Sesja superwizyjna i podsumowująca blok II
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1100-POP24SSP-SP |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Sesja superwizyjna i podsumowująca blok II |
Jednostka: | Kolegium II |
Grupy: |
2 rok, 4 sem., pedagogika opiekuńcza z profilaktyką uzależnień i socjoterapią [SP] |
Punkty ECTS i inne: |
2.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Profil: | praktyczny |
Typ przedmiotu: | moduł zajęć podstawowych |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/21" (zakończony)
Okres: | 2021-02-22 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ WYK
PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Blanka Poćwiardowska | |
Prowadzący grup: | Blanka Poćwiardowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 – student/ka zna i rozumie w zaawansowanym stopniu wybrane fakty, obiekty i zjawiska oraz teoretyczne podstawy dla realizacji zadań diagnostycznych, do których student się przygotowuje K_W01 U01 - student/ka posiada kompetencje interpersonalne, w tym komunikowania się z użyciem specjalistycznej terminologii pedagogicznej umożliwiające skuteczne współdziałanie z wszystkimi osobami zaangażowanymi w prowadzoną przez niego działalność pedagogiczną i zawodową K_U12 U02 - student/ka potrafi planować i organizować pracę indywidualną oraz w zespole w zakresie przewidzianym w potencjalnych miejscach pracy, do której się przygotowuje K_U14 K01 - potrafi zaprojektować ścieżkę własnego rozwoju z uwzględnieniem samokształcenia, doskonalenia własnych kompetencji oraz przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu K_K14 |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Część I - Diagnozowanie warunków i efektów rozwoju psychospołecznego dzieci i młodzieży Część II - Diagnozowanie warunków i efektów rozwoju dziecka do lat 6 Część III - Diagnozowanie w profilaktyce uniwersalnej Część IV - Diagnozowanie w profilaktyce selektywnej i wskazującej |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2022-02-21 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN WYK
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Wioletta Junik | |
Prowadzący grup: | Wioletta Junik | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 – student/ka zna i rozumie w zaawansowanym stopniu wybrane fakty, obiekty i zjawiska oraz teoretyczne podstawy dla realizacji zadań diagnostycznych, do których student się przygotowuje K_W01 U01 - student/ka posiada kompetencje interpersonalne, w tym komunikowania się z użyciem specjalistycznej terminologii pedagogicznej umożliwiające skuteczne współdziałanie z wszystkimi osobami zaangażowanymi w prowadzoną przez niego działalność pedagogiczną i zawodową K_U12 U02 - student/ka potrafi planować i organizować pracę indywidualną oraz w zespole w zakresie przewidzianym w potencjalnych miejscach pracy, do której się przygotowuje K_U14 K01 - potrafi zaprojektować ścieżkę własnego rozwoju z uwzględnieniem samokształcenia, doskonalenia własnych kompetencji oraz przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu K_K14 |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Część I - Diagnozowanie warunków i efektów rozwoju psychospołecznego dzieci i młodzieży Część II - Diagnozowanie warunków i efektów rozwoju dziecka do lat 6 Część III - Diagnozowanie w profilaktyce uniwersalnej Część IV - Diagnozowanie w profilaktyce selektywnej i wskazującej |
|
Bilans pracy studenta: | 18h=15 h zajęć dydaktycznych + 3 h konsultacji 32h - wkład pracy własnej studenta Razem 50h pracy niezbędnej do uzyskania efektów uczenia się |
Zajęcia w cyklu "Semestr Letni 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2023-02-20 - 2023-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ WYK
PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Wioletta Junik | |
Prowadzący grup: | Wioletta Junik | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 – student/ka zna i rozumie w zaawansowanym stopniu wybrane fakty, obiekty i zjawiska oraz teoretyczne podstawy dla realizacji zadań diagnostycznych, do których student się przygotowuje K_W01 U01 - student/ka posiada kompetencje interpersonalne, w tym komunikowania się z użyciem specjalistycznej terminologii pedagogicznej umożliwiające skuteczne współdziałanie z wszystkimi osobami zaangażowanymi w prowadzoną przez niego działalność pedagogiczną i zawodową K_U12 U02 - student/ka potrafi planować i organizować pracę indywidualną oraz w zespole w zakresie przewidzianym w potencjalnych miejscach pracy, do której się przygotowuje K_U14 K01 - potrafi zaprojektować ścieżkę własnego rozwoju z uwzględnieniem samokształcenia, doskonalenia własnych kompetencji oraz przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu K_K14 |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Część I - Diagnozowanie warunków i efektów rozwoju psychospołecznego dzieci i młodzieży Część II - Diagnozowanie warunków i efektów rozwoju dziecka do lat 6 Część III - Diagnozowanie w profilaktyce uniwersalnej Część IV - Diagnozowanie w profilaktyce selektywnej i wskazującej |
|
Bilans pracy studenta: | 18h=15 h zajęć dydaktycznych + 3 h konsultacji 32h - wkład pracy własnej studenta Razem 50h pracy niezbędnej do uzyskania efektów uczenia się |
Zajęcia w cyklu "Semestr Letni 2023/24" (w trakcie)
Okres: | 2024-02-26 - 2024-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ WYK
PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Wioletta Junik | |
Prowadzący grup: | Wioletta Junik | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 – student/ka zna i rozumie w zaawansowanym stopniu wybrane fakty, obiekty i zjawiska oraz teoretyczne podstawy dla realizacji zadań diagnostycznych, do których student się przygotowuje K_W01 U01 - student/ka posiada kompetencje interpersonalne, w tym komunikowania się z użyciem specjalistycznej terminologii pedagogicznej umożliwiające skuteczne współdziałanie z wszystkimi osobami zaangażowanymi w prowadzoną przez niego działalność pedagogiczną i zawodową K_U12 U02 - student/ka potrafi planować i organizować pracę indywidualną oraz w zespole w zakresie przewidzianym w potencjalnych miejscach pracy, do której się przygotowuje K_U14 K01 - potrafi zaprojektować ścieżkę własnego rozwoju z uwzględnieniem samokształcenia, doskonalenia własnych kompetencji oraz przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu K_K14 |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Część I - Diagnozowanie warunków i efektów rozwoju psychospołecznego dzieci i młodzieży Część II - Diagnozowanie warunków i efektów rozwoju dziecka do lat 6 Część III - Diagnozowanie w profilaktyce uniwersalnej Część IV - Diagnozowanie w profilaktyce selektywnej i wskazującej |
|
Bilans pracy studenta: | 18h=15 h zajęć dydaktycznych + 3 h konsultacji 32h - wkład pracy własnej studenta Razem 50h pracy niezbędnej do uzyskania efektów uczenia się |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.