Uniwersytet Kazimierza Wielkiego - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

E-PR 1000-D24EPR01-SD
Konwersatorium (KON) Semestr letni 2018/19

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 15
Limit miejsc: (brak limitu)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Rygory zaliczenia zajęć: zaliczenie na ocenę
Literatura uzupelniająca: W. Furman, Dominacja czy porozumienie? Związki między dziennikarstwem a public relations, Rzeszów 2009
M. Levine, Partyzanckie public relations w internecie prowadzenie skutecznej kampanii medialnej w internecie poza internetem i wszędzie gdzie się da, 2003
T. Smektała, Public relations w internecine, 2006

Metody dydaktyczne: ćwiczenia konwersatoryjne
metody dyskusyjne
metody problemowe
Metody dydaktyczne - inne: Dyskusja, analiza studium przypadku, prezentacja projektu, praca pisemna
Literatura:

A. Miotk, Nowy PR, 2016

D. Tworzydło, Public relations praktycznie, 2017

J. Olędzki (red.), Public relations społeczne wyzwania, 2007

W. Budzyński, Public relations wizerunek reputacja tożsamość, 2018

M. Kaczmarek-Śliwińska, Public relations w przestrzeni mediów społecznościowych: działania organizacji i jej pracowników, Koszalin 2013,

M. Kaczmarek-Śliwińska, Public relations w zarządzaniu sytuacjami

kryzysowymi organizacji. Sztuka komunikowania się, 2015

L. Olszański, Media i dziennikarstwo internetowe, 2012

W. Rydzak, Internetowe public relations, [w:] Public Relations, Deszczyński P. (red.), 2016

A. Adamus-Matuszyńska, Społeczności internetowe etycznym wyzwaniem public relations, [w:] Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu, J. Olędzki (red.), 2010

Metody i kryteria oceniania:

Na całościową ocenę z przedmiotu wchodzą elementy: pozytywna ocena z testu, pozytywne oceny z zadań, aktywność, obecność (dopuszczalna 1 nieobecność nieusprawiedliwiona)

Zakres tematów:

Aktywność PR w internecie – główne założenia. Cele i narzędzia e-PR. Kreowanie wizerunku w sieci. Budowanie społeczności (brand community) w internecie. Planowanie działań e-PR. Działania Public Relations w mediach społecznościowych. PR w zarządzaniu sytuacją kryzysową. Kampanie e-PR

(case study).

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 każdy wtorek, 15:15 - 16:00, sala 1.34
Katarzyna Miętkiewicz-Centała 22/24 szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Biblioteka Główna UKW
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.
J.K. Chodkiewicza 30
85-064 Bydgoszcz
tel: +48 52 32 66 429 https://ukw.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0-1 (2024-04-02)