Diagnoza pedagogiczna
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1600-EA23DP-SP |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Diagnoza pedagogiczna |
Jednostka: | Kolegium II |
Grupy: |
2 rok, 3 sem., edukacja artystyczna w zakresie sztuki muzycznej: em, pzm [SP] |
Punkty ECTS i inne: |
1.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2018/19" (zakończony)
Okres: | 2018-10-01 - 2019-02-10 |
Przejdź do planu
PN WT WYK
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Joanna Szymczak | |
Prowadzący grup: | Joanna Szymczak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01: student ma podstawowe wiadomości na temat diagnostyki pedagogicznej, metod pozyskiwania informacji o uczniach, warunkach ich poznawania i narzędziach pomiaru pedagogicznego (K1_W23) U01: student potrafi dokonać krytycznej analizy, diagnozy i interpretacji zachowań uczniów i własnych działań pedagogicznych w celu zaproponowania rozwiązań określonych problemów dydaktyczno-wychowawczych (K1_U29) U02: student potrafi nadawać wymiar krytyczny własnej działalności dydaktyczno-wychowawczej i proponować zmiany w jej zakresie (K1_U39) K01: student potrafi korzystać z wiedzy osobistej w procesie nadawania wymiaru krytycznego sytuacji edukacyjnej (K1_K12) K02 student diagnozuje i proponuje rozwiązania dotyczące sytuacji edukacyjnej (K1_K20) K03: student jest świadomy etycznych aspektów diagnozy i oceny funkcjonowania uczniów (K1_K25) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Brak |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/20" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-02-16 |
Przejdź do planu
PN WT WYK
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Joanna Szymczak | |
Prowadzący grup: | Joanna Szymczak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01: student ma podstawowe wiadomości na temat diagnostyki pedagogicznej, metod pozyskiwania informacji o uczniach, warunkach ich poznawania i narzędziach pomiaru pedagogicznego (K1_W23) U01: student potrafi dokonać krytycznej analizy, diagnozy i interpretacji zachowań uczniów i własnych działań pedagogicznych w celu zaproponowania rozwiązań określonych problemów dydaktyczno-wychowawczych (K1_U29) U02: student potrafi nadawać wymiar krytyczny własnej działalności dydaktyczno-wychowawczej i proponować zmiany w jej zakresie (K1_U39) K01: student potrafi korzystać z wiedzy osobistej w procesie nadawania wymiaru krytycznego sytuacji edukacyjnej (K1_K12) K02 student diagnozuje i proponuje rozwiązania dotyczące sytuacji edukacyjnej (K1_K20) K03: student jest świadomy etycznych aspektów diagnozy i oceny funkcjonowania uczniów (K1_K25) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Brak |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2020/21" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-02-14 |
Przejdź do planu
PN WYK
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Joanna Szymczak | |
Prowadzący grup: | Joanna Szymczak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01: student ma podstawowe wiadomości na temat diagnostyki pedagogicznej, metod pozyskiwania informacji o uczniach, warunkach ich poznawania i narzędziach pomiaru pedagogicznego (K1_W23) U01: student potrafi dokonać krytycznej analizy, diagnozy i interpretacji zachowań uczniów i własnych działań pedagogicznych w celu zaproponowania rozwiązań określonych problemów dydaktyczno-wychowawczych (K1_U29) U02: student potrafi nadawać wymiar krytyczny własnej działalności dydaktyczno-wychowawczej i proponować zmiany w jej zakresie (K1_U39) K01: student potrafi korzystać z wiedzy osobistej w procesie nadawania wymiaru krytycznego sytuacji edukacyjnej (K1_K12) K02 student diagnozuje i proponuje rozwiązania dotyczące sytuacji edukacyjnej (K1_K20) K03: student jest świadomy etycznych aspektów diagnozy i oceny funkcjonowania uczniów (K1_K25) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Brak |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-02-13 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ WYK
PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Joanna Szymczak | |
