Wprowadzenie do improwizacji wokalnej
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1100-PW-I35WIW-SP |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Wprowadzenie do improwizacji wokalnej |
Jednostka: | Kolegium II |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
1.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Profil: | ogólnoakademicki |
Typ przedmiotu: | moduł zajęć podstawowych |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2018/19" (zakończony)
Okres: | 2018-10-01 - 2019-02-10 |
Przejdź do planu
PN WT LAB
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Miłosz Gawryłkiewicz | |
Prowadzący grup: | Miłosz Gawryłkiewicz | |
Strona przedmiotu: | https://pedagogikamuzyki.ukw.edu.pl/jednostka/katedra_pedagogiki_muzyki | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W zakresie wiedzy student: W01 - posiada wiedzę z zakresu metodyki nauczania muzyki w oparciu o studium teorii uczenia się muzyki E.E. Gordona oraz w zakresie krytycznej analizy stylu muzycznego [K_W19]. W zakresie umiejętności student: U01 – posiada umiejętności organizowania akompaniamentów do piosenek dziecięcych z uwzględnieniem grupowych form pracy z dziećmi oraz wykorzystania wiedzy teoretycznej w celu diagnozowania, realizowania i kierowania działaniami związanymi z rozwojem muzycznym uczniów [K_U09]. U02 – potrafi analizować działania oparte na eksperymentowaniu i improwizowaniu wokalnym w zakresie realizacji tonalności i metrum [K_U14]. U03 - potrafi projektować sytuacje oparte na improwizowaniu muzyki głosem jako innowacyjnej formy wypowiadania się w muzyce i związanej z tym krytycznej oceny zastosowanych materiałów, oddziaływań, zaplecza dydaktycznego (instrumentarium). Wykorzystuje i przetwarza rozwiązania i racje teorii uczenia się muzyki w realizacji treści programowych [K_U21; K_U24]. U04 - posiada umiejętności stymulowania spontanicznej ekspresji muzycznej dziecka związanej z rozwojem jego umiejętności swobodnego wypowiadania się za pomocą muzyki [K_U25]. W zakresie kompetencji społecznych student: K01 - jest świadomy specyfiki praktycznej realizacji zindywidualizowanych zadań związanych z nauczaniem muzyki według teorii E.E. Gordona (w zakresie tworzenia muzyki bez wcześniejszego przygotowania, sztuki jednoczesnego wykonywania i tworzenia, improwizacji wokalnej jako formy wypowiadania się) [K_K03], K02 – wykazuje się odpowiedzialnością w trakcie realizowanych zadań dydaktycznych [K_K08]. |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Wymagania wstępne w zakresie wiedzy, umiejętności oraz kompetencji społecznych określają, że student: Posiada wiedzę o podstawowych zasadach muzyki Posiada umiejętności: - dzielenia się wiedzą - logicznego myślenia i mówienia - swobodnie operuje głosem śpiewu Posiada kompetencje do: - komunikowania się z ludźmi i tworzenia oraz rozumienia tekstów w różnych formach przekazu - samooceny postaw muzycznych (poziomu, rodzaju aktywności) |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/20" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-02-16 |
Przejdź do planu
PN WT LAB
LAB
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Miłosz Gawryłkiewicz | |
Prowadzący grup: | Miłosz Gawryłkiewicz | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.