Uniwersytet Kazimierza Wielkiego - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Teoretyczne podstawy reklamy 1000-D23TPR-SP
Wykład (WYK) Semestr zimowy 2019/20

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 30
Limit miejsc: (brak limitu)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Rygory zaliczenia zajęć: zaliczenie na ocenę
Literatura uzupelniająca: P. Barry, Pomysł w reklamie, Wydawnictwo naukowe PWN, Warszawa 2010
J. Bralczyk, Język na sprzedaż, Warszawa 1996
M. Kochan, Slogany w reklamie i polityce, Warszawa 2003
A. Falkowski, T. Tyszka, Psychologia zachowań konsumenckich, Gdańsk 2001
P. Kotler, Marketing, Wydawnictwo Rebis, 2005
R. Heath , Ukryta moc reklamy, Gdańsk 2006
Metody dydaktyczne: metody dyskusyjne
wykład konwersatoryjny
Literatura:

J. Kall, Reklama, Warszawa 2013

A. Murdoch, Kreatywność w reklamie, Warszawa 2019

A. Barska, M. Michałowska, J. Śnihur, Reklama wczoraj i dziś, Warszawa 2016

Y. Miles, Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej, Warszawa 2018

D. Doliński, Psychologiczne mechanizmy reklamy, Gdańsk 2003

R. Cialdini, Wywieranie wpływu na ludzi, Sopot 2008

J. Ph. Jones , Jak działa reklama, Gdańsk 2004

Metody i kryteria oceniania:

Pisemne zaliczenie końcowe.

Zakres tematów:

Wprowadzenie do reklamy – najważniejsze pojęcia. Cele, funkcje, rodzaje reklamy. Reklama w procesie komunikacyjnym. Nośniki reklamy. Oddziaływanie reklamy. Wpływ emocji na skuteczność przekazu reklamowego. Reklama jako komunikat i kreator potrzeb. Kreatywność w reklamie. Strategia reklamy. Konstruowania przekazu reklamowego.Język reklamy, slogany.Analiza i interpretacja przykładowych reklam - case study.

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 każdy wtorek, 17:30 - 19:00, sala 1.46
Katarzyna Miętkiewicz-Centała 23/45 szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Biblioteka Główna UKW
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.
J.K. Chodkiewicza 30
85-064 Bydgoszcz
tel: +48 52 32 66 429 https://ukw.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0-1 (2024-04-02)