Programowanie strukturalne i obiektowe (e)
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1300-Mt1PSiO(e)-NP |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Programowanie strukturalne i obiektowe (e) |
Jednostka: | Kolegium III |
Grupy: |
1 rok, mechatronika [NP] |
Punkty ECTS i inne: |
0 LUB
5.00
(w zależności od programu)
|
Język prowadzenia: | polski |
Profil: | ogólnoakademicki |
Typ przedmiotu: | moduł zajęć podstawowych |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2023/24" (w trakcie)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO LAB
LAB
N WYK
|
Typ zajęć: |
Laboratorium, 24 godzin
Wykład, 28 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Aleksandra Mreła | |
Prowadzący grup: | Aleksandra Mreła | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | Wiedza: W1. Ma uporządkowaną i podbudowaną teoretycznie wiedzę ogólną w zakresie języka C (w wersji C++) oraz paradygmatu programowania strukturalnego i obiektowego [K_W19]. W2. Zna podstawowe metody i techniki stosowane przy rozwiązywaniu prostych zadań informatycznych z zakresu implementacji w języku programowania C++ [K_W19]. W3. Zna narzędzia stosowane przy rozwiązywaniu prostych zadań informatycznych z zakresu implementacji języków programowania w wybranym środowisku programistycznym (np. MS Visual Studio, Dev C++) [K_W20] Umiejętności: U1. Ma umiejętność formułowania prostych algorytmów i ich programowania z użyciem języka C++ i wybranego środowiska (np. MS Visual Studio, Dev C++) [K_U21]. U2. Ma umiejętność przeprowadzania testów napisanego programu [K_U21]. U3. Ma umiejętność samokształcenia się, m.in. w celu podnoszenia kompetencji zawodowych [K_U29]. |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Brak przedmiotów wprowadzających i wymagań wstępnych. |
|
Bilans pracy studenta: | 55 godzin kontaktowych = 28 godzin wykładu, 24 godzin laboratorium i 3 godziny przeznaczone na egzamin Praca własna studenta = 70 godzin. W ramach pracy własnej studenci: 1) studiują literaturę, 2) przygotowują programy komputerowe w języku C++ w ramach zadań domowych z laboratorium , 3) studiują programy komputerowe prezentowane na wykładach, 4) przygotowują się do egzaminu. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.