicznych związanych z własnym rozwojem zawodowym [K_K08] |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Wprowadzenie do pedagogiki |
|
Bilans pracy studenta: | 10 godzin wykładów +10 h konsultacji + 30 godzin pracy własnej Studentki/Studenta = 50 godzin pracy = 2 pkt. ECTS Praca własna Studentki/Studenta obejmuje: - analizę treści wykładów, - lektury/samodzielne studiowanie literatury/analizę źródeł, - przygotowanie do zaliczenia z oceną. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.