Dydaktyka matematyki szkoły ponadpodstawowej
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1300-M12DMSPp-SD |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Dydaktyka matematyki szkoły ponadpodstawowej |
Jednostka: | Kolegium III |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
3.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Profil: | ogólnoakademicki |
Typ przedmiotu: | moduł zajęć do wyboru |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2018/19" (zakończony)
Okres: | 2019-02-18 - 2019-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT WYK
KON
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 30 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Karolina Mroczyńska | |
Prowadzący grup: | Karolina Mroczyńska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | Wiedza W1 posiada wiedzę z zakresu dydaktyki matematyki i metodyki nauczania matematyki w szkole ponadpostawowej W2 posiada wiedzę na temat pracy z uczniem zdolnym i uczniem z trudnościami w uczeniu się matematyki W3 ma podstawową wiedzę z zakresu prawa oświatowego w pracy nauczyciela matematyki i ścieżki awansu zawodowego nauczyciela Umiejętności U1 potrafi przygotować i poprowadzić lekcję stosując właściwe zasady, metody i środki dydaktyczne U2 potrafi pracować z uczniem zdolnym i uczniem z trudnościami w uczeniu się matematyki U3 potrafi przygotować sprawdzian i dokonać analizy Kompetencje społeczne K1 profesjonalnie i rzetelnie przygotowuje się do prowadzonych lekcji matematyki K2 przestrzega zasad etyki zawodowej, przestrzega regulamin szkolny K3 dostrzega konieczność dodatkowej pracy z uczniem zdolnym i uczniem z problemami matematycznymi, planuje zajęcia pozalekcyjne |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | psychologia, pedagogika, podstawy dydaktyki |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2019/20" (zakończony)
Okres: | 2020-02-24 - 2020-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ WYK
KON
PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Karolina Mroczyńska | |
Prowadzący grup: | Karolina Mroczyńska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | Wiedza W1 posiada wiedzę z zakresu dydaktyki matematyki i metodyki nauczania matematyki w szkole ponadpostawowej W2 posiada wiedzę na temat pracy z uczniem zdolnym i uczniem z trudnościami w uczeniu się matematyki W3 ma podstawową wiedzę z zakresu prawa oświatowego w pracy nauczyciela matematyki i ścieżki awansu zawodowego nauczyciela Umiejętności U1 potrafi przygotować i poprowadzić lekcję stosując właściwe zasady, metody i środki dydaktyczne U2 potrafi pracować z uczniem zdolnym i uczniem z trudnościami w uczeniu się matematyki U3 potrafi przygotować sprawdzian i dokonać analizy Kompetencje społeczne K1 profesjonalnie i rzetelnie przygotowuje się do prowadzonych lekcji matematyki K2 przestrzega zasad etyki zawodowej, przestrzega regulamin szkolny K3 dostrzega konieczność dodatkowej pracy z uczniem zdolnym i uczniem z problemami matematycznymi, planuje zajęcia pozalekcyjne |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | psychologia, pedagogika, podstawy dydaktyki |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/21" (zakończony)
Okres: | 2021-02-22 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN WYK
WT KON
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 30 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Karolina Mroczyńska | |
