Biopsychospołeczne podstawy rozwoju
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1100-PR11BPR-SP |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Biopsychospołeczne podstawy rozwoju |
Jednostka: | Kolegium II |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
1.00 (zmienne w czasie)
|
Język prowadzenia: | polski |
Profil: | praktyczny |
Typ przedmiotu: | moduł zajęć przygotowania pedagogicznego / kształcenia nauczycielskiego |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2018/19" (zakończony)
Okres: | 2018-10-01 - 2019-02-10 |
Przejdź do planu
PN WYK
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Elżbieta Kościńska | |
Prowadzący grup: | Elżbieta Kościńska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01- zna i rozumie cechy człowieka jako twórcy kultury i podmiotu konstytuującego struktury społeczne oraz zasady ich funkcjonowania;(K_W06) W02 - zna i rozumie dylematy współczesnej cywilizacji oraz rozumie ich związane z rozwojem współczesnego człowieka;(K_W09) W03 - posiada wiedzę na temat rozwoju człowieka w cyklu życia, zarówno w aspekcie biologicznym, jak i psychologicznym oraz społecznym, poszerzoną w odniesieniu do odpowiednich etapów edukacyjnych;(K_W13) U01 – potrafi formułować i analizować problemy badawcze dotyczące rozwoju człowieka, dobierać metody i narzędzia ich rozwiązania z wykorzystaniem wiedzy z pedagogiki resocjalizacyjnej i nauk z nią współpracujących;(K_U02) U02 - posiada umiejętności diagnostyczne pozwalające na rozpoznawanie sytuacji uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, opracowywanie wyników obserwacji i formułowanie wniosków; (K_U17) K01- ma świadomość znaczenia profesjonalizmu, refleksji na tematy etyczne i przestrzegania zasad etyki zawodowej; wykazuje cechy refleksyjnego praktyka. (K_K11) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Bez wymagań |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/20" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-02-16 |
Przejdź do planu
PN WYK
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Małgorzata Rębiałkowska-Stankiewicz | |
Prowadzący grup: | Małgorzata Rębiałkowska-Stankiewicz | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01- zna i rozumie cechy człowieka jako twórcy kultury i podmiotu konstytuującego struktury społeczne oraz zasady ich funkcjonowania;(K_W06) W02 - zna i rozumie dylematy współczesnej cywilizacji oraz rozumie ich związane z rozwojem współczesnego człowieka;(K_W09) W03 - posiada wiedzę na temat rozwoju człowieka w cyklu życia, zarówno w aspekcie biologicznym, jak i psychologicznym oraz społecznym, poszerzoną w odniesieniu do odpowiednich etapów edukacyjnych;(K_W13) U01 – potrafi formułować i analizować problemy badawcze dotyczące rozwoju człowieka, dobierać metody i narzędzia ich rozwiązania z wykorzystaniem wiedzy z pedagogiki resocjalizacyjnej i nauk z nią współpracujących;(K_U02) U02 - posiada umiejętności diagnostyczne pozwalające na rozpoznawanie sytuacji uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, opracowywanie wyników obserwacji i formułowanie wniosków; (K_U17) K01- ma świadomość znaczenia profesjonalizmu, refleksji na tematy etyczne i przestrzegania zasad etyki zawodowej; wykazuje cechy refleksyjnego praktyka. (K_K11) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Bez wymagań |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.