Ortodydaktyka i pomoc dzieciom ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1100-PR23OIP-SP |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Ortodydaktyka i pomoc dzieciom ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi |
Jednostka: | Kolegium II |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
1.00 (zmienne w czasie)
|
Język prowadzenia: | polski |
Profil: | praktyczny |
Typ przedmiotu: | moduł zajęć przygotowania pedagogicznego / kształcenia nauczycielskiego |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/20" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-02-16 |
Przejdź do planu
PN WYK
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Agnieszka Latoś | |
Prowadzący grup: | Agnieszka Latoś | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W_1 posiada wiedzę na temat procesów komunikowania interpersonalnego i społecznego, w tym w działalności pedagogicznej z uwzględnieniem zasad ortodydaktyki, oraz ich prawidłowości i zakłóceń - [K_W15] W_2 posiada wiedzę na temat celów, podstaw prawnych, organizacji i funkcjonowania instytucji wspierających uczniów ze specjalnymi potrzebami - [ K_W20] W_3 posiada wiedzę na temat specyfiki funkcjonowania uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi,w środowisku szkolnym - [K_W22] U_1 - potrafi posługiwać się wiedzą teoretyczną z zakresu ortodydaktyki w celu diagnozowania, analizowania i prognozowania sytuacji pedagogicznych oraz dobierania strategii realizowania działań praktycznych w stosunku do osób o szczególnych potrzebach edukacyjnych - [K_U17] U_2 potrafi kierować procesami kształcenia i wychowania, posiada umiejętność pracy z grupą (zespołem wychowawczym, klasowym) i z osobami o szczególnych potrzebach edukacyjnych - [K_U23] K_1 jest przekonany o sensie, wartości i potrzebie podejmowania działań pedagogicznych w środowisku szkolnym [K_K10] |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | pedagogika resocjalizacyjna, rozwijanie umiejętności interpersonalnych |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2020/21" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-02-14 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR WYK
CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Agnieszka Latoś | |
Prowadzący grup: | Agnieszka Latoś | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W_1 posiada wiedzę na temat procesów komunikowania interpersonalnego i społecznego, w tym w działalności pedagogicznej z uwzględnieniem zasad ortodydaktyki, oraz ich prawidłowości i zakłóceń - [K_W15] W_2 posiada wiedzę na temat celów, podstaw prawnych, organizacji i funkcjonowania instytucji wspierających uczniów ze specjalnymi potrzebami - [ K_W20] W_3 posiada wiedzę na temat specyfiki funkcjonowania uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi,w środowisku szkolnym - [K_W22] U_1 - potrafi posługiwać się wiedzą teoretyczną z zakresu ortodydaktyki w celu diagnozowania, analizowania i prognozowania sytuacji pedagogicznych oraz dobierania strategii realizowania działań praktycznych w stosunku do osób o szczególnych potrzebach edukacyjnych - [K_U17] U_2 potrafi kierować procesami kształcenia i wychowania, posiada umiejętność pracy z grupą (zespołem wychowawczym, klasowym) i z osobami o szczególnych potrzebach edukacyjnych - [K_U23] K_1 jest przekonany o sensie, wartości i potrzebie podejmowania działań pedagogicznych w środowisku szkolnym [K_K10] |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | pedagogika resocjalizacyjna, rozwijanie umiejętności interpersonalnych |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.