Prowadzący grup: | Karolina Mroczyńska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W1 posiada wiedzę z zakresu dydaktyki matematyki i metodyki nauczania matematyki w szkole ponadpodstawowej K_W1, K_W2 W2 posiada wiedzę na temat pracy z uczniem zdolnym i uczniem z trudnościami w uczeniu się matematyki K_W2 W3 ma podstawową wiedzę z zakresu prawa oświatowego w pracy nauczyciela matematyki i ścieżki awansu zawodowego nauczyciela K_W1 W4 zna pojęcia i twierdzenia z zakresu szkoły ponadpodstawowej dostosowanym do poziomie rozumowania ucznia K_W3 W5 posiada wiedzę na temat nowoczesnych technologii informacyjnych wspierających nauczanie przedmiotu matematyka K_W8 U1 potrafi przygotować i poprowadzić lekcję stosując właściwe zasady, metody i środki dydaktyczne K_U1 U2 potrafi pracować z uczniem zdolnym i uczniem z trudnościami w uczeniu się matematyki K_U2 U3 potrafi przygotować sprawdzian i dokonać jego analizy K_U3 U4 potrafi rozwiązywać zadania różnymi metodami oraz pokazać ich zastosowanie K_U10 U5 potrafi wykorzystywać dorobek matematyki współczesnej K_U13 U6 potrafi prowadzić lekcje z zastosowaniem nowoczesnych technologii informacyjnych K_U17 U7 potrafi zastosować posiadaną wiedzę z zakresu pedagogiki, psychologii i dydaktyki do nauczania matematyki K_U16 K1 profesjonalnie i rzetelnie przygotowuje się do prowadzonych lekcji matematyki K_K1 K2 przestrzega zasad etyki zawodowej, przestrzega regulamin szkolny K_K4 K3 dostrzega konieczność dodatkowej pracy z uczniem zdolnym i uczniem z trudnościami w uczeniu się matematyki K_K1 Bilans godzin pracy studenta: wykład (15h)+ konwersatorium (30h) + konsultacje (15h) + przygotowanie do konwersatorium (15h)+ lektura do wykładu (15h) = 90 h = 3 ECTS |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | psychologia, pedagogika, podstawy dydaktyki |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2022-02-21 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ WYK
PT KON
|
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 30 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Karolina Mroczyńska | |
Prowadzący grup: | Dawid Krasiński, Karolina Mroczyńska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W1 posiada wiedzę z zakresu dydaktyki matematyki i metodyki nauczania matematyki w szkole ponadpodstawowej K_W1, K_W2 W2 posiada wiedzę na temat pracy z uczniem zdolnym i uczniem z trudnościami w uczeniu się matematyki K_W2 W3 ma podstawową wiedzę z zakresu prawa oświatowego w pracy nauczyciela matematyki i ścieżki awansu zawodowego nauczyciela K_W1 W4 zna pojęcia i twierdzenia z zakresu szkoły ponadpodstawowej dostosowanym do poziomie rozumowania ucznia K_W3 W5 posiada wiedzę na temat nowoczesnych technologii informacyjnych wspierających nauczanie przedmiotu matematyka K_W8 U1 potrafi przygotować i poprowadzić lekcję stosując właściwe zasady, metody i środki dydaktyczne K_U1 U2 potrafi pracować z uczniem zdolnym i uczniem z trudnościami w uczeniu się matematyki K_U2 U3 potrafi przygotować sprawdzian i dokonać jego analizy K_U3 U4 potrafi rozwiązywać zadania różnymi metodami oraz pokazać ich zastosowanie K_U10 U5 potrafi wykorzystywać dorobek matematyki współczesnej K_U13 U6 potrafi prowadzić lekcje z zastosowaniem nowoczesnych technologii informacyjnych K_U17 U7 potrafi zastosować posiadaną wiedzę z zakresu pedagogiki, psychologii i dydaktyki do nauczania matematyki K_U16 K1 profesjonalnie i rzetelnie przygotowuje się do prowadzonych lekcji matematyki K_K1 K2 przestrzega zasad etyki zawodowej, przestrzega regulamin szkolny K_K4 K3 dostrzega konieczność dodatkowej pracy z uczniem zdolnym i uczniem z trudnościami w uczeniu się matematyki K_K1 |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | psychologia, pedagogika, podstawy dydaktyki |
|
Bilans pracy studenta: | Bilans godzin pracy studenta: wykład (15h)+ konwersatorium (30h) + konsultacje (15h) + przygotowanie do konwersatorium (10h)+ lektura do wykładu (5h) = 75 h = 3 ECTS |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.