Architektura i sztuka w turystyce
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1500-TR23AST-SP |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Architektura i sztuka w turystyce |
Jednostka: | Kolegium III |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
3.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Profil: | praktyczny |
Typ przedmiotu: | moduł zajęć podstawowych |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2018/19" (zakończony)
Okres: | 2018-10-01 - 2019-02-10 |
Przejdź do planu
PN WYK
WT ŚR LAB
LAB
CZ PT |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Hanna Michniewicz-Ankiersztajn | |
Prowadzący grup: | Hanna Michniewicz-Ankiersztajn | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W_01 student zna charakterystyczne cechy poszczególnych stylów w architekturze oraz najważniejsze prądy w sztuce (plastyka, muzyka) (wraz z nazwiskami najważniejszych twórców i arcydzieł przez nich stworzonych) (K_W05) W_02 student posiada wiedzę z zakresu roli, jaką architektura i sztuka odgrywa w procesie tworzenia produktu turystycznego oraz w rozwoju turystyki poznawczej (kulturowej) (K_W01, K_W09) U_01 student potrafi wymienić dzieła architektury i sztuki reprezentujące poszczególne style i prądy, potrafi wskazać, które z arcydzieł sztuki i architektury są walorami turystycznymi (K_U06, K_U07) U_02 student potrafi scharakteryzować najważniejsze placówki muzealne na świecie i ofertę tych placówek skierowaną do turystów (K_U02) U_03 student potrafi dokonać inwentaryzacji, waloryzacji, krytycznej oceny zabytków architektury i sztuki w zakresie przydatności w turystyce kulturowej w danym miejscu( (K_U03, K_U06, K_U07) K_01 student umie pracować w grupie przyjmując w niej różne role, bierze udział w życiu kulturalnym regionu, m.in. poprzez uczestnictwo w wystawach, koncertach, wydarzeniach kulturalnych(K_ K02) K_02 student widzi potrzebę ochrony istniejącego dziedzictwa kulturowego oraz potrzebę tworzenia coraz to nowych produktów turystycznych (K_ K03, K_ K04) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | wiedza na poziomie szkoły średniej z zakresu historii sztuki architektury, podstawy turystyki, geografia turystyczna Polski i świata |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/20" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-02-16 |
Przejdź do planu
PN WYK
WT LAB
LAB
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Hanna Michniewicz-Ankiersztajn | |
Prowadzący grup: | Hanna Michniewicz-Ankiersztajn | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W_01 student zna charakterystyczne cechy poszczególnych stylów w architekturze oraz najważniejsze prądy w sztuce (plastyka, muzyka) (wraz z nazwiskami najważniejszych twórców i arcydzieł przez nich stworzonych) (K_W05) W_02 student posiada wiedzę z zakresu roli, jaką architektura i sztuka odgrywa w procesie tworzenia produktu turystycznego oraz w rozwoju turystyki poznawczej (kulturowej) (K_W01, K_W09) U_01 student potrafi wymienić dzieła architektury i sztuki reprezentujące poszczególne style i prądy, potrafi wskazać, które z arcydzieł sztuki i architektury są walorami turystycznymi (K_U06, K_U07) U_02 student potrafi scharakteryzować najważniejsze placówki muzealne na świecie i ofertę tych placówek skierowaną do turystów (K_U02) U_03 student potrafi dokonać inwentaryzacji, waloryzacji, krytycznej oceny zabytków architektury i sztuki w zakresie przydatności w turystyce kulturowej w danym miejscu( (K_U03, K_U06, K_U07) K_01 student umie pracować w grupie przyjmując w niej różne role, bierze udział w życiu kulturalnym regionu, m.in. poprzez uczestnictwo w wystawach, koncertach, wydarzeniach kulturalnych(K_ K02) K_02 student widzi potrzebę ochrony istniejącego dziedzictwa kulturowego oraz potrzebę tworzenia coraz to nowych produktów turystycznych (K_ K03, K_ K04) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | wiedza na poziomie szkoły średniej z zakresu historii sztuki architektury, podstawy turystyki, geografia turystyczna Polski i świata |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2020/21" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-02-14 |
Przejdź do planu
PN WT WYK
ŚR LAB
LAB
LAB
CZ PT |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Hanna Michniewicz-Ankiersztajn | |
Prowadzący grup: | Hanna Michniewicz-Ankiersztajn | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W_01 student zna charakterystyczne cechy poszczególnych stylów w architekturze oraz najważniejsze prądy w sztuce (plastyka, muzyka) (wraz z nazwiskami najważniejszych twórców i arcydzieł przez nich stworzonych) (K_W05) W_02 student posiada wiedzę z zakresu roli, jaką architektura i sztuka odgrywa w procesie tworzenia produktu turystycznego oraz w rozwoju turystyki poznawczej (kulturowej) (K_W01, K_W09) U_01 student potrafi wymienić dzieła architektury i sztuki reprezentujące poszczególne style i prądy, potrafi wskazać, które z arcydzieł sztuki i architektury są walorami turystycznymi (K_U06, K_U07) U_02 student potrafi scharakteryzować najważniejsze placówki muzealne na świecie i ofertę tych placówek skierowaną do turystów (K_U02) U_03 student potrafi dokonać inwentaryzacji, waloryzacji, krytycznej oceny zabytków architektury i sztuki w zakresie przydatności w turystyce kulturowej w danym miejscu( (K_U03, K_U06, K_U07) K_01 student umie pracować w grupie przyjmując w niej różne role, bierze udział w życiu kulturalnym regionu, m.in. poprzez uczestnictwo w wystawach, koncertach, wydarzeniach kulturalnych(K_ K02) K_02 student widzi potrzebę ochrony istniejącego dziedzictwa kulturowego oraz potrzebę tworzenia coraz to nowych produktów turystycznych (K_ K03, K_ K04) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | wiedza na poziomie szkoły średniej z zakresu historii sztuki architektury, podstawy turystyki, geografia turystyczna Polski i świata |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-02-13 |
