Uniwersytet Kazimierza Wielkiego - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Sesja superwizyjna i podsumowująca blok II

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 1100-POP24SSP-SP
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Sesja superwizyjna i podsumowująca blok II
Jednostka: Kolegium II
Grupy: 2 rok, 4 sem., pedagogika opiekuńcza z profilaktyką uzależnień i socjoterapią [SP]
Punkty ECTS i inne: 2.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: polski
Profil:

praktyczny

Typ przedmiotu:

moduł zajęć podstawowych

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/21" (zakończony)

Okres: 2021-02-22 - 2021-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Blanka Poćwiardowska
Prowadzący grup: Blanka Poćwiardowska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

W01 – student/ka zna i rozumie w zaawansowanym stopniu wybrane fakty, obiekty i zjawiska oraz teoretyczne podstawy dla realizacji zadań diagnostycznych, do których student się przygotowuje K_W01

U01 - student/ka posiada kompetencje interpersonalne, w tym komunikowania się z użyciem specjalistycznej terminologii pedagogicznej umożliwiające skuteczne współdziałanie z wszystkimi osobami zaangażowanymi w prowadzoną przez niego działalność pedagogiczną i zawodową K_U12

U02 - student/ka potrafi planować i organizować pracę indywidualną oraz w zespole w zakresie przewidzianym w potencjalnych miejscach pracy, do której się przygotowuje K_U14

K01 - potrafi zaprojektować ścieżkę własnego rozwoju z uwzględnieniem samokształcenia, doskonalenia własnych kompetencji oraz przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu K_K14


Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Część I - Diagnozowanie warunków i efektów rozwoju psychospołecznego dzieci i młodzieży

Część II - Diagnozowanie warunków i efektów rozwoju dziecka do lat 6

Część III - Diagnozowanie w profilaktyce uniwersalnej

Część IV - Diagnozowanie w profilaktyce selektywnej i wskazującej

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/22" (zakończony)

Okres: 2022-02-21 - 2022-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Wioletta Junik
Prowadzący grup: Wioletta Junik
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

W01 – student/ka zna i rozumie w zaawansowanym stopniu wybrane fakty, obiekty i zjawiska oraz teoretyczne podstawy dla realizacji zadań diagnostycznych, do których student się przygotowuje K_W01

U01 - student/ka posiada kompetencje interpersonalne, w tym komunikowania się z użyciem specjalistycznej terminologii pedagogicznej umożliwiające skuteczne współdziałanie z wszystkimi osobami zaangażowanymi w prowadzoną przez niego działalność pedagogiczną i zawodową K_U12

U02 - student/ka potrafi planować i organizować pracę indywidualną oraz w zespole w zakresie przewidzianym w potencjalnych miejscach pracy, do której się przygotowuje K_U14

K01 - potrafi zaprojektować ścieżkę własnego rozwoju z uwzględnieniem samokształcenia, doskonalenia własnych kompetencji oraz przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu K_K14


Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Część I - Diagnozowanie warunków i efektów rozwoju psychospołecznego dzieci i młodzieży

Część II - Diagnozowanie warunków i efektów rozwoju dziecka do lat 6

Część III - Diagnozowanie w profilaktyce uniwersalnej

Część IV - Diagnozowanie w profilaktyce selektywnej i wskazującej

Bilans pracy studenta:

18h=15 h zajęć dydaktycznych + 3 h konsultacji

32h - wkład pracy własnej studenta

Razem 50h pracy niezbędnej do uzyskania efektów uczenia się



Zajęcia w cyklu "Semestr Letni 2022/23" (zakończony)

Okres: 2023-02-20 - 2023-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Wioletta Junik
Prowadzący grup: Wioletta Junik
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

W01 – student/ka zna i rozumie w zaawansowanym stopniu wybrane fakty, obiekty i zjawiska oraz teoretyczne podstawy dla realizacji zadań diagnostycznych, do których student się przygotowuje K_W01

U01 - student/ka posiada kompetencje interpersonalne, w tym komunikowania się z użyciem specjalistycznej terminologii pedagogicznej umożliwiające skuteczne współdziałanie z wszystkimi osobami zaangażowanymi w prowadzoną przez niego działalność pedagogiczną i zawodową K_U12

U02 - student/ka potrafi planować i organizować pracę indywidualną oraz w zespole w zakresie przewidzianym w potencjalnych miejscach pracy, do której się przygotowuje K_U14

K01 - potrafi zaprojektować ścieżkę własnego rozwoju z uwzględnieniem samokształcenia, doskonalenia własnych kompetencji oraz przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu K_K14


Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Część I - Diagnozowanie warunków i efektów rozwoju psychospołecznego dzieci i młodzieży

Część II - Diagnozowanie warunków i efektów rozwoju dziecka do lat 6

Część III - Diagnozowanie w profilaktyce uniwersalnej

Część IV - Diagnozowanie w profilaktyce selektywnej i wskazującej

Bilans pracy studenta:

18h=15 h zajęć dydaktycznych + 3 h konsultacji

32h - wkład pracy własnej studenta

Razem 50h pracy niezbędnej do uzyskania efektów uczenia się



Zajęcia w cyklu "Semestr Letni 2023/24" (w trakcie)

Okres: 2024-02-26 - 2024-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Wioletta Junik
Prowadzący grup: Wioletta Junik
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

W01 – student/ka zna i rozumie w zaawansowanym stopniu wybrane fakty, obiekty i zjawiska oraz teoretyczne podstawy dla realizacji zadań diagnostycznych, do których student się przygotowuje K_W01

U01 - student/ka posiada kompetencje interpersonalne, w tym komunikowania się z użyciem specjalistycznej terminologii pedagogicznej umożliwiające skuteczne współdziałanie z wszystkimi osobami zaangażowanymi w prowadzoną przez niego działalność pedagogiczną i zawodową K_U12

U02 - student/ka potrafi planować i organizować pracę indywidualną oraz w zespole w zakresie przewidzianym w potencjalnych miejscach pracy, do której się przygotowuje K_U14

K01 - potrafi zaprojektować ścieżkę własnego rozwoju z uwzględnieniem samokształcenia, doskonalenia własnych kompetencji oraz przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu K_K14


Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Część I - Diagnozowanie warunków i efektów rozwoju psychospołecznego dzieci i młodzieży

Część II - Diagnozowanie warunków i efektów rozwoju dziecka do lat 6

Część III - Diagnozowanie w profilaktyce uniwersalnej

Część IV - Diagnozowanie w profilaktyce selektywnej i wskazującej

Bilans pracy studenta:

18h=15 h zajęć dydaktycznych + 3 h konsultacji

32h - wkład pracy własnej studenta

Razem 50h pracy niezbędnej do uzyskania efektów uczenia się

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.
J.K. Chodkiewicza 30
85-064 Bydgoszcz
tel: +48 52 32 66 429 https://ukw.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0-1 (2024-04-02)