Terenowe ścieżki edukacyjne
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1000-PPT36TEŚE-SP |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Terenowe ścieżki edukacyjne |
Jednostka: | Kolegium I |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
3.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Profil: | ogólnoakademicki |
Typ przedmiotu: | moduł zajęć do wyboru |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2019/20" (zakończony)
Okres: | 2020-02-24 - 2020-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT KON
|
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Ewa Puls | |
Prowadzący grup: | Teresa Maresz, Ewa Puls | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | WIEDZA– student: W01 wjaśnia różnicę między ścieżką edukacyjną a terenową ścieżką dydaktyczną ( K_W01) W02 charakteryzuje etapy projektowania terenowych ścieżek dydaktycznych ( K_W01) W03 wymienia i opisuje rodzaje terenowych ścieżek dydaktycznych ( K_W02) UMIEJĘTNOŚCI– student: U01 pracuje w zespole opracowującym koncepcję i dokumentację terenowej ścieżki dydaktycznej; rzetelnie i samodziele wykonuje zadania podjęte w ramach wspólnego przedsiewzięcia ( K_U07) KOMPETENCJE SPOŁECZNE – student: K01 przestrzega przyjętych w kontrakcie reguł pracy zespołowej (K_ K05) K02 projektuje ścieżkę dydaktyczną uwzlędniając bezpieczeństwo uczestników prowadzonych w oparciu o nią warsztatów terenowych (K_ K05) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Regionalizm w edukacji historycznej i społecznej Dydaktyka przedmiotu II etapu kształcenia |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/21" (zakończony)
Okres: | 2021-02-22 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR LAB
CZ PT |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Teresa Maresz | |
Prowadzący grup: | Teresa Maresz | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | WIEDZA– student: W01 wyjaśnia różnicę między ścieżką edukacyjną a terenową ścieżką dydaktyczną ( K_W01) W02 charakteryzuje etapy projektowania terenowych ścieżek dydaktycznych ( K_W01) W03 wymienia i opisuje rodzaje terenowych ścieżek dydaktycznych ( K_W02) UMIEJĘTNOŚCI– student: U01 pracuje w zespole opracowującym koncepcję i dokumentację terenowej ścieżki dydaktycznej; rzetelnie i samodzielne wykonuje zadania podjęte w ramach wspólnego przedsięwzięcia ( K_U07) KOMPETENCJE SPOŁECZNE – student: K01 przestrzega przyjętych w kontrakcie reguł pracy zespołowej (K_ K05) K02 projektuje ścieżkę dydaktyczną uwzględniając bezpieczeństwo uczestników prowadzonych w oparciu o nią warsztatów terenowych (K_ K05) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | Podstawy z dziejów polskich i regionu bydgoskiego (ew. miejsca zamieszkania studenta) |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.