Przejdź do planu
PN WT WYK
ŚR CZ LAB
LAB
PT |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Hanna Michniewicz-Ankiersztajn | |
Prowadzący grup: | Hanna Michniewicz-Ankiersztajn | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W_01 student zna charakterystyczne cechy poszczególnych stylów w architekturze oraz najważniejsze prądy w sztuce (plastyka, muzyka) (wraz z nazwiskami najważniejszych twórców i arcydzieł przez nich stworzonych) (K_W05) W_02 student posiada wiedzę z zakresu roli, jaką architektura i sztuka odgrywa w procesie tworzenia produktu turystycznego oraz w rozwoju turystyki poznawczej (kulturowej) (K_W01, K_W09) U_01 student potrafi wymienić dzieła architektury i sztuki reprezentujące poszczególne style i prądy, potrafi wskazać, które z arcydzieł sztuki i architektury są walorami turystycznymi (K_U06, K_U07) U_02 student potrafi scharakteryzować najważniejsze placówki muzealne na świecie i ofertę tych placówek skierowaną do turystów (K_U02) U_03 student potrafi dokonać inwentaryzacji, waloryzacji, krytycznej oceny zabytków architektury i sztuki w zakresie przydatności w turystyce kulturowej w danym miejscu( (K_U03, K_U06, K_U07) K_01 student umie pracować w grupie przyjmując w niej różne role, bierze udział w życiu kulturalnym regionu, m.in. poprzez uczestnictwo w wystawach, koncertach, wydarzeniach kulturalnych(K_ K02) K_02 student widzi potrzebę ochrony istniejącego dziedzictwa kulturowego oraz potrzebę tworzenia coraz to nowych produktów turystycznych (K_ K03, K_ K04) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | wiedza na poziomie szkoły średniej z zakresu historii sztuki i architektury, podstawy turystyki, geografia turystyczna Polski i świata |
|
Bilans pracy studenta: | Wymiar przedmiotu: 15 godzin wykładu, 15 godzin laboratorium ECTS: 3 Nakład pracy studenta - 75 godzin (1 ECTS odpowiada 25 godz.). Praca studenta realizowana w kontakcie bezpośrednim z wykładowcą – 40 godz. w tym: - wykład (15 godz.) - laboratorium (15 godz.) - egzamin (2 godz.) - konsultacje stacjonarne i online (MS Teams) wykład, ćwiczenia (8 godz.) Praca własna studenta– 35 godz. - kwerenda biblioteczna w celu przygotowania się studenta do egzaminu (15 godz.) - śledzenie wydarzeń kulturalnych, uczestnictwo w wydarzeniach kulturalnych w mieście/na poziomie województwa (10 godz.) przygotowanie materiałów niezbędnych do wykonania ćwiczeń i projektów (10 godz.) |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-02-19 |
Przejdź do planu
PN WYK
LAB
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Hanna Michniewicz-Ankiersztajn | |
Prowadzący grup: | Hanna Michniewicz-Ankiersztajn | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W_01 student zna charakterystyczne cechy poszczególnych stylów w architekturze oraz najważniejsze prądy w sztuce (plastyka, muzyka) (wraz z nazwiskami najważniejszych twórców i arcydzieł przez nich stworzonych) (K_W05) W_02 student posiada wiedzę z zakresu roli, jaką architektura i sztuka odgrywa w procesie tworzenia produktu turystycznego oraz w rozwoju turystyki poznawczej (kulturowej) (K_W01, K_W09) U_01 student potrafi wymienić dzieła architektury i sztuki reprezentujące poszczególne style i prądy, potrafi wskazać, które z arcydzieł sztuki i architektury są walorami turystycznymi (K_U06, K_U07) U_02 student potrafi scharakteryzować najważniejsze placówki muzealne na świecie i ofertę tych placówek skierowaną do turystów (K_U02) U_03 student potrafi dokonać inwentaryzacji, waloryzacji, krytycznej oceny zabytków architektury i sztuki w zakresie przydatności w turystyce kulturowej w danym miejscu( (K_U03, K_U06, K_U07) K_01 student umie pracować w grupie przyjmując w niej różne role, bierze udział w życiu kulturalnym regionu, m.in. poprzez uczestnictwo w wystawach, koncertach, wydarzeniach kulturalnych(K_ K02) K_02 student widzi potrzebę ochrony istniejącego dziedzictwa kulturowego oraz potrzebę tworzenia coraz to nowych produktów turystycznych (K_ K03, K_ K04) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | wiedza na poziomie szkoły średniej z zakresu historii sztuki i architektury, podstawy turystyki, geografia turystyczna Polski i świata |
|
Bilans pracy studenta: | Wymiar przedmiotu: 15 godzin wykładu, 15 godzin laboratorium ECTS: 3 Nakład pracy studenta - 75 godzin (1 ECTS odpowiada 25 godz.). Praca studenta realizowana w kontakcie bezpośrednim z wykładowcą – 45 godz. w tym: - wykład (15 godz.) - laboratorium (15 godz.) - egzamin (2 godz.) - konsultacje stacjonarne i online (MS Teams) wykład, ćwiczenia (13 godz.) Praca własna studenta– 30 godz. - kwerenda biblioteczna w celu przygotowania się studenta do egzaminu (15 godz.) - śledzenie wydarzeń kulturalnych, uczestnictwo w wydarzeniach kulturalnych w mieście/na poziomie województwa (5 godz.) przygotowanie materiałów niezbędnych do wykonania ćwiczeń i projektów (10 godz.) |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.