Praktyka zawodowa
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1100-PR23PR-SP |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Praktyka zawodowa |
Jednostka: | Kolegium II |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
5.00 (zmienne w czasie)
|
Język prowadzenia: | polski |
Profil: | praktyczny |
Typ przedmiotu: | praktyki |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/20" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-02-16 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT PRZ
|
Typ zajęć: |
Praktyka zawodowa
|
|
Koordynatorzy: | Monika Gołembowska | |
Prowadzący grup: | Monika Gołembowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Praktyka zawodowa - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 - posiada wiedzę psychologiczną i pedagogiczną pozwalającą na rozumienie procesów rozwoju, socjalizacji, wychowania i nauczania - uczenia się (K_W10); W02- posiada wiedzę na temat metodyki wykonywania zadań − norm, procedur i dobrych praktyk stosowanych w wybranym obszarze działalności pedagogicznej (wychowanie przedszkolne, nauczanie w szkołach ogólnodostępnych, w szkołach i oddziałach specjalnych oraz integracyjnych) (K_W23); U01- "potrafi wykorzystywać posiadaną wiedzę – formułować i rozwiązywać złożone i nietypowe problemy oraz wykonywać zadania w warunkach nie w pełni przewidywalnych przez: właściwy dobór źródeł oraz informacji z nich pochodzących, dokonywanie oceny, krytycznej analizy i syntezy tych informacji, dobór oraz stosowanie właściwych metod i narzędzi, w tym zaawansowanych technik informacyjno-komunikacyjnych (ICT)"(K_U01); U02- potrafi dokonywać obserwacji sytuacji i zdarzeń pedagogicznych (K_U15); U03- posiada umiejętności diagnostyczne pozwalające na rozpoznawanie sytuacji uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, opracowywanie wyników obserwacji i formułowanie wniosków (K_U19); U04- potrafi ocenić przydatność typowych metod, procedur i dobrych praktyk do realizacji zadań dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych związanych z odpowiednimi etapami edukacyjnymi (K_U21); U05- potrafi posługiwać się zasadami i normami etycznymi w wykonywanej działalności (K_U26); K01- jest gotowy do odpowiedzialnego pełnienia ról zawodowych pedagoga reosocjalizatora, w tym: przestrzegania zasad etyki zawodowej i wymagania tego od innych, dbałości o dorobek i tradycje zawodu (K_K01); K02 - jest gotowy do krytycznej oceny posiadanej wiedzy (K_K03). |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | wprowadzenie do resocjalizacji, pedagogika resocjalizacyjna, prawne podstawy resocjalizacji, rozwój zawodowy pedagoga resocjalizatora |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2020/21" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-02-14 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PRZ
PT |
Typ zajęć: |
Praktyka zawodowa
|
|
Koordynatorzy: | Monika Gołembowska | |
Prowadzący grup: | Agnieszka Latoś | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Praktyka zawodowa - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 - posiada wiedzę psychologiczną i pedagogiczną pozwalającą na rozumienie procesów rozwoju, socjalizacji, wychowania i nauczania - uczenia się (K_W10); W02- posiada wiedzę na temat metodyki wykonywania zadań − norm, procedur i dobrych praktyk stosowanych w wybranym obszarze działalności pedagogicznej (wychowanie przedszkolne, nauczanie w szkołach ogólnodostępnych, w szkołach i oddziałach specjalnych oraz integracyjnych) (K_W23); U01- "potrafi wykorzystywać posiadaną wiedzę – formułować i rozwiązywać złożone i nietypowe problemy oraz wykonywać zadania w warunkach nie w pełni przewidywalnych przez: właściwy dobór źródeł oraz informacji z nich pochodzących, dokonywanie oceny, krytycznej analizy i syntezy tych informacji, dobór oraz stosowanie właściwych metod i narzędzi, w tym zaawansowanych technik informacyjno-komunikacyjnych (ICT)"(K_U01); U02- potrafi dokonywać obserwacji sytuacji i zdarzeń pedagogicznych (K_U15); U03- posiada umiejętności diagnostyczne pozwalające na rozpoznawanie sytuacji uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, opracowywanie wyników obserwacji i formułowanie wniosków (K_U19); U04- potrafi ocenić przydatność typowych metod, procedur i dobrych praktyk do realizacji zadań dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych związanych z odpowiednimi etapami edukacyjnymi (K_U21); U05- potrafi posługiwać się zasadami i normami etycznymi w wykonywanej działalności (K_U26); K01- jest gotowy do odpowiedzialnego pełnienia ról zawodowych pedagoga reosocjalizatora, w tym: przestrzegania zasad etyki zawodowej i wymagania tego od innych, dbałości o dorobek i tradycje zawodu (K_K01); K02 - jest gotowy do krytycznej oceny posiadanej wiedzy (K_K03). |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | wprowadzenie do resocjalizacji, pedagogika resocjalizacyjna, prawne podstawy resocjalizacji, rozwój zawodowy pedagoga resocjalizatora |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.