Uniwersytet Kazimierza Wielkiego - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Marketing terytorialny

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 1400-A2bM-ND
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Marketing terytorialny
Jednostka: Kolegium IV
Grupy: 2 rok, administracja [ND]
Punkty ECTS i inne: 6.00 LUB 4.00 (zmienne w czasie) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: polski
Profil:

ogólnoakademicki

Typ przedmiotu:

moduł zajęć do wyboru

Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2018/19" (zakończony)

Okres: 2018-10-01 - 2019-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Sławomir Kamosiński
Prowadzący grup: Sławomir Kamosiński
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

ma pogłębioną wiedzę o różnorodnych formach działania administracji samorządowej, nowych metodach zarządzania (K_W04)

ma pogłębioną wiedzę o zjawisku konkurencji między jednostkami samorządu terytorialnego (K_W15)

potrafi analizować przyczyny porażek i sukcesów strategii promocyjnych jednostek samorządu terytorialnego (K_U07)

prezentuje własne pomysły dotyczące strategii marketingowych jednostek samorządu terytorialnego (K_U10)

jest przygotowany do opracowania i realizacji strategii promocji jednostki terytorialnej (K_K03)

ma pogłębioną świadomość w zakresie zasobów jednostek samorządu terytorialnego (K_K07)

Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

marketing i promocja gospodarce

Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2020/21" (zakończony)

Okres: 2020-10-01 - 2021-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Sławomir Kamosiński
Prowadzący grup: Sławomir Kamosiński
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę

Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2021/22" (zakończony)

Okres: 2021-10-01 - 2022-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Sławomir Kamosiński
Prowadzący grup: Sławomir Kamosiński
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę

Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2022/23" (zakończony)

Okres: 2022-10-01 - 2023-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Sławomir Kamosiński
Prowadzący grup: Sławomir Kamosiński
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę

Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2023/24" (w trakcie)

Okres: 2023-10-01 - 2024-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Sławomir Kamosiński
Prowadzący grup: Sławomir Kamosiński
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

W01, ma rozszerzoną wiedzę o różnorodnych formach działania administracji samorządowej, nowych metodach zarządzania (K_W04)

W02, ma pogłębioną wiedzę o zjawisku konkurencji między jednostkami samorządu terytorialnego, potrzebie kreowania pozytywnego wizerunku i marki (K_W15)

U01, potrafi analizować przyczyny porażek i sukcesów strategii promocyjnych jednostek samorządu terytorialnego i łączyć je ze strategiami rozwoju lokalnego (K_U07)

U02, prezentuje własne pomysły dotyczące strategii marketingowych jednostek samorządu terytorialnego, uzasadnia ich potrzebę (K_U10)

K01, jest przygotowany do opracowania i realizacji strategii promocji jednostki terytorialnej (K_K03)

K02, ma pogłębioną świadomość w zakresie zasobów jednostek samorządu terytorialnego, w tym ochrony ich dziedzictwa kulturowego i losów swojego regionu (K_K07)

Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

znajomość struktury samorządu terytorialnego w Polsce oraz zadań własnych samorządu terytorialnego; podstawy marketingu

Bilans pracy studenta:

4 pkt ECTS = 100 godz.

0,8 pkt ECTS = 20 godz. (student bierze udział w wykładach)

3,2 pkt. ECTS = 80 godz. (praca własna: studia literatury, wykonanie prezentacji)

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.
J.K. Chodkiewicza 30
85-064 Bydgoszcz
tel: +48 52 32 66 429 https://ukw.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0-1 (2024-04-02)