Uniwersytet Kazimierza Wielkiego - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Programowanie strukturalne i obiektowe (e)

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 1300-Mt1PSiO(e)-NP
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Programowanie strukturalne i obiektowe (e)
Jednostka: Kolegium III
Grupy: 1 rok, mechatronika [NP]
Punkty ECTS i inne: 0 LUB 5.00 (w zależności od programu) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: polski
Profil:

ogólnoakademicki

Typ przedmiotu:

moduł zajęć podstawowych

Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2023/24" (w trakcie)

Okres: 2023-10-01 - 2024-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Laboratorium, 24 godzin więcej informacji
Wykład, 28 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Aleksandra Mreła
Prowadzący grup: Aleksandra Mreła
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Egzamin
Efekty kształcenia modułu zajęć:

Wiedza:

W1. Ma uporządkowaną i podbudowaną teoretycznie wiedzę ogólną w zakresie języka C (w wersji C++) oraz paradygmatu programowania strukturalnego i obiektowego [K_W19].

W2. Zna podstawowe metody i techniki stosowane przy rozwiązywaniu prostych zadań informatycznych z zakresu implementacji w języku

programowania C++ [K_W19].

W3. Zna narzędzia stosowane przy rozwiązywaniu prostych zadań informatycznych z zakresu implementacji języków programowania w wybranym środowisku programistycznym (np. MS Visual Studio, Dev C++) [K_W20]

Umiejętności:

U1. Ma umiejętność formułowania prostych algorytmów i ich programowania z użyciem języka C++ i wybranego środowiska (np. MS Visual Studio, Dev C++) [K_U21].

U2. Ma umiejętność przeprowadzania testów napisanego programu [K_U21].

U3. Ma umiejętność samokształcenia się, m.in. w celu podnoszenia kompetencji zawodowych [K_U29].

Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Brak przedmiotów wprowadzających i wymagań wstępnych.

Bilans pracy studenta:

55 godzin kontaktowych = 28 godzin wykładu, 24 godzin laboratorium i 3 godziny przeznaczone na egzamin


Praca własna studenta = 70 godzin. W ramach pracy własnej studenci:

1) studiują literaturę,

2) przygotowują programy komputerowe w języku C++ w ramach zadań domowych z laboratorium ,

3) studiują programy komputerowe prezentowane na wykładach,

4) przygotowują się do egzaminu.

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.
J.K. Chodkiewicza 30
85-064 Bydgoszcz
tel: +48 52 32 66 429 https://ukw.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0-1 (2024-04-02)