Uniwersytet Kazimierza Wielkiego - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Edukacja włączająca na lekcjach matematyki

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 1300-M35EWNLM-SP
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Edukacja włączająca na lekcjach matematyki
Jednostka: Kolegium III
Grupy: 3 rok, 5 sem., matematyka, blok II [SP]
Punkty ECTS i inne: 5.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: polski

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/22" (zakończony)

Okres: 2021-10-01 - 2022-02-13
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 15 godzin więcej informacji
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Karolina Mroczyńska
Prowadzący grup: Karolina Mroczyńska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

W1 zna aspekty edukacji włączającej K_W11

W2 zna teorię związaną z edukacją włączającą, rolą nauczyciela w edukacji włączającej i prawa ucznia K_W12

U1 potrafi pełnić rolę lidera, w tym diagnozować, motywować, monitorować, oceniać, organizować oraz pracować z uczniami niepełnosprawnymi i z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego K_K38

K1 przestrzega zasad etyki zawodowej K_K3

K2 dostrzega konieczność dodatkowej pracy z uczniem zdolnym i uczniem z trudnościami w uczeniu się matematyki K_K3

Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Pedagogika, Psychologia, Dydaktyka matematyki szkoły podstawowej

Bilans pracy studenta:

15h wykład + 15h konwersatorium + 30h konsultacje +3h egzamin + 30h praca z literaturą + 32h zadania domowe na konwersatorium i przygotowanie do wykładu=125h

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2022/23" (zakończony)

Okres: 2022-10-01 - 2023-02-19
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 15 godzin więcej informacji
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Karolina Mroczyńska
Prowadzący grup: Karolina Mroczyńska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

W1 zna aspekty edukacji włączającej K_W11

W2 zna teorię związaną z edukacją włączającą, rolą nauczyciela w edukacji włączającej i prawa ucznia K_W12

U1 potrafi pełnić rolę lidera, w tym diagnozować, motywować, monitorować, oceniać, organizować oraz pracować z uczniami niepełnosprawnymi i z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego K_K38

K1 przestrzega zasad etyki zawodowej K_K3

K2 dostrzega konieczność dodatkowej pracy z uczniem zdolnym i uczniem z trudnościami w uczeniu się matematyki K_K3

Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Pedagogika, Psychologia, Dydaktyka matematyki szkoły podstawowej

Bilans pracy studenta:

15h wykład + 15h konwersatorium + 30h konsultacje +3h egzamin + 30h praca z literaturą + 32h zadania domowe na konwersatorium i przygotowanie do wykładu=125h

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/24" (zakończony)

Okres: 2023-10-01 - 2024-02-25
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 15 godzin więcej informacji
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Karolina Mroczyńska
Prowadzący grup: Karolina Mroczyńska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

W1 zna aspekty edukacji włączającej K_W11

W2 zna teorię związaną z edukacją włączającą, rolą nauczyciela w edukacji włączającej i prawa ucznia K_W12

U1 potrafi pełnić rolę lidera, w tym diagnozować, motywować, monitorować, oceniać, organizować oraz pracować z uczniami niepełnosprawnymi i z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego K_K38

K1 przestrzega zasad etyki zawodowej K_K3

K2 dostrzega konieczność dodatkowej pracy z uczniem zdolnym i uczniem z trudnościami w uczeniu się matematyki K_K3

Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Pedagogika, Psychologia, Dydaktyka matematyki szkoły podstawowej

Bilans pracy studenta:

15h wykład + 15h konwersatorium + 30h konsultacje +3h egzamin + 30h praca z literaturą + 16 h zadania domowe na konwersatorium+ 16h obserwacje zajęć uczniów z klas integracyjnych =125h

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.
J.K. Chodkiewicza 30
85-064 Bydgoszcz
tel: +48 52 32 66 429 https://ukw.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0-1 (2024-04-02)