Prowadzący grup: | Joanna Szymczak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01: student ma podstawowe wiadomości na temat diagnostyki pedagogicznej, metod pozyskiwania informacji o uczniach, warunkach ich poznawania i narzędziach pomiaru pedagogicznego (K1_W23) U01: student potrafi dokonać krytycznej analizy, diagnozy i interpretacji zachowań uczniów i własnych działań pedagogicznych w celu zaproponowania rozwiązań określonych problemów dydaktyczno-wychowawczych (K1_U29) U02: student potrafi nadawać wymiar krytyczny własnej działalności dydaktyczno-wychowawczej i proponować zmiany w jej zakresie (K1_U39) K01: student potrafi korzystać z wiedzy osobistej w procesie nadawania wymiaru krytycznego sytuacji edukacyjnej (K1_K12) K02 student diagnozuje i proponuje rozwiązania dotyczące sytuacji edukacyjnej (K1_K20) K03: student jest świadomy etycznych aspektów diagnozy i oceny funkcjonowania uczniów (K1_K25) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Brak |
|
Bilans pracy studenta: | 15 godzin wykładów + 10 godzin pracy własnej studenta= 25 godzin pracy studenta = 1 ECTS (praca własna studenta obejmuje:przygotowanie dwóch prac zaliczeniowych (ich specyfika jest zawarta w części sylabusa: Metody i kryteria oceniania) zgodnie z wymaganiami przedstawionymi podczas zajęć) |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-02-19 |
Przejdź do planu
PN WT WYK
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Joanna Szymczak | |
Prowadzący grup: | Joanna Szymczak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01: student ma podstawowe wiadomości na temat diagnostyki pedagogicznej, metod pozyskiwania informacji o uczniach, warunkach ich poznawania i narzędziach pomiaru pedagogicznego (K1_W23) U01: student potrafi dokonać krytycznej analizy, diagnozy i interpretacji zachowań uczniów i własnych działań pedagogicznych w celu zaproponowania rozwiązań określonych problemów dydaktyczno-wychowawczych (K1_U29) U02: student potrafi nadawać wymiar krytyczny własnej działalności dydaktyczno-wychowawczej i proponować zmiany w jej zakresie (K1_U39) K01: student potrafi korzystać z wiedzy osobistej w procesie nadawania wymiaru krytycznego sytuacji edukacyjnej (K1_K12) K02 student diagnozuje i proponuje rozwiązania dotyczące sytuacji edukacyjnej (K1_K20) K03: student jest świadomy etycznych aspektów diagnozy i oceny funkcjonowania uczniów (K1_K25) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Brak |
|
Bilans pracy studenta: | 15 godzin wykładów + 10 godzin pracy własnej studenta = 25 godzin pracy studenta = 1 ECTS (praca własna studenta obejmuje:przygotowanie dwóch prac zaliczeniowych (ich specyfika jest zawarta w części sylabusa: Metody i kryteria oceniania) zgodnie z wymaganiami przedstawionymi podczas zajęć) |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/24" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-02-25 |
Przejdź do planu
PN WT WYK
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Joanna Szymczak | |
Prowadzący grup: | Joanna Szymczak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01: student ma podstawowe wiadomości na temat diagnostyki pedagogicznej, metod pozyskiwania informacji o uczniach, warunkach ich poznawania i narzędziach pomiaru pedagogicznego (K1_W23) U01: student potrafi dokonać krytycznej analizy, diagnozy i interpretacji zachowań uczniów i własnych działań pedagogicznych w celu zaproponowania rozwiązań określonych problemów dydaktyczno-wychowawczych (K1_U29) U02: student potrafi nadawać wymiar krytyczny własnej działalności dydaktyczno-wychowawczej i proponować zmiany w jej zakresie (K1_U39) K01: student potrafi korzystać z wiedzy osobistej w procesie nadawania wymiaru krytycznego sytuacji edukacyjnej (K1_K12) K02 student diagnozuje i proponuje rozwiązania dotyczące sytuacji edukacyjnej (K1_K20) K03: student jest świadomy etycznych aspektów diagnozy i oceny funkcjonowania uczniów (K1_K25) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Brak |
|
Bilans pracy studenta: | 15 godzin wykładów + 10 godzin pracy własnej studenta = 25 godzin pracy studenta = 1 ECTS (praca własna studenta obejmuje:przygotowanie dwóch prac zaliczeniowych (ich specyfika jest zawarta w części sylabusa: Metody i kryteria oceniania) zgodnie z wymaganiami przedstawionymi podczas zajęć) |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.